Hvad er det hun vil?

Så spørg om råd herinde!

Re: Hvad er det hun vil?

Indlægaf Kaizer » man 7. sep 2015 17:45

For at citere Carlos Casaneda: "A man of knowledge lives by acting, not by thinking about acting, nor by thinking about what he will think when he has finished acting. A man of knowledge chooses a path with heart and follows it; and then he looks and rejoices and laughs; and then he sees and knows. He knows that his life will be over altogether too soon; he knows that he, as well as everybody else, is not going anywhere; he knows, because he sees, that nothing is more important than anything else. "
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Kaizer » man 7. sep 2015 17:55

og/eller 'yolo'
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Falsk Eurofori » man 7. sep 2015 20:12

Kaizer skrev:
Falsk Eurofori skrev:Forstår godt du spørg :D få eskaleret vores forhold - score hende ;)

Kaizer: '' Så gør dette. ? ''

Er ikke helt med? Kaizer :)

:arrow: 23:43 Så først det du har skrevet nu. Så kun '' så gør dette. ? '' sorry ;)
Senest rettet af Falsk Eurofori man 7. sep 2015 23:43, rettet i alt 1 gang.
Falsk Eurofori
Bølle Bob

Indlægaf Glow » man 7. sep 2015 21:21

Falsk Eurofori skrev:
Glow skrev:Mit gæt er i danser rundt om hvad i gerne begge vil men begge er lidt usikre på den anden og derfor trækker i lidt på kontakten. Denne du blot have fjernet, stille og rolig på en smart måde. Hun tænker garanteret det samme som dig.

Kunne ikke selv formulere det, men meget præcist hvordan jeg føler det, tak. ;)

Har set dit link - videoen. Hvilket gjorde jeg også forstod dit sidste afsnit bedre :)

Vil også meget gerne debattere videre :D

ok.
hvad gir mest mening for dig ifølge videoen at stoppe med i forhold til hvordan du kommunikerer med hende?
hvad gir mest mening for dig ifølge videoen at begynde at gøre?
hvad sker der ved at du går til hende på denne måde?
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Falsk Eurofori » ons 9. sep 2015 00:20

Glow:
ok.
hvad gir mest mening for dig ifølge videoen at stoppe med i forhold til hvordan du kommunikerer med hende?
hvad gir mest mening for dig ifølge videoen at begynde at gøre?
hvad sker der ved at du går til hende på denne måde?

Føler ikke der er noget jeg decideret burde stoppe med, da jeg ikke signalere; venskab//needy//creepy//desperation
Kun at jeg er blevet meget statisk. Efterhånden som jeg føler mig usikker på hvordan jeg skal være overfor hende - da jeg ikke synes hun viser samme interesse længere. Synes selv jeg er gået hen og blevet kedelig fordi jeg ikke rigtig skriver til hende - da jeg ikke ved hvad? Og at spørge ind til hvad hun laver synes jeg ikke ville være effektivt.

Tilgengæld er der en masse ting jeg synes jeg burde gøre i stedet - mixed signals (push) -> pull og geunine interrest føler jeg burde skifte til højere gear - Har brugt for meget tid på small talk - på emner som ikke skaber en følelsesmæssig spænding da vi allerede kysset og virket til at danne noget og jeg regnet med det ville eskalere. Som nu er noget tid siden, da hun ikke har tid - flaker // prioriterer det hun nu vælger i stedet at lave. Synes kemien fader ud fordi jeg ikke er flirtende som da jeg følte jeg havde hende.

For 2x dage siden, snakket vi over mobil. Lidt statisk men positiv stemning. Blandt andet hvor sjovt vi kunne have haft det hvis hun var med mig i byen dagen før, hvilket hun var enig i. Senere skrev jeg, at jeg havde forståelse for hvis hun ikke havde tillid fordi hun ikke kendte mine intentioner - Men at jeg så hende som noget helt andet end alle andre piger. Hun responderet med den irriterende ''Abe - smiley der holder sig for øjnene'' - hvad skal den betyde? Tænkte at hun enten ikke vidste hvad hun skulle svare da hun ikke følte det samme, eller bare ikke vidste hvad hun skulle svare?

tænkte om jeg formuleret det forkert/clumsy?

Uanset hvad har hun ikke skrevet andet siden. spekulere på om jeg burde bakke tilbage og begynde som skrevet for oven og skabe noget flirtende dynamik med mixed signals - (push) -> pull for at kickstarte det og begynde om igen og ændre på mit adfærdsmønster omkring hende for at etablere en ny virkelighed mellem os. Ved bare ikke hvordan jeg starter dynamikken igen?

A. Måske er hun stadig usikker)
B. Hun har mistede interesse)

Jeg er måske lidt lost og forvirret - derfor ser jeg det som at hun har mistede interesse og nu prøver at se hvad jeg kan gøre?
Går i byen 3x om ugen helst. For at blive bedre og ikke satse for meget på hende, selvom det er det jeg gerne vil.

Kaizer du har ret. Jeg overvejer alt for meget hvad jeg skal, i stedet for at handle. Fordi jeg ikke er sikker på hvordan.
Falsk Eurofori
Bølle Bob

Indlægaf Glow » ons 9. sep 2015 02:16

Glow skrev:
Falsk Eurofori skrev:
Glow skrev:Mit gæt er i danser rundt om hvad i gerne begge vil men begge er lidt usikre på den anden og derfor trækker i lidt på kontakten. Denne du blot have fjernet, stille og rolig på en smart måde. Hun tænker garanteret det samme som dig.

