Fortvivlet over bolleveninde

Så spørg om råd herinde!

Fortvivlet over bolleveninde

Indlægaf DirtySocks » man 24. aug 2015 22:24

Jeg har de sidste fire måneder haft et uforpligtende forhold til en pige, men jeg er meget forundret over, at hun ikke viser mere interesse for at lave aftaler. Vi har sammenlagt nok haft sex 8-9 gange, mens de sidste to måneder har det været omkring tre gange.

Hun er en ung pige på 18 år (Jeg er selv 24), ret lækker og eftertragtet, og vores kemi er ganske udmærket, specielt seksuelt klikker vi rigtig godt. Vi er begge fuldstændig indforstået med, at vi er venner med fordele, og på ingen måder bundet. Jeg så i en periode en anden pige, som hun godt vidste jeg var sammen med, hvilket bare tændte hende, da hun godt kunne lide konkurrencen i det.

Problemet er bare, at jeg har meget svært ved at finde ud af hende. Hun roser mig meget når vi er sammen, og skriver ting som "Tak for i dag, det var virkelig godt ;-)" De sidste to gange vi har været sammen har hun sagt følgende under sex "Du er den eneste der må kneppe min fisse" Og udfra hvad hun fortæller mig, har hun heller ikke set andre end mig i den periode vi har set hinanden løst. Men til trods for alt det, er det næsten altid mig der skal kontakte hende, og når jeg endelig gør virker hun ikke særlig excited for at lave en aftale, og det er selvom jeg slet ikke skriver ret ofte eller udviser neediness. Har bragt det på banen, at jeg godt gad at ses mere end 1-2 gange om måneden (er det for needy? Forsøgte i hvert fald at sige det så non-needy, som overhovedet muligt), og så hun bare sagt, at det kunne vi godt, men aldrig rigtigt blevet en realitet.

Måske er det hele meget standard, at når en pige ikke connecter på det følesesmæssige plan, at hun så ikke er super begejstret for at ses, selvom hun får god sex? Jeg har ikke haft en bolleveninde før, det har altid været flirts eller forhold og så har der aldrig været problemer med at aftale noget? Jeg synes det er en skam, for jeg er virkelig seksuelt tiltrukket af hende.

Beklager wall of tekst, mit spørgsmål er bare: Griber jeg det forkert an eller er det bare sådan, det oftest er?
DirtySocks
Bølle Bob

Re: Fortvivlet over bolleveninde

Indlægaf Maggiez » tirs 25. aug 2015 00:20

Synes aldrig helt man ved med bolleveninde forhold.. men synes 1-2 gange om måneden er lidt.. min sidste bollveninde (hun boede så også 100 meter fra mig) sås jeg med 5 gange om ugen en overgang, fordi vi bare elskede at knalde og hinandens selskab!! ;)
Ellers tror jeg en gang om ugen er mere normalt!! ;)
Prøv at skrive til hende når du vil ses.. og være mere aktiv for at finde ud af noget.. jeg har altid været den opsøgende i alle mine forhold.. fuck om det er needy eller ej.. hvis man vil ses vil man ses!! ;)
Og synes faktisk aldrig rigtig det kan være needy at skrive.. at du lige har noget lækkert mad i ovnen om hun ikke kommer over og spiser med etc..!! ;)
Held og lykke med det.. ellers må du jo finde en mere!! :twisted:
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf DirtySocks » tirs 25. aug 2015 01:09

Tak for svar Maggiez.

Har flere gange prøvet at aftale noget på dagen, og det ser det ikke ud til hun hverken har tid eller lyst til det. Det skal altid planlægges nogle dage forud, og rimelig ofte kommer hun med undskyldninger for ikke at kunne ses i løbet af ugen. Var sammen med hende tidligere i dag, og jokede med at vi nok så hinanden igen om en måneds tid, fordi der altid går ret lang tid. Så sagde hun "Ej, vi finder ud af noget snart" Og så nævnte jeg igen, at det kunne være rart at ses oftere og hun sagde "Ja, vi har det jo mega godt sammen"

