Afslag, men game ser ud til at være on. Jeg er stuck.

Så spørg om råd herinde!

Afslag, men game ser ud til at være on. Jeg er stuck.

Indlægaf math341c » lør 10. okt 2015 20:20

Hej drenge, jeg ved godt at jeg poster for tredje gang her. Og det er fordi i simpelthen har hjulpet mig så meget. Jeg kunne ikke rigtig finde en løsning til dette problem andre steder.
Jeg fortæller min lille historie. Jeg begyndt at snakke med en ny pige på det sidste fra mit arbejde. Vi har kun snakket lidt, vi er ikke kommet i comfort zonen, hvor vi ikke kender hinandens private informationer.
Hun er rigtig sød og pæn. Vi fik snakket og joked lidt. Så arbejder jeg videre. Jeg smutter så hjem og adder hende på facebook. Jeg skriver nogle sjove historier som jeg har oplevet den samme dag på arbejdet osv. Det går godt, hun flaker ikke og spørger til hvad der var sket osv.
På facebook, står hun til single og hun har ingen billeder med fyre på profilen. Så jeg prøver..

I dag, skriver jeg så en sjov historie, hvor jeg fik oplevet noget klamt og sjovt på skolen, hun spørger til og deler en selfie endda hvad hun sidder og laver.
Efter vi har joked lidt så inviterer jeg indirekte ud.

Her kan i se hvad der skete, og jeg fik afslag. Men i kan lige se det:

Facebook beskeder, efter joken skriver jeg så teksten med at mødes med hende:

Mig: "Anyways, du lyder til at være super cool. Kom med mig og hæng ud, så griber vi en god kop kaffe i byen i efterårsferien, så kan jeg fortælle dig mere om det :)" Det var joken jeg vil fortælle mere om

Hende: "Jeg ser en fyr, så det duer ikke :)!!" Hun skriver sjovt nok en smiley, og er 90% at det er løgn, det er bare en undskylding. Problemet er nok, han hun ikke føler sig tryk nok til at gå ud med mig. ikke nok comfort.

Jeg begynder med yes ladder trick: Mig: "Det lyder da skønt:) Så du må ikke tale med andre fyre?

Hende: "Jo det gør jeg da også ? :)" Skriver sjovt nok en smily igen.

Det ser ud til at hun tester eller hun er on på gamet, men er ikke sikker.

Mit problem er så:
Jeg er gået kold, hvordan skal jeg fortsætte denne ladder?
Jeg har ikke rigtig mulighed for at gøre dette face to face, det er umuligt, vi holder næsten aldrig pauser på det samme tidspunkt.
Så vil gerne fortsætte dette med tekst.

Håber i kan hjælpe hurtigst muligt. I må have en god efterårsferie!
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: Nordjylland

Re: Afslag, men game ser ud til at være on. Jeg er stuck.

Indlægaf Nota » lør 10. okt 2015 21:07

Først og fremmest, tror jeg ikke at du kan tolke hende på smileyer. Nogle mennesker laver 700 smileyer, andre laver ingen.

Jeg ville nok have vendt den om.
"Wow, så hurtigt arbejder jeg altså ikke! Jeg hiver ikke dillertjavsen frem, bare fordi vi drikker kaffe sammen. Jeg synes bare, at du virker interessant, så en uforpligtende, venskabelig kop kaffe ser jeg ingen harme i." Noget i den stil, ville jeg nok have sagt. Og så kør på, og vis at du er en baws når i drikker kaffe. Sæt et man to woman frame fra starten af daten, og vis, at du ikke er ude på, at være hendes ven.
Amor Fati.
Brugeravatar
Nota
Hoodoo Master

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Desire » lør 10. okt 2015 23:18

Du forsøger at fortolke ethvert lille skridt hun tager. Betydningen af smiley'er, at hun lyver osv. Du er nødt til at indse, at du intet kan bruge det til. Du aner ikke om hun lyver eller ej. Den slags tanker og fortolkninger kan du ikke bruge til noget som helst.

Når hun skriver:
Hende: "Jeg ser en fyr, så det duer ikke

Så har du virkelig allertiders mulighed for at være playful og cocky funny. Skidt med yes ladder.. Mine umiddelbare tanker:
1. Haha jeg inviterer på kaffe, og du tænker allerede 'netflix og film', så hurtigt arbejder jeg altså ikke frøken. (arbejde = throw back til, at i arbejder sammen, fangede Nota også).
2. Du er vist lidt dirty minded. Jeg sagde kaffe, ikke lagengymnastik.
3. Og jeg ser 500 piger.... i mine drømme. Men derfor tør jeg godt drikke kaffe med en cool kollega. Er han jaloux?
4. Åh gud. Jeg vidste du ikke kunne holde det casual imellem os. Her vil jeg bare have en kop kaffe, og straks objektiviserer du mig. Typisk kvinder!

