Hvad nu?

Så spørg om råd herinde!

Hvad nu?

Indlægaf coax » fre 18. dec 2015 23:17

Hej

Var på date med en sød pige i onsdags, en jeg kender igennem nogle fælles venner. Vi havde skrevet sammen ca en uge, hvor efter hun spurgte mig spurgte mig om vi skulle mødes om søndagen. Desværre kom der noget i vejen og jeg aflyste hvor efter jeg inviterede hende ud i onsdags.

"daten" gik ok. Snakken var der ikke noget problem med, stillede begge spørgsmål frem og tilbage osv. Hun skulle endda også drille lidt med, at sige hun har to små brødre der ikke er så gamle, da jeg så spørger hvor gamle de er, siger hun så min alder (hun er 2-3 år ældre end mig) . :P

Nå, men udover det, synes jeg hun var svær at komme ind under huden på. Lidt reserveret måske. Som om hun bare ikke vil falde for en. Senere på aftenen da jeg kommer hjem fra daten ansøgere jeg hende på Facebook, vi skriver et par beskeder frem og tilbage indtil at hun smutter i seng.

Efter det regnede jeg sådan lidt med at den var død, da det ikke rigtig udviklede sig, som jeg synes det plejer at gøre med andre piger. Her til aften får jeg så en besked om at hun har tilføjet mig på snap, må være via mit nr? Udover det har jeg ikke hørt fra hende.

Spørgsmålet er så, hvordan skal jeg gribe det an? Kan man skrive en Lidt cocky funny åbner, da hun er meget drilsk selv? Eller skal jeg stadig bare lige slå koldt vand i blodet og afvente ;)
coax
Gummi Tarzan

Re: Hvad nu?

Indlægaf Kaizer » lør 19. dec 2015 01:52

Jeg ville ikke lade mig slå ud af, at hun reagerer anderledes, end du er vant til. Piger er forskellige, og fordi hun er tilbageholdende, behøver du ikke selv være dette.

I forhold til at udvikle tingene, så vil hun, hvis hun er interreseret, højest sandsynligt gå med til en 3. date hjemme ved dig, hvor du så kan tage skidtet videre.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Re: Hvad nu?

Indlægaf Desire » lør 19. dec 2015 10:05

Du skal da ikke REGNE med noget. Inviter hende på 3. date, direkte hjem til dig. Hvis hun siger 'nej'. Så har du dit svar.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?