Det virker til, at hun er vild med den sex hun får og hygger sig i mit selskab - derfor er det mig bare en gåde, at hun ikke vil ses mere regelmæssigt, men ja, jeg må vel bare finde mere ;-) Måske god motivation til ikke at gå stuck i det, bare fordi man har noget fast :)
DirtySocks
Bølle Bob

Indlægaf Kami » tirs 25. aug 2015 09:25

Hun lyder som mig, hvis jeg kun har én kneppe-ven m/k. Så ses jeg også ret sporadisk med vedkommende, simpelthen for at holde hjernen og hjertet i skak. Man får alt for hurtigt hjernevasket sig selv til at tro, at der er en masse følelser, men når man så mærker efter senere, så var det bare ens grundlæggende monogame natur, der forsøgte at fucke med én.

Når jeg har flere forskellige at veksle imellem at ses med, og når dette lader sig gøre, så kan jeg ses oftere med den enkelte. Så har jeg ikke samme tendens til, at begynde at bilde mig selv alt muligt ind.

Det er meget positivt, at din veninde har denne føling med sig selv. Det lyder som om, at hun enten ikke har det store behov for følelsesløs sex eller også at hun "passer på sig selv", så hun ikke ender i en situation hvor hun får følelser for dig.

Hvis det så betyder, at du synes du får for lidt, så find noget andet ved siden af også. Det tror jeg er bedre end at forsøge at lave folk om.
Kami

Indlægaf DirtySocks » lør 29. aug 2015 22:16

Tak for svar, Kamikee. Det giver god mening.

Nu har det udviklet sig lidt den sidste uges tid. Vi har set hianden mere, og generelt begyndt at skrive sammen mere, men kan begynde at mærke, at jeg muligvis bevæger mig ud noget, der ikke vil være godt for mig - så ville sætte kæmpe pris på jeres råd her.
Sagen er den, at jeg fundet ud af, at jeg nok ikke er så god til at have en fuckbuddy. Jeg er typen, når jeg først har været sammen med en pige en del gange, og vi begynder at være lidt kærlige over for hinanden, så begynder jeg at knytte mere og mere til pigen. Jeg bliver ekstremt åben, ærlig og viser egentlig bare mig selv fuldstændigt. Vil ikke sige, at jeg har de store følelser involveret, men nok lidt - ellers ville jeg ikke have det sådan her. Nå, men for at komme til pointen, så mistænker jeg hende for at lyve ret meget over for mig, og det giver mig sgu lidt et tryk i brystet og dårlig fornemmelse, ikke at vide hvor man har hende henne.

Jeg er ret overbevist om, at hun flirter/knepper andre fyre, hvilket taget vores type 'forhold' i betragtning, er helt i orden (Har selv gjort det) tror bare jeg føler mig lidt svigtet og ført bag lyset, når hun ikke udviser ærlighed og indrømmer det. Vi var sammen i dag, og igår skrev vi for at aftale tidspunkt, og spurgte hvad hun brugte sin fredag aften på (23ish) Hun var sammen med en ven. Spurgte så sarkarstisk i dag, hvem hun tilbragte fredag nat med, og det var bare en, lade os kalde ham X. Hun sagde de så film osv, men der skete ikke noget, og kunne mærke hun blev helt utilpas da jeg spurgte ind omkring det. Hun vil nok ikke have et slutty image, eller måske er hun bange for jeg ville cutte hende af, hvis hun ser andre. Kunne tydeligt mærke, at det var bullshit, og da vi senere skulle have sex, sagde hun, at hun var ret øm (Hvilket jeg så insta bustede hende på, men det var bare fordi hun havde onaneret, hvilket hun ikke gør særlig tit.. BS, right?). Det er sgu heller ikke for at virke mega bitter og jaloux, for hun skal 100% have lov til det, men føler mig lidt skidt tilpas ved, at hun ikke bare er ærlig som jeg selv er. Jeg er generelt en meget reflekterende, observerende og analytisk person, så har utrolig let ved at gennemskue folk, og det mener jeg uden at gøre mig selv til en helt. Der er utallige eksempler på, hvor jeg har kunne mærke hun skjulte noget.

