Hvad vil hun?

Så spørg om råd herinde!

Hvad vil hun?

Indlægaf Grisen » tirs 18. aug 2015 23:06

Hej Gamers, jeg sidder lidt stuck her :/
Jeg er her forleden flyttet på et skolehjem grundet min uddanelse. Her på skolehjemmet har jeg været i byen med nogle drenge hvor vi så valgte at mødes med nogle af pigerne fra skolehjemmet også... Det var hyggeligt og der var så hende den lidt frække. Hun havde en challenge med at kysse med 22 drenge på 1 aften, men gjorde vist ikke vanvittig meget ud af det, dog fik jeg dog danset med hende og kysset.. Hun er den vilde type, var oppe på polestangen på diskoteket og det hele. Har været i byen med hende og nogle venner aftenen efter, været ved stranden osv. Det er tydeligt at hun godt kan lide at drille og slås for sjov med mig og sådan, og hun lægger da også op til det rimelig tit. Igår så vi film hvor jeg endte med at side rimelig tæt op af hende og det samme idag, sammen med nogle venner. Problemet er jo at jeg så er ved at falde for den her pige, og jeg tror sgu at hun river mig rundt i manegen. Hun har skrevet til mig nogle gange, og spurgt simple spørgsmål som hvad jeg lavet osv.. Mit spørgsmål er hvordan dælen jeg kører den videre herfra. Mine venner mener at jeg lige skal give hende den kolde skulder i et par dage så hun bliver needy over for mig, og ikke leger push-pull med mig, men er det det rigtige at gøre. Det var torsdag i sidste uge vi kyssede?
Desuden ved jeg at hun er lidt af en rundetrunde, og hun er ikke bange for at snappe med andre drenge mens jeg ser på det :roll:

Jeg er frisk på de fleste bud og er ikke bange for at snakke til hende og sådan noget pis, men for helvede hvor vil jeg gerne have fat i den her pige? :shock:
Grisen
Gummi Tarzan

Re: Hvad vil hun?

Indlægaf Maggiez » tirs 18. aug 2015 23:16

Inviter hende på en ny film aften og gå all the way??
Intet at være bange for.. eskaler.. eskaler.. eskaler.. handler om at få knaldet hende hurtigst muligt.. nu hvor du har været forholdsvist tæt på allerede!! ;)
Ingen grund til at vente med nogen som helst.. for så finder hun hurtigt andre drenge mere interessante end dig.. prøvede det selv med en pige for 5 år siden.. og jeg eskalerede ikke hurtigt nok så endte i friendzone.. også selv om vi havde kysset!! ;)
Der er ikke andet for end at køre hårdt på!! ;)
Fuck alt det der med freeze out du har jo hendes interesse.. hvorfor ikke bare smede mens jernet er varmt?? ;)
Alt det bedste // Maggiez
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf Grisen » tors 20. aug 2015 08:07

Tusind tak Maggiez, du havde sgu ret ;)! Du er for vild, keep on gaming :D
Grisen
Gummi Tarzan

Indlægaf Maggiez » fre 21. aug 2015 07:45

Fortæl fortæl champ.. hvordan er det gået dig?? ;)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?