Hvad er det hun vil?

Så spørg om råd herinde!

Hvad er det hun vil?

Indlægaf Falsk Eurofori » fre 4. sep 2015 06:00

Hii gamers! :D Har brug for guidens ;) Mødte en pige til en fest gennem nogle fælles venner.
Synes selv hun er en HB9. Vi har skrevet//flirtet meget, nogle meetups, masser af KINO og kissing. Følte med tiden jeg var lidt stuck da jeg ikke kunne få det eskaleret :| Jeg mistet lidt interessen, da hun som regel var sammen med hendes venner, så jeg kørte et freezeout på nogle dage.

Hendes veninde spurgte ind til os, hvor jeg svaret jeg ikke synes hun virket interesseret. Veninde svaret; at hun er ret usikker på sig selv.
gav mening da hun ikke har været sammen med nogen endnu. Selvom hun får masser af opmærksomhed fra males.
Var tilstede hvor andre males hittede på hende, hvor hun afviste med; hun allerede havde noget med en :roll:
Så jeg kørte på igen.. Hvilket gik fint men stadig det samme :arrow: (a lot chatting, rare meetups. kino and kissing)

Efter noget tid kom vi op at diskutere, fordi jeg ikke var åben nok omkring mine følelser, hun følte hun ikke rigtig kunne stole på mig..
Hvilket endte med hun flaked mig ved at logge af midt i diskussionen.
Næste dag var der kold luft mellem os, til vi snakket over mobilen..som intet var sket, hun spurgte om jeg var sur, svaret jeg var irriteret. Sagde jeg skulle i byen med nogle venner og afsluttet samtalen.

På vej hjem fra byen spurgte jeg hende om hun ville mødes kort for at snakke, da vi alligevel var tæt på hinanden.
Hun svaret hun var sammen med nogle venner og jeg bare kunne tage hjem, afsluttet samtalen afslappet. Vi passet os selv i lidt over en uge.

Hun ringet mig op, vi snakket som intet var sket.. Sagde senere jeg blev nød til at gå - skrev til hende et par dage efter. Derfra virket hun interesseret igen og chatten var flydende igen, til jeg skrev jeg ville snakke med hende, til en kommende privat fest hun svaret; Hun ikke havde noget i mod det.

Er bedre til piger i byen//tinder med et onenight//fuckbuddies som end game :arrow: Har altid undgået et fast forhold, bliver virkelig lost når følelser opstår.

Men er virkelig interesseret i hende her. Føler jeg har gjort det langt svære end nødvendigt efterhånden ;)
Falsk Eurofori
Bølle Bob

Re: Hvad er det hun vil?

Indlægaf Kaizer » fre 4. sep 2015 12:30

Hvad er det du vil?
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Falsk Eurofori » fre 4. sep 2015 13:52

Forstår godt du spørg :D få eskaleret vores forhold - score hende ;)
Falsk Eurofori
Bølle Bob

Indlægaf Glow » fre 4. sep 2015 14:03

Falsk Eurofori skrev:Hii gamers! :D Har brug for guidens ;) Mødte en pige til en fest gennem nogle fælles venner.
Følte med tiden jeg var lidt stuck da jeg ikke kunne få det eskaleret :| Jeg mistet lidt interessen, da hun som regel var sammen med hendes venner, så jeg kørte et freezeout på nogle dage.

Det lyder som om du har scoret hende - kys, kino etc..

hvad er det du gerne vil her.. "ikke kunne få det eskaleret?" er det sex? er det andet? hvad tænker du på omkring du gerne ville have eskaleret med/til? (det virker på mig som om det er her kæden falder af)

hvorfor føler du ikke den er hjemme?
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Falsk Eurofori » fre 4. sep 2015 15:19

Falsk Eurofori skrev:
Glow skrev:Det lyder som om du har scoret hende - kys, kino etc..

hvad er det du gerne vil her.. "ikke kunne få det eskaleret?" er det sex? er det andet? hvad tænker du på omkring du gerne ville have eskaleret med/til? (det virker på mig som om det er her kæden falder af)

hvorfor føler du ikke den er hjemme?

Sex // Et seriøst forhold.

Føler progress har stået stille med meetups, kys, kino i for lang tid :| Især efter vi blev uvenner men så begyndte at snakke // skrive igen som intet var sket?

Har ingen clue hvad jeg skal nu :arrow: om jeg skal snakke med hende eller lade som ingenting?

Er *Nyklækket* så har måske lidt svært ved at formulere det :D
Falsk Eurofori
Bølle Bob

Indlægaf Glow » fre 4. sep 2015 19:39

ok - nej det er helt fint formuleret. Søger bare ind til hvad det handler om ;-)

Hvad vil gøre forskellen for dig i det i har nu/havde og et seriøst forhold? Mere sammen. sammen på en anden måde? hvad er det konkret du savner?

