Kvinder, Neediness og Jalousi.

Så spørg om råd herinde!

Re: Kvinder, Neediness og Jalousi.

Indlægaf HarveySpecter » ons 19. aug 2015 06:45

Læser med her. Lider af samme diagnose som Gnome.
Maggiez - jeg er i gang med The Ethical Slut siden du foreslog den i et tidligere emne. Var du også super træt af at læse den før man kom til emnet jalousi?
HarveySpecter
Fætter kanin

Indlægaf Maggiez » ons 19. aug 2015 08:58

Læs de emner du vil.. og har brug for.. tror jeg læste de første 100 sider stille og roligt og gik direkte til de emner jeg skulle bruge.. ikke alt er lige relevant!! ;)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf Maggiez » ons 19. aug 2015 09:04

BTW noget der er endnu vigtigere i forhold til bogen er at få den kvinde man vil i et åbent forhold med til at forstå koncepterne i bogen.. så man kan få det åbne forhold, som man ønsker!! ;)
Det er jo mere eller mindre en guide til åbne forhold ingen der siger det skal være verdens sjoveste bog at læse haha!! ;)
Jeg er i gang med "The education of millionaires" lige nu og det er en fed business bog!! så du kan evt. læse et par bøger af gange for at spice det op!! ;)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf Fame » ons 19. aug 2015 11:53

Gnome skrev:Grunden til jeg helst ser kvinderne ikke gør det samme, er at jeg er har svært ved at kapere og tage hånd om mine følelser samt den uundgåelige jalousi der medfølger (hvilket var emnet for hele tråden, og hvordan man overkommer den), Dette stammer nok mest af alt fordi jeg førhen har oplevet svigt og det sætter en række tanker igang i mit hoved.

Lige dér!

Jeg har selv været der, og jeg ville gerne væk fra jalousien.

Jeg gjorde to ting.
1: jeg fik hjælp (udefra/professionelt) til at deale med gamle svigt-sår. Tog det seriøst og brugte tiden på det.
2: jeg var ærlig omkring det med udvalgte kvinder, fortalte hvad jeg stod med, og undersøgte laaaangsomt og forsigtigt grænserne for min jalousi, og flyttede dem langsomt, sammen med en kvinde, som jeg var tryg ved.

Og, ét fast skridt ad gangen. Det tog tid, men var pissegodt.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Gnome » ons 19. aug 2015 13:07

Fame skrev:2: jeg var ærlig omkring det med udvalgte kvinder, fortalte hvad jeg stod med, og undersøgte laaaangsomt og forsigtigt grænserne for min jalousi, og flyttede dem langsomt, sammen med en kvinde, som jeg var tryg ved.

Hvordan undersøgte du og flyttede grænserne helt præcis hvis jeg må spørge?
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf jffffi » ons 19. aug 2015 18:12

Du mangler hobbier!

Så simpelt er det. Ved at have ting der fylder din tid og som du har lyst til at bruge meget tid på, opstår dette problem ikke. Du vil nok nærmere opleve at det modsatte sker - altså at tøserne bliver ekstra needy overfor dig.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Gnome » ons 19. aug 2015 18:17

jffffi skrev:Du mangler hobbier!

Så simpelt er det. Ved at have ting der fylder din tid og som du har lyst til at bruge meget tid på, opstår dette problem ikke. Du vil nok nærmere opleve at det modsatte sker - altså at tøserne bliver ekstra needy overfor dig.

Det er også en del af det, men det ligger dybere end det tror jeg. Har haft sommerferie de sidste næsten 2½måned (Uni ftw), og min eneste hobby har været at gå i byen og game, så tror delvist du har ret. Men jalousien ligger der stadig uanset om jeg har virkelig travlt med studie og arbejde.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf jffffi » ons 19. aug 2015 18:34

Men er studie og arbejde ting, som du hellere ville bruge din tid på end noget som helst andet?
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Gnome » ons 19. aug 2015 18:37

jffffi skrev:Men er studie og arbejde ting, som du hellere ville bruge din tid på end noget som helst andet?

Mit studie er bestemt..
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf jffffi » ons 19. aug 2015 18:46

Det ved du bedst selv, men mit oprindelig indlæg står stadig. Jeg har aldrig mødt nogen hvor det ikke hjalp at have ting hvor de kunne fordybe sig og få tiden til at forsvinde. Det svære er bare at finde de ting.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

ForegåendeNæste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?