Mix i singalerne

Så spørg om råd herinde!

Mix i singalerne

Indlægaf Jur » man 23. nov 2015 23:09

Hej

Nu har jeg været på et par ''dates'' med en rigtig sød pige fra Tinder. Vi har knaldet en enkelt gang og jeg kunne godt tænke mig, at vi forsætter ned af den vej.

Det jeg bliver irritereret og frustreret over er simpelthen skrive-gamet. Hun holder simpelthen beskederne så mystiske, så man skulle tro, at hun er total mester til besked-gamet :!:

Jeg har skrevet, om hun skulle noget torsdag, for så kunne vi lave den der ting vi talte om sidst , blabla, hvor hun så skriver, ''at hun desværre har en aftale om aftenen øvøvøv, ville ellers gerne''

Derudover, når jeg så har skrevet en besked på Messenger (så kan jeg se hun er aktiv engang i mellem) men hun ser ikke min besked?! :D

Seriøst det fucker virkelig med mit hoved, når hun siger det ene og så ikke ser beskederne med det samme eller skrive tilbage. (Ekstrem effektiv teknik)

Denne weekend fik jeg så to drunk beskeder fra hende kl. 3.00 om natten, hvor hun skrev, at hun bare ville hjeeem fra fest og jeg skulle holde hende i gang indtil hun kom hjem, fordi hun var så træt. haha sjovt nok- så det self først dagen efter, at jeg ser dem.

(Så har hun jo tænkt på mig om aftenen når hun skriver..)

Søndag skriver jeg så, om hun har aftaler hele ugen, for at finde ud af, om jeg skal finde på et eller andet i løbet af ugen…

Men hun svarer først mandag meget sent (i dag), at hun desværre har aftaler hele ugen og hun skal skrive stor opgave (fair nok, og det ved jeg, at hun skal)

Men forstår bare ikke, hvordan hun kan være aktiv på Messenger mange gange uden at se min besked....

Føler seriøst, at det er mig der bliver played her fordi jeg ikke lige kan finde ud af om den er on eller ej.

Hvad er jeres tanker omkring det?? :ugeek:

Synes generelt, at det hun gør virker ekstremt effektivt og spænende fordi hun holder, hvad hun skal til for sig selv. (vil jeg helt klart tage til mig)

Mvh

Jur
"If you're weak and shy and submissive, get over it." David DeAngelo
Brugeravatar
Jur
Private Johnson

Geografisk sted: København

Re: Mix i singalerne

Indlægaf Kaizer » tirs 24. nov 2015 00:25

Det er vel hverken mystisk, tvetydigt eller ‘at playe dig’. Hun prioritere bare andre ting før dig.

Derudover så kig her viewtopic.php?f=18&t=3279#p25680
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Desire » tirs 24. nov 2015 07:45

Hvor er det du ser alt det illuminati hun har gang i?
Er det eneste ikke, at hun ikke altid svarer?
Du overinvesterer. Sikker på du ikke er vild med hende?
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Jur » tirs 24. nov 2015 11:42

Har nok overinvesteret, tror ikke jeg er vild med hende. Min fortolkning er ikke optimal fortiden :roll: Tror jeg er blevet lidt påvirket af en super lækker FB, som jeg tabte til en anden fyr og derfor har jeg måske brug for bekræftelse af hende her. (Har dog ikke oplevet, at jeg haft brug for bekræftelse før..)

Men i har nok ret, skal bare lige slappe lidt af - sargeing tonight.
Brugeravatar
Jur
Private Johnson

Indlægaf Desire » tirs 24. nov 2015 13:14

Du får lige et udførligt break down her. Alt er venligt ment.
Jur skrev:Jeg har skrevet, om hun skulle noget torsdag
Hvad med at skrive, hvad DU skal eller har lyst til, og inviterer hende over. Sæt din egen dagsorden.
For så kunne vi lave den der ting vi talte om sidst
Hvis det der er en stor joke så er jeg med på den. Enten er vi ude i: "Hey jeg synes det var pisse hyggeligt sidst, og jeg har nogle klistermærker du skal se. Hvad med i aften kl 20?", og hvis ikke then don't beat around the bush. Ikke noget den der ting.. Vær direkte. [/quote]
Derudover, når jeg så har skrevet en besked på Messenger (så kan jeg se hun er aktiv engang i mellem) men hun ser ikke min besked?! :D

1. Du kan ikke stole helt på det system.
2. Bare det at du tjekker om hun har set den fortæller, at du burde bruge din tid på noget andet. Det giver dig... Intet.
3. Det hænder at man tjekker en besked, venter med at svare (det er faktisk okay), og så glemmer den. Det er bare en besked.

Denne weekend fik jeg så to drunk beskeder fra hende kl. 3.00 om natten, hvor hun skrev, at hun bare ville hjeeem fra fest og jeg skulle holde hende i gang indtil hun kom hjem, fordi hun var så træt. haha sjovt nok- så det self først dagen efter, at jeg ser dem.
Øhhh fuck en nederen udmelding? Den ville jeg da aldrig svare på. Du har bedre at tage dig til end at underholde hende. At sove fx. Eneste svar ville være: "Pjat med dig. Du skal ikke hjem. Du skal herover og varmes under min dyne." -> hvis responsen ikke er positiv, stop med at svare.
(Så har hun jo tænkt på mig om aftenen når hun skriver..)
I det mindste er vi enige her.
Søndag skriver jeg så, om hun har aftaler hele ugen, for at finde ud af, om jeg skal finde på et eller andet i løbet af ugen.
Heeeelt forkert approach. Tænk over, hvor needy du lyder når du spørger hende om HUN har aftaler hele ugen. Prøv selv at bide mærke i, hvor anderledes jeres kommunikation bliver når det er DIN tid der er i fokus. "Hey jeg har en super travl uge, men jeg kan klemme dig ind onsdag aften eller fredag middag, så jeg kan vise dig den der XYZ. Hvad passer dig bedst?" (bid ikke mærke i selve sms'en, men selve framet.
En mand går ikke op i, hvornår hun har tid, men hvornår han har tid (og lyst).

Men hun svarer først mandag meget sent (i dag), at hun desværre har aftaler hele ugen og hun skal skrive stor opgave (fair nok, og det ved jeg, at hun skal)
Burde du ikke have andet, og bedre, at tage dig til, end at gå op i, hvornår hun svarer?
Men forstår bare ikke, hvordan hun kan være aktiv på Messenger mange gange uden at se min besked....
Måske finder hun dig super needy?
Føler seriøst, at det er mig der bliver played her fordi jeg ikke lige kan finde ud af om den er on eller ej.
Godt set.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Jur » tirs 24. nov 2015 16:24

Tak for tilbagemeldingen Desire!

Tror, at jeg lige have brug for et wake-up-call og jeg kan sagtens se alle de her ting du siger...

Hvad ville din umiddelbare approch være, hvis den ikke er tabt?
Brugeravatar
Jur
Private Johnson

Indlægaf Desire » tirs 24. nov 2015 17:06

Det synes jeg er svært at afgøre uden selv at have stået for kontakten med hende.
Non-needy er imo det vigtigste. Lav andre ting. Så du tænker mindre på hende. Giv hende plads. Og inviter hende til at deltage i dit liv, snarere end omvendt.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Jur » tirs 24. nov 2015 17:14

Det modtaget ;)
Brugeravatar
Jur
Private Johnson

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?