En princip-pige

Så spørg om råd herinde!

En princip-pige

Indlægaf ZhanToO » fre 23. okt 2015 23:52

Dette bliver et langt indlæg - jeg har teoretisk opgivet damen, så jeg bryder en del regler, og skriver ofte igen uden svar.
Jeg føler jeg har tabt allerede, så har intet at miste, så prøver bare en masse forskelligt på hende.
Har nu besluttet at jeg vil vinde den hjem, af princip, fordi hun er en jeg ikke turde lave moves på da jeg var ung.

Alle andre råd end kom videre modtages :)

Da jeg ved ung (10-15 år siden vil jeg skyde på), var der en pige jeg virkelig gerne ville give jazz i trekanten. Jeg har ikke et crush på hende, da vi tæt på aldrig havde snakket sammen. Men hun var pænt snack, og ret så dirty.
For ca. 1,5 år siden ansøgte hun mig på Facebook, og vi skrev først meget lidt, og overfladisk sammen.
På et tidspunkt gør hun mig så opmærksom på at hun var vild med mig dengang, og hun joker en del med at det var dengang. jeg giver hende skylden for at det ikke blev til noget, for jeg vidste intet - da jeg jo bare en lille uskyldig dreng - dengang.
Efter dette giver hun en del ioi'er, om hvordan hun ikke havde regnet med at vi ville komme til at "skrive sådan her sammen" m.m.
Jeg ved ikke hvornår det er på dette tidspunkt - men en december aften skriver vi sammen, og hun lægger op til at der skal brænde i pausen. Først spiller jeg dum over for signalerne på en sjov måde, for at få hende til at jagte det mere - og fordi jeg er i tvivl om hun joker med mig eller ej. Til sidst "giver jeg efter", og der kommer godt gang i den begge veje - hun holder sig vågen hele natten, jeg falder i søvn og vågner hele natten. hver gang jeg sover "bliver hun sur". Hun synes åbenbart ikke at det er sjovt at jeg stopper med at sende materiale, når hun ligger og klapper koteletten.

i løbet af de næste 3-7 dage bliver hun gradvist dårligere til at svare, og jeg bliver (selvfølgelig) ved med at skrive, og kommer måske nok til at virke lidt needy - dog ikke fanatisk meget. Efter nogle dage stopper jeg, og har få samtaler med hende de næste ca. 6 måneders tid (altid på mit initiativ).

Jeg har som en joke gjort hende opmærksom på at jeg er stædig, og hun ikke skal regne med at jeg giver op lige foreløbig. Føler det signalerer at jeg godt ved hun ikke svarer, fordi at hun evt. ikke er interesseret, men at jeg er ligeglad, og bare ser det som en udfordring.

Længste samtale med hende længe følger som eksempel:

Mig: Altså, jeg er stædig. Så du skal ikke regne med at jeg giver op lige foreløbig.
Hende: Haha men du giver jo op hurtigt ;)
Mig: Det kommer an på hvor meget jeg vil det... og jeg har da heller ikke opgivet dig endnu ;)
Hende: Haha det tror jeg ikke på ;)
Mig: At jeg ikke giver op, eller at jeg ikke har opgivet dig?
Hende: jeg tror ikke på at du ikke har givet op ;)
Mig: Jeg har ikke givet op på dig, jeg tror stadigvæk at vi kan blive rigtigt gode venner :) (jeg forsøger at friendzone hende, for at se om det kan få hende til at genvinde interessen)
Hende: Haha og hvor gode venner er det "den der smiley der græder af grin x3"
Mig: Hvorfor hader du mig!? :'( (Jeg spurgte en gamerbuddy om et forslag til et svar, som blev sendt uden jeg nåede at godkende det)
Hende: Haha det gør jeg da heller ikke ;)
Mig: Det var ikke mig der skrev det :) (Dumt svar, men havde intet bedre)

Hun ser beskeden med det samme, men svarer ikke.
Mig: Men det er svært at givet et ordentligt svar på dit spørgsmål. Det må man tage lidt hen af vejen, for det afhænger af hvor meget dybde du har som person :)
Beskeden ses med det samme, men intet svar.
Mig: overvejer lidt at du kan være min bffffffe. Duved, ordne mit hår, shoppe for mig og udvælge mit tøj osv.
Hende: Tsk (;
Mig: Eller er der noget andet du fisker efter at høre ;)
Hende: Nej haha men jeg gider sku ikke v.re din personlige hjælper haha
Mig: Min personlige massør så?
Set men intet svar
Mig: Min kok?
Min beskytter?
Min rugemor?
Min elskerinde?
Hende: Haha din "lorte smileyx2"
Mig: Du kan være mit sexkilling ;)
Set intet svar
Mig: hvad er det rigtige svar?
Hende: Se lyserødt hår !!!! (billede vedhæftet)
Mig: Du snakker uden om :D
Hende: nej haha men har lige farvet det "græder af grin smileyx3 abe smileyx3"
Mig: Du så sexet ;)
Hende: "græder af grin smileyx6"
Mig: Men det har nu intet med håret at gøre.
Set, intet svar
Mig: Hvornår det det vaskes ud igen :)?
Hende: Haha når de ryger ud ..
Mig: Øv :(
Hende: Hvorfor ??
Mig: jeg fandt dig mere attraktiv før :)
Hende: Hehe så er det godt du ikk bor sammen med mig "abe smiley" ;)
Mig: Så længe det ikke falder ud hvis jeg river i det ; p
Set, intet svar
Sender et billede af et marsvin med paryk (hun udstiller og opdrætter marsvin, hvilket min mor og eks-stedfar også gjorde den gang - og det er derigennem vi kender hinanden)
Mig: Det er sådan noget hår du skal have.
Set intet svar
Mig: Holder du Halloween? (jeg var kommet på den i mit hoved mest geniale Halloween-joke som jeg lagde op til)
Set intet svar.

