Kvinder, Neediness og Jalousi.

Så spørg om råd herinde!

Re: Kvinder, Neediness og Jalousi.

Indlægaf Desire » man 24. aug 2015 09:10

Billede
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Gnome » man 24. aug 2015 13:14

Kamikee skrev:
Det sidste først: Jeg snakker ikke som sådan om drengepigerne, jeg snakker mere om de piger, der hviler i sig selv og chiller. For den tyde adfærd du beskriver - podiepigerne - stinker langt væk af usikkerhed. De jager hele tiden bekræftelsen på, at de er gode nok, og det er også derfor de ikke stopper, selvom de er sammen med en kanon fyr. For hvis de stopper med at jagte bekræftelsen, så er der intet til at overbevise dem om, at de er gode nok og de får det nederen.

Slutshamingen vil jeg ikke deltage i. Jeg er selv en "whore", da jeg har været mere end én gang rundt om blokken, men jeg er også en fucking awesome kæreste. Men som du måske fornemmer, fejler selvtilliden ikke noget og det er ret vigtigt, for at få et velfungerende parforhold.

Jeg synes det er umådeligt svært at finde en kvinde der i starten af tyverne hviler 100% i sig selv, i hvert fald i byen. Hvis man kigger tilbage på de 'bekendtskaber' jeg i det sidste år har haft så er de mellem 19-24år, og hviler på ingen måder i dem selv. Det siger nok en masse om mig at det er dem jeg ender op med :roll:

Til slutshamingen, så var det 100% med overlæg jeg sagde attentionwhores og ikke 'whores'. Du kan stadig være en god kæreste selvom du har været around the block a few times. Men attentionwhores har ikke, i mine øjne (og dine går jeg ud fra), potentiale til at blive gode kærester.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Kami » tors 3. sep 2015 10:49

Gnome skrev: Hvis man kigger tilbage på de 'bekendtskaber' jeg i det sidste år har haft så er de mellem 19-24år, og hviler på ingen måder i dem selv.

Ledende spørgsmål: Hvad kan du helt praktisk bruge denne erfaring til? Hvad kan du gøre anderledes, for at opnå et andet resultat? ;)

For at opsummere: Du har allerede erfaret, at du måske skal skifte venue (= ikke samle damer op på natklubber) og target fokus (undgå attention whores).
Kami

Indlægaf Gnome » fre 4. sep 2015 12:22

Kamikee skrev:
Gnome skrev: Hvis man kigger tilbage på de 'bekendtskaber' jeg i det sidste år har haft så er de mellem 19-24år, og hviler på ingen måder i dem selv.

Ledende spørgsmål: Hvad kan du helt praktisk bruge denne erfaring til? Hvad kan du gøre anderledes, for at opnå et andet resultat? ;)

For at opsummere: Du har allerede erfaret, at du måske skal skifte venue (= ikke samle damer op på natklubber) og target fokus (undgå attention whores).

Jeg kan vel bruge det til at få referencerammer med tiltrækkende hunkøn, uanset alder. Men jo, venueskift hvis jeg vil prøve at gå efter noget mere seriøst er nok et godt move. Men jeg synes jeg er nået en alder (27), hvor jeg står med et ben i begge lejre (Forholdslejren og singlelejren), så jeg er ikke helt overbevist om at jeg vil et forhold endnu. Jeg tror det ender med jeg bare fortsætter som jeg hidtil har gjort, og håber lidt på jeg finder en nål i en høstak. Dog med de erfaringer i baggagen at attention whores ikke er nåle. :)
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Kami » fre 4. sep 2015 16:31

Jeg forstår ikke, hvad du mener. Er det normale ikke at hore rundt indtil man finder en, man gider hore eksklusivt med?
Kami

Indlægaf Gnome » fre 4. sep 2015 17:34

Teknisk set kan man ikke bedrive hor hvis man er eksklusiv med en anden. :P Min pointe var bare at jeg er splittet mht. om jeg vil hore rundt eller finde en partner til et LTR. Så min tilgang = Hor indtil du finder en partner. Hvis det ikke virker og jeg stadig er single til den tid næste år, så må jeg vel lægge planen om hvis jeg hælder mere til LTR.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Cheriot » tors 10. sep 2015 08:50

Gnome skrev:
Kamikee skrev:

Jeg kan vel bruge det til at få referencerammer med tiltrækkende hunkøn, uanset alder. Men jo, venueskift hvis jeg vil prøve at gå efter noget mere seriøst er nok et godt move. Men jeg synes jeg er nået en alder (27), hvor jeg står med et ben i begge lejre (Forholdslejren og singlelejren), så jeg er ikke helt overbevist om at jeg vil et forhold endnu. Jeg tror det ender med jeg bare fortsætter som jeg hidtil har gjort, og håber lidt på jeg finder en nål i en høstak. Dog med de erfaringer i baggagen at attention whores ikke er nåle. :)

En alternativ løsning kunne vel også være at skifte venue indenfor nattelivet, hvis du ikke allerede har gjort det? For jeg tænker umiddelbart er der vel også er stor forskel på hvilket segment der primært kommer de forskellige steder.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Gnome » tors 10. sep 2015 13:31

Cheriot skrev:En alternativ løsning kunne vel også være at skifte venue indenfor nattelivet, hvis du ikke allerede har gjort det? For jeg tænker umiddelbart er der vel også er stor forskel på hvilket segment der primært kommer de forskellige steder.

Har du nogen gode forslag til et godt sted for 25-28årige? :) Kommer mest på Tørst, Heidis, Butchers, Wallstreet, Mini Bar og den Glade Gris. Det er typisk de 18-22årige der kommer de steder.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Desire » tors 10. sep 2015 14:27

Zefside, Natcafeen, Bar7, Rosies, Bar-O, Nord, Ruby, det-der-tyskbeslægtede-sted, The Jane, Kassen, K3.... :)

EDIT: Gefärlich
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?