Danske piger er kedelige

Så spørg om råd herinde!

Danske piger er kedelige

Indlægaf Zoom » lør 16. jan 2016 14:12

Hej guys - jeg er løbet lidt hovedet mod muren i en situation, som jeg vil beskrive her.
Jeg vil rigtig gerne have nogen tanker/inputs om hvad fanden der er op og ned i det her. Jeg kunne nok skrive en roman om denne, men jeg vil keep it short and simple.

Jeg var i sommer til en international konference i udlandet, som tog en uges tid, med en masse unge mennesker (18-25 år). Konferencen var bygget op, så man havde fagligt indhold om dagen og om aftenen var det, det sociale samvær der var i fokus. På konferencen møder jeg en hel fantastisk pige.
Vi falder ret hurtigt for hinanden og de fleste af aftnerne går på flirt og date. På den sidste dag står det ret klart for os begge to at det nok ikke bare kan være denne uge og det er det.

Vi prøver at lave nogen aftaler om at vi skal ses, hun bor desværre i et land som ikke er så let at få indrejse til hvis man er dansker, og der er en lang række ting i vejen, såsom eksamener, familiære grunde og generel travlhed. Inden i har travlt med at konkluderer på dette, er jeg ikke tvivl om interessen er gensidig.

Tiden går og vi skyper meget - men det begynder snare at blive til en irreetation at man ikke kan finde ud af at lave en aftale. Til sidst så kan jeg ikke rigtig klare situationen mere og konkluderer at det nok er bedst, hvis jeg får afsluttet det kapitel, da det begynder at fylde for meget og ikke nok "output".
Jeg får formuleret det på en utrolig kikset måde og hun beder mig om aldrig at kontakte hende igen.
Det var tilbage i oktober.

Siden hen har jeg datet lidt rundt, har set nogen andre piger lidt løst. Det har dog aldrig givet mig følelsen af at være noget specielt. Hun var første gang jeg virkelig var forelsket i en. Eller det er måske det der er problemet, for jeg ved egentlig ikke om jeg stadigvæk er forelsket. Der er i hvertfald stadigvæk en eller anden form for mentalconnection.
Hun fylder stadigvæk alt for meget på nethinden kontra hvor meget hun egentlig burde.
Jeg har prøvet at fjerne alt det der kunne minde mig om hende fra mit liv (undtag fælles bekendte, som jeg kun har kontakt til gennem facebook) - det virker tydeligvis ikke særlig godt. Tanken om at skrive til hende kommer frem ret ofte, fordi jeg vel egentlig savner hende (eller måske bare idéen om hende?), men hvad fanden skulle have ændret sig, så vi kunne få et anderledes forhold i dag. Langdistance er lort og jeg har nok ikke tålmodighed til det.

Så i bedste Mads og Monopolet stil, så har jeg brug for jeres inputs - skal jeg skrive til hende? skal jeg prøve at rette op på det billede hun har af mig? eller skal jeg bare kæmpe mig igennem følelsen af der mangler noget?
Zoom
Bølle Bob

Re: Danske piger er kedelige

Indlægaf Desire » lør 16. jan 2016 17:44

Selvfølgelig skal du ikke tage kontakt igen, når forholdene ikke har ændret sig, og i ville stå med samme problem. Du er nødt til at indse, at hvad hun synes om dig er ligegyldigt når i ikke skal være sammen. Det er ikke en rar tanke, men én dum formulering gør ikke hun ikke bryder sig om dig som person. Hun blev bare såret af situationen og afvisningen. Sikkert fordi hun os var småforelsket.

Det tager tid. Alt fra 6 måneder til 2 år.. Drop alt kontakt. Alt der minder om hende. Fokuser på dig. Hav en masse andre piger i dit liv. Lige pludselig en dag vil du opleve, at hun ikke længere fylder noget.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Paludan » tirs 19. jan 2016 16:22

Du vil nok ikke få noget ud af, at kontakte hende igen. du vil ende i den samme kedelige cirkel, hvor i skyper og nok aldrig kommer til at se hinanden.

Hvis jeg var dig, ville jeg måske skærer ned på dates og tænke mere på "venner/veninder" og hvis du har de venner/veninder kommer du hurtigt videre.

:) håber det hjalp :)
Brugeravatar
Paludan
Fætter kanin

Indlægaf Zoom » ons 20. jan 2016 19:49

Tak for svarene gutter...
Kan mærke det hjalp en del bare at få skrevet om de tanker jeg havde (det er måske derfor nogen skriver dagbog) - føler i hvertfald ikke et behov for at tage kontakt til hende. (Y)
Zoom
Bølle Bob

Indlægaf Andrejen88 » tors 28. jan 2016 15:50

Ret sjovt at læse.

Jeg har lidt samme historie bare med en canadisk pige, jeg mødte i Barcelona. Dog valgte jeg med en stor klump i halsen at stoppe det med det samme, fordi jeg godt kunne se, at de praktiske realiteter ville være i vejen, selvom det gjorde ondt. Jo mere du forsøger at holde håbet vedlige, desto større vil kræftknuden udvikle sig og brede sig til resten af kroppen, indtil man virkelig er fucked.

Men det er bare som om piger i udlandet har en anelse mere gå-på-mod og drive og er bedre til at give den slags modspil, der er stimulerende, og som gør, at jeg bliver forelsket. Møder ret mange piger i Danmark, der er ret passive, og som ikke har andre interesser udover "familie, venner, fitness og hund". Tror jeg har været på 20-30 dates og er ikke blevet forelsket i én eneste af dem, selvom formålet med det var et længerevarende forhold.
Andrejen88
Bølle Bob

Indlægaf Kaizer » tors 28. jan 2016 16:23

Danske piger er aldeles fine. Sandheden er, at "græsset er grønnere på den anden side", og at I er faggots.

Hvis I lagde en reel indsats og tog jeres game mere seriøst, ville I kunne møde en tilsvarende (eller bedre) pige, hvor omstændighederne var bedre :-)
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Gnome » tors 28. jan 2016 19:23

Kaizer skrev:og at I er faggots.

:lol:

Tror da jeg har læst et sted at danske kvinder er dem der har flest ONS i EU? Helt kedelige kan de ikke være..
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?