af DirtySocks » lør 29. aug 2015 22:16
Tak for svar, Kamikee. Det giver god mening.
Nu har det udviklet sig lidt den sidste uges tid. Vi har set hianden mere, og generelt begyndt at skrive sammen mere, men kan begynde at mærke, at jeg muligvis bevæger mig ud noget, der ikke vil være godt for mig - så ville sætte kæmpe pris på jeres råd her.
Sagen er den, at jeg fundet ud af, at jeg nok ikke er så god til at have en fuckbuddy. Jeg er typen, når jeg først har været sammen med en pige en del gange, og vi begynder at være lidt kærlige over for hinanden, så begynder jeg at knytte mere og mere til pigen. Jeg bliver ekstremt åben, ærlig og viser egentlig bare mig selv fuldstændigt. Vil ikke sige, at jeg har de store følelser involveret, men nok lidt - ellers ville jeg ikke have det sådan her. Nå, men for at komme til pointen, så mistænker jeg hende for at lyve ret meget over for mig, og det giver mig sgu lidt et tryk i brystet og dårlig fornemmelse, ikke at vide hvor man har hende henne.
Jeg er ret overbevist om, at hun flirter/knepper andre fyre, hvilket taget vores type 'forhold' i betragtning, er helt i orden (Har selv gjort det) tror bare jeg føler mig lidt svigtet og ført bag lyset, når hun ikke udviser ærlighed og indrømmer det. Vi var sammen i dag, og igår skrev vi for at aftale tidspunkt, og spurgte hvad hun brugte sin fredag aften på (23ish) Hun var sammen med en ven. Spurgte så sarkarstisk i dag, hvem hun tilbragte fredag nat med, og det var bare en, lade os kalde ham X. Hun sagde de så film osv, men der skete ikke noget, og kunne mærke hun blev helt utilpas da jeg spurgte ind omkring det. Hun vil nok ikke have et slutty image, eller måske er hun bange for jeg ville cutte hende af, hvis hun ser andre. Kunne tydeligt mærke, at det var bullshit, og da vi senere skulle have sex, sagde hun, at hun var ret øm (Hvilket jeg så insta bustede hende på, men det var bare fordi hun havde onaneret, hvilket hun ikke gør særlig tit.. BS, right?). Det er sgu heller ikke for at virke mega bitter og jaloux, for hun skal 100% have lov til det, men føler mig lidt skidt tilpas ved, at hun ikke bare er ærlig som jeg selv er. Jeg er generelt en meget reflekterende, observerende og analytisk person, så har utrolig let ved at gennemskue folk, og det mener jeg uden at gøre mig selv til en helt. Der er utallige eksempler på, hvor jeg har kunne mærke hun skjulte noget.
Så mit spørgsmål er bare. Skal jeg snakke med hende omkring, at jeg føler, at jeg er blevet mere knyttet til hende, og jeg ville sætte kollosal pris på, hvis vi kunne være fuldstændig åbne og ærlige over for hinanden? Skal selvfølgelig siges på en meget rolig måde og udramatisk måde, så hun ikke føler sig angrebet. Hvordan vil i mene, jeg bør gribe min siutation an? (Det skal siges, at hun tog min hånd nede i gågaden, og skrev efter vi havde været sammen 'tak for i dag, det var virkelig hyggelig <3, blabla') Så jeg tror ikke, at jeg bare er total friend-zoned fuckbuddy, og det at det så vil skræmme hende væk. Jeg ønsker ikke på nuværende tidspunkt, at det skal udvikle sig til mere end det vi har nu, men mit ønske er, at vi kan være 100% os selv, ærlige og ha' det godt sammen. Så tager jeg det lidt som det kommer