Jeg spørger for at forstå dine forventninger og se hvordan du bedste kan tage nogle skridt til at komme derhen du vil.

En pointe kan være at hun kan være afventende med sex hvis hun aldrig har haft en kæreste før og derfor kan de være en rigtig god ide at tage det helt stille og rolig - giv hende en fantastisk første oplevelse og udbyg derfra ngt sammen... kan self. ogs være hun er skuffet over du ik har pillet trusserne af hende endnu. Tro mig - det er mere normalt senere hen. Find ud af hvor hun står. Fornem hendes response på sexuelle ting, berøringer, sois etc.
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Falsk Eurofori » lør 5. sep 2015 19:02

Det der ville gøre forskellen for mig ville være en form for seksuel og følelsesmæssig udvikling mellem os da jeg godt kan lide hende, men pludselig er der kommet en afstand mellem os - kontakt er nærmere en gang om ugen frem for et par gange om ugen nu. Hvilket jeg ikke har noget i mod da jeg også laver andre ting - Hvis det ikke var fordi jeg følte hun havde mistede interesse på det sidste.

Hun var til en privat gym fest, som jeg skulle forbi for at komme videre i byen med nogen venner der fra. Hun bedte mig om at sige hej til hende hvis jeg kom der hen, svaret jeg savnet hende så hvorfor ikke - hvilket hun svaret hun også gjorde.
Efter 40 min kom jeg der hen hvor hun hellere ville blive til de sluttet/1 time, da man ikke kunne komme ind igen.
Tog det fint og smuttede i byen med mine venner - senere ringede hun da jeg var i byen, kunne ikke rigtig høre hende - svaret vi kunne skrive om det. I dag spurgte jeg hvad det var, hun skrev hun ville høre om jeg skulle i byen i aften - skrev jeg regnet med det - spurgte om hun skulle hun svaret; mååske.

Hun er 17 -> Jeg er 19 tror ikke det spiller en rolle. Men vi ikke kærester, hun forventer jeg ikke laver noget med andre. Overvejer at sige til hende jeg ikke vil noget mere, det har intet med hende at gøre at det bare er mig - og slutte det. Alt er forgået gennem 3 måneder.

Er fortvivlet over jeg ikke kan læse/forstå hende bedre, føler det bedst hvis jeg kommer videre ved at prøve at forstå//udvikle mig selv og mit game gennem forumet//byen i en større grad.
Falsk Eurofori
Bølle Bob

Indlægaf Glow » lør 5. sep 2015 20:38

Fedt. det er en god klar "hvad du vil" beskrivelse. Ingen grund til at droppe noget. kør den i det mindste igennem og go for it vs at studse rund om det du egentlig vil! Fra hvad du beskriver er hun IMO klar til mere.

At læse kvinder kræver erfaring. og du er godt på vej. Men du skal tage skridtet fremad, lede vejen, specielt hvis hun aldrig har haft en kæreste før, er lidt sky. Vi kan hjælpe dig med at gøre det på en smart måde. Mit gæt er i danser rundt om hvad i gerne begge vil men begge er lidt usikre på den anden og derfor trækker i lidt på kontakten. Denne du blot have fjernet, stille og rolig på en smart måde. Hun tænker garanteret det samme som dig.

Se denne video som har gode pointer i forhold til hvor du er https://www.youtube.com/watch?v=cAlpHAGbsYs
Mit gæt er at hvis du pt. et par gange over sms og "i person" kommunikerer til hende at hun fylder noget i dig, (gerne noget mere) så er hun din. det fjerne hendes usikkerhed, Men den skal lige positioneres og hun skal være sikker. Det betyder at du skal fremvise interesse, læse hvordan hun responderer og langsom etablere en ny virkelighed omkring jer i hendes hoved over et par gange. Forvent ikke hun positivt hopper på dig første gang du gør det. Hun skal lige se om du mener det. Det kan du gøre på en smart, stærk måde. Og du kan gøre det uden at hun kan afvise dig. Derved får du etableret en ny virkelighed imellem jer og kan aflæse hende henad vejen. Og du får rykket på det du egentlig vil, og fjernet din frustration.
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Falsk Eurofori » søn 6. sep 2015 21:15

Glow skrev:Mit gæt er i danser rundt om hvad i gerne begge vil men begge er lidt usikre på den anden og derfor trækker i lidt på kontakten. Denne du blot have fjernet, stille og rolig på en smart måde. Hun tænker garanteret det samme som dig.

Kunne ikke selv formulere det, men meget præcist hvordan jeg føler det, tak. ;)

Har set dit link - videoen. Hvilket gjorde jeg også forstod dit sidste afsnit bedre :)

Vil også meget gerne debattere videre :D
Falsk Eurofori
Bølle Bob

Indlægaf Kaizer » man 7. sep 2015 17:32

Falsk Eurofori skrev:Forstår godt du spørg :D få eskaleret vores forhold - score hende ;)

Så gør dette. ?
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?