smsen som skal vende skuden

Så spørg om råd herinde!

smsen som skal vende skuden

Indlægaf TSG13 » man 7. dec 2015 02:36

Hey drenge. Jeg mødte en tøs via en fest for en måned tid siden. Vi kyssede, og jeg fik hendes nummer. Den efterfølgende uge prøvede jeg at få en date op at køre, men hun ville ikke, da hun var bange for at det var et hitNrun. Jeg forklarede hende at jeg var oprigtigt interesseret i hende, og vi sagtens kunne tage det stille og roligt, så hun kunne se mine intentioner(jeg løj ikke) vi mødtes hos mig en weekend, og snakkede, drak rødvin og vi endte med at kysse. Anden date fik hun roser og kysseriet var mere intens. Hun åbnede sig helt vildt op, og da hun smuttede gik der ikke lang tid før hun skrev tak for i aften. For mig spillede det fantastisk, og jeg tænkte at vi var rigtige for hinanden, og jeg var super klar. Inden vores 3 date skriver hun, at hun er deprimeret og ødelagt psykisk, og kan ikke fortsætte lige nu. Jeg fører en lang sms af om hvorfor hun ikke skal give slip. Hun holder fast i sin beslutning, og jeg acceptere det. Hun skriver at jeg er den sødeste, og hun vil skrive når hun er ovnenpå igen. En uge efter har hun fødselsdag, og jeg fyrer en lækker, sød besked af. Hun svarer ikke, og i min frustration sletter jeg hende på facebook dagen efter. Et par dage efter hører jeg fra vores fælles ven at hun er sur over et billed på facebook hvor en veninde giver mig et kindkys(formentlig derfor hun ikke svarede på min seneste besked) den er i princippet død mellem os, men jeg vil virkelig gerne redde den. Og min plan er at sende en magisk besked, selvom det virker skørt efter jeg slettede hende på facebook. Kan i hjælpe mig med denne ultimative besked som skal få den pige jeg ønsker?
TSG13
Nyklækket

Re: smsen som skal vende skuden

Indlægaf TSG13 » man 7. dec 2015 03:06

Det skal siges at hun har angst, og selvom det virker skørt, så vil jeg ha hende!! Jeg tror ikke at det er nok med en besked om tilgivelse eller lignende, nej det skal være en besked som vil få hende til at indse at jeg er rigtig for hende, og en besked som får hende til at tvivle på hendes beslutning. Jeg ved at det er mission impossible, men det er kun umuligt indtil det er gjort!
TSG13
Nyklækket

Indlægaf Kami » man 7. dec 2015 07:58

Du kan sagtens redde den, nemlig ved at respektere når hun siger, at hun nok skal kontakte dig.

Altså, hvis det her var et teselskab har hun lige sagt nej til te, og du beder om råd til hvordan du - når du tvinger te ned i halsen på hende mod hendes vilje - kan få hende til at nyde det?

Hvis du nu giver hende den space hun har behov for og liiiiige slapper lidt af. Så vil du måske også indse, at du ikke har noget at bede om tilgivelse for. Så at lægge sig i støvet for hendes fødder, er bare en opfordring til at hun skal træde på dig ... ikke være sammen med dig.
Kami

Indlægaf Happytalk » man 7. dec 2015 19:56

Yeb
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf pirate » tirs 15. dec 2015 21:06

Det fremstår ikke helt tydeligt, hvad du vil med tøsen. Vil du bare knalde hende eller er hun LTR materiale?
Hvis du bare vil knalde hende så drop hende og find en anden.
Hvis hun er noget helt særligt så skal der andre boller på suppen end en velkomponeret sms...

Held og lykke med det.
Brugeravatar
pirate
Gummi Tarzan

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?