Rejsen ikke målet. Dvs. Du skal have det sjovt mens du skriver, fremfor at have som formål bare at få hende. Og hvis hun ikke er interesseret, så husk ligesom sidste gang: Der er 110 andre. Jo flere du lægger an på, jo mere fjams får du.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf math341c » lør 10. okt 2015 23:33

Desire skrev:Du forsøger at fortolke ethvert lille skridt hun tager. Betydningen af smiley'er, at hun lyver osv. Du er nødt til at indse, at du intet kan bruge det til. Du aner ikke om hun lyver eller ej. Den slags tanker og fortolkninger kan du ikke bruge til noget som helst.

Når hun skriver:
Hende: "Jeg ser en fyr, så det duer ikke

Så har du virkelig allertiders mulighed for at være playful og cocky funny. Skidt med yes ladder.. Mine umiddelbare tanker:
1. Haha jeg inviterer på kaffe, og du tænker allerede 'netflix og film', så hurtigt arbejder jeg altså ikke frøken. (arbejde = throw back til, at i arbejder sammen, fangede Nota også).
2. Du er vist lidt dirty minded. Jeg sagde kaffe, ikke lagengymnastik.
3. Og jeg ser 500 piger.... i mine drømme. Men derfor tør jeg godt drikke kaffe med en cool kollega. Er han jaloux?
4. Åh gud. Jeg vidste du ikke kunne holde det casual imellem os. Her vil jeg bare have en kop kaffe, og straks objektiviserer du mig. Typisk kvinder!

Rejsen ikke målet. Dvs. Du skal have det sjovt mens du skriver, fremfor at have som formål bare at få hende. Og hvis hun ikke er interesseret, så husk ligesom sidste gang: Der er 110 andre. Jo flere du lægger an på, jo mere fjams får du.

Jaer du har ret tak for det. Well jeg skal være i den stand, at jeg "just don´t give a shit", at hun ser en fyr. Åh det er så nemt at gøre dette gennem mobilen, det vil være så super akavet at gøre det face to face, men det skal jeg tage mig sammen til :)

Men mange tak! Jeg prøver dette ;)
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » lør 10. okt 2015 23:37

Husk at det bagvedliggende er vigtigere end det konkrete.
Dvs. det du skal bemærke er "doesn't give a fuck", "have det sjovt", "ikke invester for meget i én pige", "cocky funny", "playfull", "role reversal = du gør hende til the dirty mind person".
Snarere end de præcise eksempler som jeg skrev ned. At levere en anden persons kreationer bliver aldrig autentisk. Make your own. :)
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf math341c » lør 10. okt 2015 23:41

Desire skrev:Husk at det bagvedliggende er vigtigere end det konkrete.
Dvs. det du skal bemærke er "doesn't give a fuck", "have det sjovt", "ikke invester for meget i én pige", "cocky funny", "playfull", "role reversal = du gør hende til the dirty mind person".
Snarere end de præcise eksempler som jeg skrev ned. At levere en anden persons kreationer bliver aldrig autentisk. Make your own. :)

Ja mand, tak :)
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Indlægaf Glow » søn 11. okt 2015 01:15

smileys i denne kontekst er at hun siger nej men med positiv energi
ligsom hvis en pige siger nej og smiler samtidig
hun fastholdr den gode vibe trods afslaget.
meget simpelt.
Det hedder en minikalibration og viser at hun gerne vil fortsætte en relation og god vibe med dig men at lige pt er hendes prioritet en anden

Bare sig fint og forsæt at bygge attracion og arousal i hende - emotional roller coastering så du begynder at fylde mere med hende hvis du vil hende men læg hende lidt på siden. Ellers - next!
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf chrisjv » man 12. okt 2015 23:53

Det er præcis det der skældner AFC's Fra Puas til real casanovas.

Er du en afc lader du den ligge op føler dig afvist, måske prøver at skrive med hende i flere mdr til næste hookup.

Er du en pua, går du tilbage til attraction og byg noget mere comfort også går ind efter daten igen over nogle beskeder.. f.eks via push-pull. (Gode eksempler i denne tråd)

Er du en true player, ser du det som hendes tab, og lader hende leve med dette tab.. synd for hende.. Tror du david beckham ville sidde og tigge en pige hvis hun lige havde afvist ham selv om det var med smileys, måske men ikke mig.

Jeg har oplevet mange piger jeg har troet vi havde noget, så kunne jeg finde på at skifte stil pga hendes religion osv.. så mistede hun tiltrækningen og troede hun kunne fuck mig over.. 2 mdr senere ser hun mig med en ny pige, også er hun all over mig, og vil ha vi skal ha ting opbygget igen.. det skilder mænd fra kids, børn ville sige, jamen så kan vi godt lege.. mænd ville sige desværre du havde din chance..

Casanova havde KUN sex med 100 kvinder, han valgte sine kvinder, istedet for de valgte ham.. det er derfor folk stadig snakker om ham idag.

Hellere have sex med 1 pige jeg selv har valgt, end 1000 piger der havde valgt mig.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?