Hvad er det næste træk?..

Så spørg om råd herinde!

Hvad er det næste træk?..

Indlægaf lars44 » søn 13. sep 2015 14:17

Hej

Jeg kyssede med en pige i fredags, hvorefter vi tog hjem til hendes veninde sammen med en anden dreng som veninden havde kysset med og da vi lagde os til at sove åbnede jeg pigens bh 4-5 gange hvorefter hun blev ved med at lukke den igen og jeg gav til sidst op. I løbet af aftenen havde vi meget kino, snavede osv. og udvekslede numre og facebook og kvalificerede hende også. Og vi brugte virkelig lang tid på at snakke om hende, hendes interesser og flirte med øjnene osv.
Har på fornemmelsen at grunden til det ikke blev et f-close var fordi jeg allerede prøvede på at kysse hende ca. 2 minutter efter jeg havde åbnet hende (uden held) og hun var lidt genert og usikker på sig selv. Og der var også hele tiden noget i mig der sagde, at jeg var nødt til eskalere på en eller anden måde i stedet for bare at blive ved med at sidde og kysse og snakke så prøvede også at åbne hendes bh mens vi sad sammen inde til festen og hun lukkede den self igen (der var ikke nogen der lagde mærke til det, da det var en stor fest, folk var fulde og der var mørkt)
Mit spørgsmål er så hvad næste træk skal være? Er det dumt at mødes til endnu en fest eller i byen i stedet for fx at drikke kaffe sammen? Skal jeg evt undskylde for at jeg var lidt for offensiv?
lars44
Gummi Tarzan

Re: Hvad er det næste træk?..

Indlægaf chrisjv » søn 13. sep 2015 23:45

Gå efter fissen istedet for bh'en næste gang, du vil ha større chance for at kneppe hende hvis du får hånden derned.

Jeg plejer altid at gå efter fissen også brysterne.. De gange jeg har gået efter brysterne først har jeg set en større LMR..
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Gnome » man 14. sep 2015 17:58

chrisjv skrev:Gå efter fissen istedet for bh'en næste gang, du vil ha større chance for at kneppe hende hvis du får hånden derned.

Jeg plejer altid at gå efter fissen også brysterne.. De gange jeg har gået efter brysterne først har jeg set en større LMR..

:lol: Jeg tror generelt at man skal gå efter fissen hvis man vil have sex. Men er stadig igang med at indsamle empiri på området, så jeg er usikker. :D

Til OP:

Hvor gammel er hun?

Der kan være mange grunde til hun reagere som hun gør og ikke vil have du åbner hendes BH. Men et godt tegn er, at når hun lukker den igen anden gang - så er det fordi hun ikke er parat til at have sex eller være nøgen med dig. Lige der altså. Det skal du respektere, medmindre du vil have en plettet straffeattest.
Jeg siger ikke at du har forgrebet dig på hende, da hun lyder til at ville dig. Men lær at læse de signaler kvinden giver dig, det er mit bedste råd, hun var jo tydeligvis ikke parat til sex den aften. Du kan ikke eskalere uden hendes samtykke, så den følelse du havde af at "være nødsaget til at eskalere" bunder i dig selv. Find ud af om hun er typen der har meget sex, find ud af om hun er typen der venter. De fleste piger har et Blueprint (Se RSDTodd) som du skal kunne læse for at fremme din egen succesrate med den pågældende kvinde. De piger der ikke er til O.N.S. er sværere at overtale til spontan sex med en "fremmed", dog ikke umulige.
Så for at besvare dit spørgsmål, så analyser hende, find ud af hvilket blueprint hun har, altså hvilken type pige hun er. En kop kaffe kan aldrig skade, det kan en bytur hvor man drikker sig i hegnet og måske dagen efter fortryder det man har lavet. Især som kvinde.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » man 14. sep 2015 21:47

