Only Friends...

Så spørg om råd herinde!

Only Friends...

Indlægaf STP » ons 30. dec 2015 16:24

Kom i snak med denne Englænder..

Jeg havde ikke bemærket hende men så hende da jeg kom gående forbi hendes bord på en bar, hun sad sammen med hendes veninde.
Jeg kom hen og sagde jeg godt kunne lide hendes hat, og at det var modigt af hende at bære den.

Vi kom i rigtig god snak, hun sagde på et tidspunkt "You look like a Rockstar" hvortil jeg svarede "Thank you. You are not bad for a groupie either"
Hun grinte og sagde hun havde lyst til at smække mig i panden, men med glimt i øjet..

Hun kom på et tidspunkt helt tæt på hvor hun lændte sig op ad mit bryst hvor jeg først tog hende til mig, og så jokede jeg med et eller andet som fik hende til at grine - og jeg pressede hende lidt væk igen (push pull)
Baren lukker og hun vil have mig med til en anden bar med hendes veninde, vi snakker videre på bar 2 lige så godt som før, veninden keder sig lidt noterer jeg men hende jeg snakker med siger ligepludseligt "I'd like to meet you again, but to be hournest - only as a friend" og så sagde jeg noget i retningen med, "whatever you say - Your bodylanguage told me something else"

Efterfølgende skrev jeg en sms hvor jeg skrev håbede hun kom godt hjem.

Hvor hun så skrev "Home good - Nice to make a new friend"

Jeg skal fandme ikke være i friendzone!
Hvad har jeg gjort rigtigt og forkert - Hvordan kommer jeg videre!

Mange tak :)
STP
Nyklækket

Re: Only Friends...

Indlægaf Fame » ons 30. dec 2015 17:23

Der kan være 1000 grunde til, at hun siger "kun friends". Du kan ikke styre alting, heller ikke, om hun vil knalde eller ej.
Måske hun har en kæreste? Måske hun af princip ikke vil knalder før hun bliver gift? Måske hun er lesbisk?

Uanset, så ville jeg bare give hende ret, og sige "just friends" og behandle det som no big deal. Jeg vil fortsætte med at flirte med hende, når jeg ser hende, fortsætte med at lave push/pull og eskalere. Hvis hun giver modstand, vil jeg grine og sige "Relax, we are just friends!".
Knalder i, ja så "skete det bare", og det betyder ikke noget. Jeg ville straks efter sige at have knaldet hende sige: "I hope this doesn't effect our friendship, it means a lot to me." Jeg vil effektivt friendzone hende, samtidig med, at jeg knalder hende.

Vær altid klar til et "nej tak", og behandle det som "no big deal", og jeg vil samtidigt effektivt og målrettet gå efter at finde andre/nye piger.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?