kan jeg køre videre på den her?

Så spørg om råd herinde!

kan jeg køre videre på den her?

Indlægaf haddock » søn 27. sep 2015 16:15

Kort historie.

Var ude og se bold idag på stadion. Smider en lækker selfie med min kammerat. Lækker pige jeg har datede 3-4 gange for omkring 6 mdr. siden skriver til mit billede:

Billede

Kan jeg køre den her videre på chatten somehow? Eller er det bare glem det og videre?

Hun sluttede vores dates dengang fordi hun ikke var klar på noget nyt - sagde hun.
Bonusinfo: Hun har fødselsdag i dag, så tænker man måske skal vente med at skrive til i morgen?
haddock
Gummi Tarzan

Re: kan jeg køre videre på den her?

Indlægaf Gnome » søn 27. sep 2015 16:54

https://www.youtube.com/watch?v=oSgqHr2r0p4

Nu når hun afsluttede det, så tror jeg ikke der er meget at komme efter. Hun var højst sandsynligt bare høflig og lidt nysgerrig.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Desire » søn 27. sep 2015 16:57

Jeg er uenig. Hun har åbnet (uskyldigt!).
Skriv. Du har intet at tabe og kun sådan finder du ud af om hun er villig eller ej.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Gnome » søn 27. sep 2015 17:05

To af hendes beskeder består af 3 ord sammenlagt. Hvis de ikke har snakket i over 6 måneder og det er hendes første besked? "Syd?" Aaaaarrghh, så må hun lige komme ind i kampen. Men du har ret i at han har intet at tabe, så det er vel et forsøg værd.. Men jeg ville bestemt ikke have høje forventinger. :)

Edit: Lyt til Desire. En af mine sticking points er at jeg giver for hurtigt op, medmindre jeg ved hun er interesseret. ;)
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf haddock » søn 27. sep 2015 17:45

Det kan også være jeg søger en undskyldning for at skrive - summa summarum er jeg er en knallert til at få closed. - flere gange er det løbet ud i sandet med tøser. tror jeg er for "kedelig"

Jeg tror jeg skriver imorgen og hører om der er mere lagkage.
haddock
Gummi Tarzan

Indlægaf Kaizer » søn 27. sep 2015 18:01

Havde du knaldet hende? :D :D :D
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf haddock » søn 27. sep 2015 18:27

Kaizer skrev:Havde du knaldet hende? :D :D :D

Nej! Jeg kan ikke forklare hvorfor ikke. Havde ellers fået hevet klunset af hende dengang, så gik der good-guy-lad-os-tage-den-med-ro i den. Så jeg mangler noget. :roll:
haddock
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » søn 27. sep 2015 22:38

Gnome skrev:To af hendes beskeder består af 3 ord sammenlagt. Hvis de ikke har snakket i over 6 måneder og det er hendes første besked? "Syd?" Aaaaarrghh, så må hun lige komme ind i kampen. Men du har ret i at han har intet at tabe, så det er vel et forsøg værd.. Men jeg ville bestemt ikke have høje forventinger. :)

Edit: Lyt til Desire. En af mine sticking points er at jeg giver for hurtigt op, medmindre jeg ved hun er interesseret. ;)

Mit reply baserer sig ikke i så stor grad på, hvorvidt hun vil det ene eller det andet, men at han får afklaret, om marken kan pløjes eller ej.
"You miss 100% of the shots you don't take"

I min verden. Er en facebook comment. Ligegyldig. Doesn't mean shit. Men det er mindre vigtigt her. IMO.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf chrisjv » søn 4. okt 2015 16:34

Ohhhh myyy goood...

Ta dig sammen, det her er et forum for players..

PS: Hun vil dig ikke, sorry find en der kan li dig for den du er. Det gør det hele nemmere :D
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf chrisjv » søn 4. okt 2015 16:36

Desire skrev:
Gnome skrev:I min verden. Er en facebook comment. Ligegyldig. Doesn't mean shit. Men det er mindre vigtigt her. IMO.

Min natural ven, kunne se hvilken piger jeg havde kneppet udfra hvilke piger der kommenteret på min facebook.. Han har ikke ramt forkert 1 gang.. Så nogle ser noget vi ikke ser :P
Ret fascinerende..
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?