Date i tvivl efter et par måneder...

Så spørg om råd herinde!

Date i tvivl efter et par måneder...

Indlægaf Mica » man 21. dec 2015 21:22

Jeg har datet en pige, fra Tinder de sidste par måneder. Hun har vist sig, at have gjort ret godt indtryk på mig (Måske desværre).. Vi har hængt ud sammen et par dage om ugen, og har kysset en del og rodet lidt rundt i dynerne et par gange. Jeg bliver så bekendt med, på et tidspunkt, at hun har haft noget spiseforstyrrelse, som hun stadig ikke er kommet helt over, og at hun stadig ser sin psykolog af og til. Hendes far blev så indlagt (han er udskrevet igen), og det triggede åbentbart hele situationen, hvilket fik hende til at sige at det måske var bedst at vi ikke gjorde mere ud af det. Da hun mente at hun for at kunne komme ovenpå, ikke havde behov for at date/udvikle noget mere eventuelt. Hendes psykolog havde hvis også anbefalet, at hun ikke datede. SON OF A B'TCH! :twisted:
Jeg har måske været lidt for sød mod hende, og måske åbnet lidt for meget op for hvordan jeg havde fået det mht. hende. Sagen er den, at vi igen igår (efter et par ugers stilhed) snakkede i telefon igen. Og da jeg spurgte hende, sagde hun at hun ikke helt vidste hvordan hun havde det og hvad hun ville. Hun har det (efter eget udsagn) stadig svært. Jeg tænker bare, at hvis hun nu var sikker, så havde hun vel bare sagt HELL NO, og slet ikke ringet. Kan den redes, og hvordan?

Jeg er sgu nok gået hen og blevet lidt for interesseret i hende desværre... Men hold kæft hvor gad jeg godt det ku rettes op igen! :roll:

/Mica
Mica
Nyklækket

Re: Date i tvivl efter et par måneder...

Indlægaf Leisure Pirate » tirs 22. dec 2015 01:03

Hvis hun har en spiseforstyrrelse så er hun psykisk sårbar. Synes du skal droppe tanken om at date hende. Det er ikke for sjov når psykologen anbefaler det ...
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Gnome » tirs 22. dec 2015 13:45

Har selv datet piger med spiseforstyrrelser, og piger med andre psykiske problemer. Min erfaring er - DONT. Og især hvis de siger de ikke er parat til det. Det er virkelig svært hvis man er gået hen og fået følelser for dem, men i længden er det sgu det bedste at droppe det.

En god måde at få den lukket på er: "Jeg forstår, at du har det virkelig svært og ikke kan date nogen lige nu, men du skal vide, at du altid kan ringe, hvis du får det svært. Jeg er her altid at snakke med, hvis du har brug for et skulderklap (whatever).. " ---> Også sig farvel. Så viser du hende at du er en gentleman, og ikke kun tænker på fisse og dig selv. Ikke noget med at hun skal ringe til dig når hun er parat til et forhold etc.

Også find en ny fisk i havet, der er masser.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Mica » tirs 22. dec 2015 17:10

Jeg VAR gået hen og blevet lidt for glad for hende. Men tog faktisk samme beslutning i morges, og gjorde det på en skræmmende lignende måde som du skrev Gnome. Det var nok det smarteste valg i sidste ende. Det andet ender sgu bare med en masse spildt tid og kræfter og ja, det bliver jo nok ikke nemmere, jo længere tid man trækker den. Så det er op på hesten og frem med fiskestangen igen nu :)
Mica
Nyklækket

Indlægaf Kami » lør 23. jan 2016 20:59

Efter et par måneders roden rundt med en person m/k, forventer jeg som minimum at de er blevet små-forelskede i mig. Hvis det ikke er sket, så gider jeg ærlig talt ikke spilde min tid på dem.

Jo, man skal "spille spillet" for at score osv. Men hvis man skal score en pige hele tiden, hver dag eller hver uge, fordi hun ikke fatter hvor speciel man er... Ej, bare videre.
Kami

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?