Initiativ

Så spørg om råd herinde!

Initiativ

Indlægaf Brainwanted » fre 20. nov 2015 10:55

Hey!

Jeg har haft en pige siden Juli..
Jeg sørger generelt for vores meetups - hun aflyser tit, men jeg tror altid på hende ( Hun er syg, har mens, glemt hun havde en anden aftale osv.. ) Hvilket hun altid har det dårligt med.
Jeg har også bare leet af hende og sagt hun er ekstremt dårlig til koordinering og timing, hvilket og grinte meget af og sagde at ja, det var hun bestemt dårlig til!

Jeg får det til at lyde som om hun ikke vil mig, men hun er rigtig glad for at skrives, vi har set hinanden 3-4 gange på 3-4 måneder, jeg har det fint med det, da det også eliminere mulige følelser fx. Hun har også rost mig for at give hende plads.

Men vi har at gøre med en lidt travl og en individualist som er dårlig til at koordinere - Men ELSKER den sex vi har!

Hvordan tager jeg denne videre bedst muligt - Skal jeg blive ved med at arrangere vores meetups?
Brainwanted
Bølle Bob

Re: Initiativ

Indlægaf Kaizer » fre 20. nov 2015 12:44

Fantastisk, for så har du jo massere af tid til at opleve andre kvinder og (vigtigst...) dig selv imens, og så, når du mindst venter det, vil hun stå der og spørge, hvad der skete, og hvor du blev af. Til den tid vil du være et andet sted og se tingene anderledes.

Er det i øvrigt samme pige som i din sidste tråd? Det går jeg ud fra. Det er jo lidt en klassiker de her tråde her, med folk der spørger om "Den her pige..", hende, hende, hende ect.

Jeg tror helt sikkert, at hun har kunnet fornemme det, at din balance er tippet, uden at sætte fingeren på det. Så se det til et kosmisk wakeup-call for dig til at træde et skridt ud af din afventende position og ind i abundance, vær den mand, hun i sin tid blev tiltrukket af. Du er trods alt stadig single i din bedste alder, så hvad laver du? Adventure! 'Be the cause not the effect' som Tyler altid prædiker.

I sidste ende er alting midlertidigt: hvert set, hver pige, hvert nummer, hvert lay, hver fuckbuddy/kæreste. Uanset hvor pinligt, tåkrummende eller fantastisk, det end var. Det er derfor, at man altid får kastet i hovedet, at man ikke skal være needy eller for emotionelt investeret i et bestemt outcome. Giv slip og nyd tingene fuldt ud, imens det vare, men lad være med at klynge dig til det mere end hvad godt er.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Brainwanted » fre 20. nov 2015 13:15

Kaizer skrev:Jeg tror helt sikkert, at hun har kunnet fornemme det, at din balance er tippet, uden at sætte fingeren på det.

Hvad bygger du det på ? - I min sidste tråd fortalte jeg at hun nærmest var forelsket i mig og virkelig desperat efter sex.. Mens jeg var ret afslappet.

Det er den samme. Men altså - jeg har flere, men dem kan jeg godt undvære. Jeg er ikke forelsket, og har ikke nogle følelser involveret.
Brainwanted
Bølle Bob

Indlægaf Fame » fre 20. nov 2015 13:17

Sæt hende på slow-burner. Inviter hende mindre ofte.
Find nye andre.
Enjoy life.

You want her, but you don't need her.

Resultatet kan være:
1) Hun begynder at kontakte dig oftere
2) Hun viser kulør, og bakker ud

Uanset hvad, kan du ikke styre hende - så bare fortsæt med at leve dit eget liv, uafhængigt af hende.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Kaizer » fre 20. nov 2015 14:09

Brainwanted skrev:
Kaizer skrev:Jeg tror helt sikkert, at hun har kunnet fornemme det, at din balance er tippet, uden at sætte fingeren på det.

Hvad bygger du det på ? - I min sidste tråd fortalte jeg at hun nærmest var forelsket i mig og virkelig desperat efter sex.. Mens jeg var ret afslappet.

Det er den samme. Men altså - jeg har flere, men dem kan jeg godt undvære. Jeg er ikke forelsket, og har ikke nogle følelser involveret.

Det virker umiddelbart ikke til at være tilfældet.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Brainwanted » fre 20. nov 2015 14:47

... Nej.

Jeg har ingen følelser indvolveret, jeg er fuldstændig ligeglad med hvad hun laver når hun ikke er sammen med mig..
Jeg har skrevet nogle længere tråde kun omkring hende her - fordi jeg seksuelt aldrig har været så forført af en pige før - Og jeg vil ha det "venskab" kommer til at holde i meget lang tid. That´s it.

Men igen

Hvad bygger du dette på ?
Brainwanted
Bølle Bob

Indlægaf Desire » lør 21. nov 2015 11:34

Dude du lytter kun på dig selv, og virker tøssefornærmet over de svar du får. Sluk du computeren og gør som det nu passer dig.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?