Kunne ikke selv formulere det, men meget præcist hvordan jeg føler det, tak. ;)

Har set dit link - videoen. Hvilket gjorde jeg også forstod dit sidste afsnit bedre :)

Vil også meget gerne debattere videre :D

pointen er at videoen gir dig et par modeller for hvordan du kan gå frem og bryde usikkerheden. Hvis ovenstående er rigtigt så handler det om du skal gå efter bolden (hende) men med den rigtige energi/vibe. vælg en eller flere input fra videoen og prøv det af. Forestil dig hvordan det føles at komme fra en af de måder han taler om. Se det for dig. hvem gør sådan og hvad gør de? Pas på med for mange store udmeldninger eg "du er ikke som andre piger" type sætninger. De er meget cliche. tænk i hvordan du ellers du kan vise interesse på men lidt mere smooth. Kig omkring - hvordan gør folk det på en cool måde? hvem i film mm- gør disse ting? Hvordan ville de kommunikere. Læs evt. om kvalificeringer som er en god måde at give komplimenter på der virkelig før en forskel. Vær ik bange for per sms at instruere hende i at møde dig i kantinen om 5 for du har noget i bare MÅ gøre... = at købe kage eller andet ligegyldigt som du først siger når hun er der. Foreslå at i mødes, hvis hun skal noget andet så sig du varmt vil anbefale hende at lyve for de andre og hænge med dig istedet med et cocky smil, eller at du har besluttet at kidnappe hende så hun har ik rigtig noget bestemmelse her osv. og så kvalificer hende (læs om det på forummet her - en super måde at vise interesse på (husk blot det skal falde naturligt - mere som noget der lige faldt dig ind mens i alligevel er nede og gufle kage eller lign. og helst face to face) blot ideer for at du får mindsettet. Bliv ved med at eskalere for at være sammen mere og vær mere kæreste agtig når i er sammen.

svært at lure fra det du skriver men ovenstående er mit bedste bud. håber det gir lidt.
Senest rettet af Glow ons 9. sep 2015 09:11, rettet i alt 4 gange.
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Falsk Eurofori » ons 9. sep 2015 02:24

Jeg er helt med, synes du hjælper en del :D

Prøver at tage det til mig og reflektere så meget som muligt over det! ;)

Kommer helt sikkert til næste lair på klaptræet - hvor jeg sikkert kan få mere overblik og blive inspireret :)
Falsk Eurofori
Bølle Bob

Indlægaf Glow » fre 18. sep 2015 15:22

update?
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Falsk Eurofori » lør 19. sep 2015 15:20

Glow skrev:update?

Haha Glow, elsker dig for du ikke glemmer mig - så jeg ikke bare pussy'er out :lol:

Well, tror ikke ligefrem jeg kan gøre dig stolt endnu :D Siden sidst, har jeg prøvet at qualify my selv mere - ved at skrive om de ting hun går op i, og indikere min interesse i dem ~ komplimenter hende når muligheden er smooth. - skriver også udelukkende til hende hvis jeg har noget sjovt at skrive - hun respondere som regel med ''hahahah *emoji's* ''

Hvilket i sig selv vel er okay, i forhold til en tense stemning som før.

Bortset fra det stadig er mig der primært skriver til hende, holder samtalerne i live.

*Dammit* Det nitten, fra at det hele går godt, til man føler man ikke har nogen kontrol/indflydelse længere.

Har ikke skrevet med hende siden onsdags nu - Der er en privat fest i aften hvor hun deltager - og en fælles veninde presset mig til at komme så lovet det lidt, men at jeg nok ikke ville blive længe (da jeg kun er interesseret i at se ovenstående) Men ikke ved hvilken adfærd jeg skal have face face (sidst vi så hinanden kort var vi uvenner ~ over 1 måned siden) Tænker det bedste er at give hende et stærkt flirtende indtryk - Er ikke sikker på hvordan, da jeg ikke føler jeg har den samme rapport at gå ud fra som før. Synes det er bad idea at bringe ting fra chatten fra de sidste gange op (emnet bliver hurtigt tømt) BESIDES - Lair i aften er et must ;)

Udover hende. Tager jeg helst gerne i byen som et must 3-4x i ugen :D Men har brug for at finde flere der har den samme interesse i at udvikle sig og investere tid og energi i det :D - wings kan give ærlig / god feedback set fra et andet perspektiv end mit eget. Håber på at kunne finde nogle til lair mødet i aften - og selvfølgelig lytte/se/tage initiativ og lære ;)
Falsk Eurofori
Bølle Bob

Indlægaf Glow » fre 25. sep 2015 21:55

er bare nysgerrig ;-)

synes du er meget godt på vej med nogle sunde reaktioner
pas på med at gå i jeg skal lære en masse for at kunne det her fælden
du behøves ik være master pickup artist og gå ud 3-4 gange for at fange hende. Pas på med at skulle lære for meget pickup for at connecte med hende!

Bare mærk dig selv og læs de elementer af pickup der kan hjælpe dig til at udleve de følelser du har
1) Du er lidt usikker fordi hun ikke bare springer på dig og er lidt afvisende
2) Du vil hende gerne
det kræver IMO bare at du går efter den - ikke at du skal orkestrere et kæmpe spil. det forstørrer bare din frygt til et ånsvagt niveau som handler om kontrol/ at være "sikker".

Men GÅ efter hende. Vs atgå rundt om det (orbiter). lav en gameplan. du blir nød til at lave nogle Moves. Læs evt. noget af det gamle Juggler. Og braddocks social circle game. Social circle game kan give dig modellen for hvordan du kan gå til hende. det er ikke cold pickup som du eg vil lave på lair typisk. men et warm lead i en social circle. og juggler er godt til den type game såvel for de fleste.
Brugeravatar
Glow
T2

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?