Nu har jeg været på et par ''dates'' med en rigtig sød pige fra Tinder. Vi har knaldet en enkelt gang og jeg kunne godt tænke mig, at vi forsætter ned af den vej.
Det jeg bliver irritereret og frustreret over er simpelthen skrive-gamet. Hun holder simpelthen beskederne så mystiske, så man skulle tro, at hun er total mester til besked-gamet

Jeg har skrevet, om hun skulle noget torsdag, for så kunne vi lave den der ting vi talte om sidst , blabla, hvor hun så skriver, ''at hun desværre har en aftale om aftenen øvøvøv, ville ellers gerne''
Derudover, når jeg så har skrevet en besked på Messenger (så kan jeg se hun er aktiv engang i mellem) men hun ser ikke min besked?!

Seriøst det fucker virkelig med mit hoved, når hun siger det ene og så ikke ser beskederne med det samme eller skrive tilbage. (Ekstrem effektiv teknik)
Denne weekend fik jeg så to drunk beskeder fra hende kl. 3.00 om natten, hvor hun skrev, at hun bare ville hjeeem fra fest og jeg skulle holde hende i gang indtil hun kom hjem, fordi hun var så træt. haha sjovt nok- så det self først dagen efter, at jeg ser dem.
(Så har hun jo tænkt på mig om aftenen når hun skriver..)
Søndag skriver jeg så, om hun har aftaler hele ugen, for at finde ud af, om jeg skal finde på et eller andet i løbet af ugen…
Men hun svarer først mandag meget sent (i dag), at hun desværre har aftaler hele ugen og hun skal skrive stor opgave (fair nok, og det ved jeg, at hun skal)
Men forstår bare ikke, hvordan hun kan være aktiv på Messenger mange gange uden at se min besked....
Føler seriøst, at det er mig der bliver played her fordi jeg ikke lige kan finde ud af om den er on eller ej.
Hvad er jeres tanker omkring det??

Synes generelt, at det hun gør virker ekstremt effektivt og spænende fordi hun holder, hvad hun skal til for sig selv. (vil jeg helt klart tage til mig)
Mvh
Jur