Så mit spørgsmål er bare. Skal jeg snakke med hende omkring, at jeg føler, at jeg er blevet mere knyttet til hende, og jeg ville sætte kollosal pris på, hvis vi kunne være fuldstændig åbne og ærlige over for hinanden? Skal selvfølgelig siges på en meget rolig måde og udramatisk måde, så hun ikke føler sig angrebet. Hvordan vil i mene, jeg bør gribe min siutation an? (Det skal siges, at hun tog min hånd nede i gågaden, og skrev efter vi havde været sammen 'tak for i dag, det var virkelig hyggelig <3, blabla') Så jeg tror ikke, at jeg bare er total friend-zoned fuckbuddy, og det at det så vil skræmme hende væk. Jeg ønsker ikke på nuværende tidspunkt, at det skal udvikle sig til mere end det vi har nu, men mit ønske er, at vi kan være 100% os selv, ærlige og ha' det godt sammen. Så tager jeg det lidt som det kommer
DirtySocks
Bølle Bob

Indlægaf Desire » søn 30. aug 2015 10:35

Som jeg ser det starter det hele med den dagsorden du lægger for dagen. Hvis du er mere non-needy og udstråler, at du er cool med alt uanset hvad hun foretager sig. Og ikke mindst at du synes det er fedt. Piger skal også kunne slå sig løs.
så ville du straks se et helt andet reaktionsmønster fra hendes side.
Bevares, det kan være hun bare er typen der lyver, men jeg tror bare hun mangler de rette rammer at turde åbne sig op i.
Jeg ser to piger lige pt, hvor den ene screener mig som kærestepotentiale. Alligevel snakker vi kvit og frit om sex med andre.
Alt rammerne for den relation du ønsker.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » ons 2. sep 2015 14:23

Jeg har aldrig oplevet de problemer du nævner, hverken med piger eller fyre, heller ikke selvom vi senere endte i et monogsmt ltr. Désiré nævner en mulig årsag: Jeg signalerede at det ikke var vigtigt, jeg var selv åben og delende, og jeg respekterede dem uanset om de delte eller ej.

Jeg vælger at uddybe hvad Désiré skriver:

Når du sidder og spørger ind til hende, og endda forsøger at buste hende på det, så sker der to ting.

1) Du signalerer, at det rent faktisk er vigtigt for dig, det har en betydning - for ellers ville du ikke spørge ind, men bare vente, indtil hun selv valgte at dele. Hvis I bare knalder og det er OK at se andre, hvorfor signalerer du så at det er vigtigt?

2) Du udviser manglende respekt for det, hun forsøger at subkommunikere til dig. Hun er åbenlyst ikke komfortabel med at dele de her ting med dig? Ellers ville hun jo bare gøre det. Men du bliver ved med at spørge hende om det, og den manglende accept af hendes håndtering, varsler (for hende) ilde, ift hvor rummelig du (ikke) ville være, hvis hun rent faktisk åbnede op.

Du er kort sagt inkongruent. Det, du siger, er ikke det du signalerer gennem dine handlinger. Det virker heller ikke som om at du helt selv ved, hvordan din tilknytning skal påvirke jeres relation. Det sender også Vibes som hun reagerer på.

Bliv på din egen banehalvdel, vær åben og afslappet, respekter at hun måske ikke har lyst til at dele - det er pt kun dit behov - og chillax.
Kami

Indlægaf Kami » ons 2. sep 2015 14:30

PS.
Hvis man presser på ift områder, andre er lidt usikre på, så kan der nemt ske det, at de stikker hvide løgne. De er for usikre til bare at sige "Pas dig selv", samtidig med at de måske bare ikke har samme behov som du har (her: at dele sine eskapader).

Selvfølgelig skal trunten ikke lyve for dig, men du kan hjælpe ved ikke at bakke hende op i hjørner, hvor hun kan føle det er eneste udvej. Det er en reaktion på det, du gør, så den mest effektive måde at komme det til livs, er at ændre din egen approach.
Kami

Indlægaf Desire » ons 2. sep 2015 18:26

Hold op en crap post jeg har skrevet. Håber for guds skyld jeg har haft det hårdt da jeg skrev.
+1 kami.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?