Lidt fortvivlet?

Så spørg om råd herinde!

Lidt fortvivlet?

Indlægaf Arnie » man 17. aug 2015 08:01

Jeg er begyndt at snakke med en pige. Hun er en rigtigt flot pige og problemet er sommetider, at hun godt er klar over det. Hun er ret ombejlet og det er tydeligt at høre på hende, at hun er vant til at blive overøst med bekræftelse. Jeg har været ude med hende en enkelt gang og synes egentligt det gik meget godt. Jeg sørgede for at drille hende lidt, give hende nogle små negs, så hun ikke opfattede mig som en af de mange fyre
Som bare komplimenterede hende. Følte mine kino eskaleringer gik godt i løbet af aftenen. Jeg sørgede for at tage styringen når vi gik rundt. Lagde armen om hende, klemte hendes hånd osv. Hun gengældte det hver gang. Senere på aftenen inviterede hun mig med hjem til hende og tænkte på et tidspunkt, at nu har jeg fået tilstkkeligt
Med ii'er til at kysse hende. Siger til hende med et glimt i øjet mens jeg smiler griner : du ligner en der har lyst til at kysse mig. ;) så begynder hun at smile og jeg kan tydeligt fornemme, at det har hun lyst til. Jeg prøver så at kysse hende men så vender hun sin kind til og siger, at sådan noget gør hun ikke på første date. Bum så ku jeg lære det. Det skal lige siges, at pigen er lidt ung 20-21 år. Har kun Haft faste kærester og aldrig one Night stands (siger hun)
Efterfølgende trak jeg mig lidt, følte ikke rigtigt jeg kunne blive ved at forsøge. Det er så et par uger siden. Efterfølgende lagde jeg hende lidt på is. Så forleden dag aftaler vi at jeg skal komme hjem til hende efter en bytur. Hvilket jo klart er en interesse indikation. Det lå ligesom lidt i luften at vi sku ligge i sengen og se film og ha tømmermænd sammen om søndagen. Men igen virker hun total upåvirket af min berøring af hende. Hun siger endda at hun ikke vil røres. Prøver flere gange at ligge armen om hende men hun virker udelukkende kun interesserer i at hænge ud med mig som ven(hvilket er mærkeligt da vi ikke kender hinanden) . Problemer er, at hun ikke er synderligt interessant at snakke med. Så det kan være lidt en udfordring at bygge en stemning op med hende. Vil egentlig bare gerne i seng med hende, men hun virker uinteresseret når jeg så er der.
Hvad vil hun med mig?

Hit me
Arnie
Gummi Tarzan

Re: Lidt fortvivlet?

Indlægaf Maggiez » man 17. aug 2015 12:00

Yoo dude.. du kan jo bare spørge hende hvad hun vil.. ikke sikkert hun ved det dog?!?! ;)
Ellers bliv ved med at eskalere og gå mere end en gang efter kysset.. se at få gjort hende godt liderlig.. så hun ikke siger nej!!
Se at få lavet mere push pull.. så når hun ikke gider sex sætter du dig evt. op til computeren og ignorerer hende lidt.. indtil hun er klar!!
Held og lykke champ.. og kan følger de frustration med hende.. ikke let!! ;)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf Arnie » man 17. aug 2015 17:00

Tak for dit svar! Problemet er, at hun slet ikke virker klar / interesseret til sex. Push pull laver jeg og det fungere okay. Men hun trækker mig ikke tilbage føler jeg. Ignorere jeg hende nogen dage så skriver hun til mig. Men når vi er sammen virker det nærmest umuligt for mig, at få stablet en "seduction" stemning op. Men forstår ikke hvorfor hun gerne vil ses, hvis hun ikke er interesseret. Har ikke tænkt mig, at være venner med hende.
Arnie
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » man 17. aug 2015 17:12

Nogle piger i den alder er mega usikre. Komfort, komfort, komfort. Komplimenter hende når hun gør som du gerne vil have og IOD hende når hun er kedelig/afvisende.

Hvis du vil have mere specifik hjælp er du nødt til at poste, præcis hvad du gør når du skriver push/pull osv. Og at en pige vender hovedet til siden når du går efter kysset skal da aldrig nogensinde frembringe en reaktion som så ku jeg lære det. Whats the big deal?

Mit råd: Brug tiden på en piger der er mere klar på dig. Brug mindre tid på hende. Hvis hun modnes og bliver klar på mere = fedt, hvis ikke = pyt.. så har du andre..
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Arnie » man 17. aug 2015 18:04

[quote="Desire"]Nogle piger i den alder er mega usikre. Komfort, komfort, komfort. Komplimenter hende når hun gør som du gerne vil have og IOD hende når hun er kedelig/afvisende.

Hvis du vil have mere specifik hjælp er du nødt til at poste, præcis hvad du gør når du skriver push/pull osv. Og at en pige vender hovedet til siden når du går efter kysset skal da aldrig nogensinde frembringe en reaktion som så ku jeg lære det. Whats the big deal?

Mit råd: Brug tiden på en piger der er mere klar på dig. Brug mindre tid på hende. Hvis hun modnes og bliver klar på mere = fedt, hvis ikke = pyt.. så har du andre..[/

Du har ret i hun nok er usikker på
Trods af at hun er meget flot.
Jeg er bange for, hvis jeg komplimentere hende for meget, så vil jeg miste status over for hende og
Bare virke som alle de andre Afc'er som er vilde med hende. tak for dit svar. Tror jeg gemmer hende lidt :)
Arnie
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » man 17. aug 2015 18:19

Forskellen på dig og en AFC er, at du aldrig komplimenterer på udseende, men på handling.
Eks: "Wow du er virkelig god til at snakke om xxxxxxx" er hun lækker / har høje tanker om sig selv indsætter du neg i komplimentet:
Eks: "Du er virkelig behagelig at snakke med, troede ellers du var en blondine..."
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf math341c » ons 19. aug 2015 18:48

Enig med Desire. Prøv at tænke over det logisk, når du siger at hun er flot etc, etc. Så lyder det til at du kun er efter fissen og ikke kan lide hende som person.
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: Nordjylland

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?