Skal jeg skrive til hende?

Så spørg om råd herinde!

Skal jeg skrive til hende?

Indlægaf emilo » tors 15. okt 2015 18:54

Hej :)

Jeg var ude og daygame i dag med succes. Jeg havde et rigtig fint set med en flot jævnaldrende pige, og det endte med jeg closede hendes facebook. Settet varede måske 3-5 min, og der var rigtig fin kemi. Jeg skrev et par timer efter til hende hvor jeg refererede tilbage en intern joke som vi havde skabt i settet. Derudover spurgte jeg hende også om vi ikke skulle finde en dag, og få "løst" den her interne joke.
Det ville hun gerne, og jeg har nu en date med hende den 25 oktober.
Mit spørgsmål går på om hvorvidt og meget jeg skal skrive til hende. Ville i forsøge at få korrespondancen så meget op og koge før daten, spille det lidt mere causal og skrive en smule til hende og så skrive mere til hende før daten eller ville i slet ikke skrive noget og bare vente til daten.
I forhold til slet ikke at skrive til hende tænkte jeg at det måske var muligt at fucke den op for sig selv, men samtidig tænker jeg hun også skal holdes ved ilden så hun ikke mister interesse?
Jeg er 18 år, og hun er 17 år.
Håber i har nogen gode perspektiver på det.
Bedste hilsner Emil
emilo
Happy Meal

Re: Skal jeg skrive til hende?

Indlægaf Chacruna » fre 16. okt 2015 10:49

uanset hvad du gør er der en reel risiko for at hun flaker som du må leve med, hvis hun svarer hurtigt og virker på kan du skrive lige så tosset du vil.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Nota » fre 16. okt 2015 14:06

Til den slags, synes jeg at snapchat er et godt værktøj, hvis man kan finde ud af at bruge det.
Jeg har i perioder holdt piger "varme", ved at lave generelle snaps. Et eller andet sjovt/fucked up, der ikke er direkte henvendt til dem, men som bliver sendt til dem alligevel. Eller som bare bliver lagt på snapstory. Jeg har i "kreative perioder" fået uopfordrede snaps, også fra tidligere flings, som reaktion på min story.
De glemmer dig ikke, hvis du bare er lidt aktiv på snapchat. Og hvis du ovenikøbet er kreativ med dine snaps, giver det kun bonus, efter min erfaring. Føler du derefter for, at tage den over på sms, kan det også gøres lettere, da du ikke vil virke kontaktsøgende/needy på samme måde, da i jo allerede har gang i en korrespondance på snappen.
Amor Fati.
Brugeravatar
Nota
Hoodoo Master

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf emilo » fre 16. okt 2015 18:43

Jeg takker for de gode svar! :)
Jeg kører en mellem ting mellem at skrive og sende snaps. Det fungerer rigtig fint indtil videre.
emilo
Happy Meal

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?