Kan nogen hjælpe med hende her? :S

Så spørg om råd herinde!

Kan nogen hjælpe med hende her? :S

Indlægaf lars44 » søn 1. nov 2015 17:44

Hey

Jeg var på roskilde festival i 2013 hvor jeg kyssede med en pige jeg mødte og vi mødtes 2-3 forskellige dage på festivalen hvor vi kyssede men hun ville ikke lave mere end det. Vi udvekslede numre og hun spurgte mig så over sms en af de sidste dage om jeg havde set hendes veninde, hvilket jeg aldrig svarede på.
For en måned siden ansøgte hun mig så på facebook, jeg accepterede og skrev til hende og vi skrev så lidt frem og tilbage om hvad hun laver nu og hvad jeg laver nu, hvordan det går osv og jeg spurgte hende så om hun ville mødes til en kop kaffe og catche up, hvilket hun skrev at hun godt ville. Jeg skrev foreslog så to forskellige dage - en torsdag og lørdag samme uge og hun skrev så at hun lige ville vende tilbage. Hun skrev så ca. halvanden uge efter (i torsdags) :

Hende:
Hej Lars, vendte aldrig tilbage, som du jo godt ved.. Men jeg havde simpelthen så meget arbejde, så det hele gik lidt i kage, måske vi kan finde en ny dag på et tidspunkt

Mig:
Hey [navn] :) Ja self, denne uge kan jeg umiddelbart kun lørdag ellers kan vi gøre det næste uge

Hende:
Lad os se på det så

Mig:
Thumbs up emojien og aben der holder sig for øjnene

Spørgsmål: Er det mig der skal tage næste skridt? Hvis ja, skal jeg så gøre det samme igen, altså invitere på kaffe og foreslå to forskellige dage denne uge? Skal jeg skrive mere med hende eller skal jeg evt spørge hvilke dage hun kan?
Ved godt der ikke er et endegyldigt svar, vil bare høre jeres mening
lars44
Gummi Tarzan

Re: Kan nogen hjælpe med hende her? :S

Indlægaf Chacruna » søn 1. nov 2015 19:31

bare bliv ved med at foreslå nye dage du kan indtil hun siger ja - antag at hun er interesseret uanset hvor mange gange hun skriver hun ikke har tid, bare bliv ved med at foreslå nye muligheder med i ny og næ. Det er helt op til dig hvor meget du vil skrive frem og tilbage med hende, hvis hun skriver interesseret tilbage kan du skrive lige så tosset du vil.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf PerfectImperfection » ons 6. jan 2016 14:30

Umiddelbart lad være med at spamme løs, det virker desperat.

Vent et par dage og spørg om hun er frisk på en kop kaffe og foreslå to dage, som du selv er inde på.
PerfectImperfection
Nyklækket

Indlægaf Desire » ons 6. jan 2016 14:44

Det lyder mere som om hun prøver at være sød, men egentlig ikke er super investeret i det.
Bedste chance er lynhurtigt at skabe lidt mere value, og smide et par datoer. Flaker hun fortsat, har du bedre ting at tage dig til end hende.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?