Det skal siges at når hun ser beskederne, giver jeg hende tid til at hun kan svare, og ikke bare lige venter 10 sekunder. Det er som oftest, minutter, timer og dage efter hun ikke har svaret.

Hvis du ikke har opgivet romanen indtil videre, så kom med dine bud på ting jeg kan forsøge - jeg har som sagt intet at tabe i den her ;)
ZhanToO
Private Johnson

Re: En princip-pige

Indlægaf Kaizer » lør 24. okt 2015 00:02

Lol! Er du Lennart Bertelsen? :D
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf ZhanToO » lør 24. okt 2015 00:11

Jeg har lidt kortere og mørkere hå ;)
ZhanToO
Private Johnson

Indlægaf Kaizer » lør 24. okt 2015 10:12

Spøg tilside med det Lennart skumsprøjt i søstjernen og steg på gaflen. Først og fremmest, vi er, kan jeg fornemme, meget forskellige personligheder. Ved ikke, om det skyldes min mangeårige eksponering for game. Jeg har ikke super meget tålmodighed, så ville nok bare ses med pigen, når hun var klar, frem for at gøre det til et langtrukkent problem. At hun ansøger en på facebook er et tegn, at hun sender ioi's, siger hun var vild med dig samt initierer dirtytalk er nogle andre tegn. Slå til. Ofte behøver jeg ikke engang de her ting, for at spørge, om hun har lyst til at komme og besøge mig. Done & done. ABC.

Kan lidt fornemme, at din taktik har været dels at spille dum over for signalerne samt at vente nu 1.5 år. Jeg siger, værdsat din tid, giv det et skud, og så videre. Der er flere fisk i havet, og jeg synes hurtigt det bliver for needy at jagte. Ofte skriver jeg ikke engang først, fordi jeg heller enten vil vente til de kontakter mig, eller finde en ny. Don't chase, replace. Ved ikke om det var et svar, eller hvor opsat du er på at gøre hende din quest. Jeg synes game er større og anderledes.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Kami » lør 24. okt 2015 15:17

Jeg er enig med Kaizer.

Jeg har svært ved at råde dig, fordi jeg dybest set synes, at du skal opgive hende. Jeg kan sagtens sætte mig ind i din lyst til at score hende, "revenge of the geek"-style, men det siger samtidig meget omkring et mindset, der er bygget op omkring ego. Dette gør dig sårbar, og det spænder ben for dig.

Hvis jeg skulle give den et forsøg, ville jeg helt lægge hende på hylden nogle måneder, lave nogle andre damer, have nogle fede oplevelser. Og hvis jeg herefter stadig tænkte, det skulle være "on", så ville jeg forsøge at starte noget sexting op, uden at give hende nogen forløsning eller materiale til onani, men hentyde at skulle hun slippe for at have det stramt, måtte hun komme forbi.
Kaizer har en "Netflix and chill"-rutine, der virker ret godt for ham, hvor han bare inviterer forbi til at stene noget Netflix. Jeg tror ikke, at han nogensinde får set noget som helst, med de damer der kommer forbi, og de er ofte godt liderlige efter sexting i forvejen, men så har de en uskyldig undskyldning, for at komme rendende, selvom de udmærket godt ved, at det sgu nok ikke ender med en film og holden-i-hånd. Du kan jo prøve det af.
Kami

Indlægaf ZhanToO » tirs 27. okt 2015 00:47

Man kommer ingen steder uden at tage chancer..
Så jeg skrev at jeg havde brug for hendes hjælp.
Så holdt vi en afstemning på min arbejdsplads om hvad jeg har brug for.

Det endte med at jeg havde nogle grande strips, som jeg ikke anede hvad jeg skulle bruge til.
Hun reagerede positivt, så jeg lukkede noget af mit sædvagntlige lort ud.
hvis jeg kan finde tid, så er hun på næste gang jeg er i hendes del af landet.

Tak for skubbet ;)
ZhanToO
Private Johnson

Indlægaf Kami » lør 31. okt 2015 11:37

ZhanToO skrev:Det endte med at jeg havde nogle grande strips, som jeg ikke anede hvad jeg skulle bruge til.

Bitch control.
Vedhæftede filer
IMG_20151031_104354.jpg
IMG_20151031_104354.jpg (99.27 KiB) Vist 1112 gange
Kami

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?