Hvis hun har små eller meget store bryster, er det fordi hun er usikker omkring dem. Lad hendes BH være næste gang og se, om det giver en effekt. Jeg var selv i start-20'erne, før jeg gad en ONS skulle tage min BH af, fordi jeg har små patter og godt ved, at det ikke er moderne med sådan nogle.
(Tricket er, at undgå alle BH'er med indlæg osv., for så kan han sgu godt SE at man har små patter, og går han med hjem alligevel, er det hans egen fucking skyld at han banger Holland. Ha! :D )
Kami

Indlægaf Kami » man 14. sep 2015 21:49

Ej, hvad sker der for, at du åbner hendes BH til festen, hvor der er andre mennesker osv.? Hvad er du, 10 år gammel eller hvad? Sgu da en mærkelig ting at gøre, der skal du aldrig gå hen igen Simba... :D
Kami

Indlægaf lars44 » tirs 15. sep 2015 19:07

ved godt det var lidt for offensivt, men hun har alligevel spurgt om jeg vil mødes igen. Skal jeg så sige undskyld for det med bh'en?
lars44
Gummi Tarzan

Indlægaf chrisjv » tirs 15. sep 2015 23:01

lars44 skrev:ved godt det var lidt for offensivt, men hun har alligevel spurgt om jeg vil mødes igen. Skal jeg så sige undskyld for det med bh'en?

haha nej bare glem det..

Lima god pointe havde aldrig set de på den måde..

Som sagt kunne jeg bare se min LMR er mindre når jeg går direkte efter fissen istedet for bh'en nu har jeg så fået forklaringen..

Lige et godt trick, til op som jeg lærte af at læse en sex bog da jeg var 13.. har brugt den lige siden.. Når du sidder med en pige, begynder du at køre hånden op og ned af hendes ben (Du kan enda gøre det til en leg "bliver du liderlig" hvis du er under 18) hvis hun spreder benene bare lidt mere, er hun on, lukker hun benene skal du bare gøre det lidt mere :geek:
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Kami » ons 16. sep 2015 10:58

Haha, jeg er ikke Lima. ;)

lars44, du skal bare ignorere det og komme videre i teksten, og huske det til en anden gang.

Husk at man også snakker via de ting man GØR, via sine handlinger. Så når hun skubber din hånd væk, ikke vil af med sin BH osv., så er det hendes måde at "sige" på, at du går for hurtigt frem eller gør det forkert.

Det betyder ikke, at du skal stoppe, men du skal gøre noget andet i stedet for. Se det som en leg, hvor du skal finde ud af hvad du kan gøre, som tænder hende og forfører hende.

Bliver hun ved med at stoppe dig, så synes jeg bare du skal droppe det. Man skal respektere et nej i alle dets former, og hvis du bare ikke kan få lov til at røre ved hende, så respekter det.

Men tit siger en pige nej, fordi du er for aggressiv. Altså, at du går efter fissen og patterne med det samme, er lidt som et meget tørt og stramt handjob for en fyr - det er hverken rart eller sexet.

Hvis du i stedet varmer hende op, ved at røre andre steder på kroppen, bliver hun "klar".

Som Chris nævner, at køre din hånd op og ned ad hendes ben. Lige inden du kommer op til inderlåret og "de sjove" steder, så kører du tilbage igen.

Vær en tease - dril hende. Nus hende på maven og lidt ned på hoften, under navlen, men så op af igen inden hun når at sige nej.

Få hende til at længes efter, at du rører hende i fissen. Tænd hendes nerver først.

At gå direkte efter patterne og fissen, det er sådan noget man gjorde som 15 årig. Og havde cirka samme succes som du har oplevet. En del af de PUAS som jeg oplever få fisse stort set hver gang, er også de PUAS som er bedst til det her. De bruger lige 10 minutter på at ligge og holde om pigen, kysse med hende, tease hende og røre hende alle andre steder en patterne og fissen... og så er det nemt at få fissen, fordi pigen TIGGER om det.
Kami

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?