kan hun lide mig??

Så spørg om råd herinde!

kan hun lide mig??

Indlægaf nijas hansen » lør 22. aug 2015 16:18

hey pickups, jeg har denne pige kørende, vi har ligget og set film sammen og flettet fingre, men heller ikke mere, jeg er gået hen og fået nogle små følelser for denne pige, og har brug for hjælp, jeg skal se film med hende igen i aften sammen med nogle andre folk, hvad skal mit næste move være?? har ikke været inde i the game i et stykke tid. vi har skrevet sammen osv. hun kan lide de samme ting som mig og det er jo bare perfekt.

help me :? :? :?
nijas hansen
Nyklækket

Re: kan hun lide mig??

Indlægaf Maggiez » lør 22. aug 2015 16:25

Okay.. dette har virket for mig før!! ;)
2 min. inde i filmen lægger du hånden på hendes mave og begynder at kysse hende.. derefter tænder du hende ved at være fysisk og får tøjet af hende!! ;)
Bare kør på buddy.. dont be afraid!! ;)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf nijas hansen » lør 22. aug 2015 17:12

problemet er at jeg skal se film med flere folk, så ved ikke lige helt med at flå tøjet af hende :D
nijas hansen
Nyklækket

Indlægaf Kaizer » lør 22. aug 2015 17:23

Men så kan du gøre alt op til at tage tøjet af hende, altså ligge helt tæt, tease og opbygge spændingen. Secret plotline stuff. Hvis der er et tæppe eller dyne i kan gøre det under, er det også sjovt nok. Gjorde det med et par af mine fuckbuddies, imens vi så film eller hang ud med mine kvindelige roomies.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf chrisjv » tirs 25. aug 2015 01:19

Det sjove er når man indser at had og kærlighed er præcis det samme, så forstår man hvorfor nogle piger hadede en :P
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?