Piger der ikke skriver meget, af natur

Så spørg om råd herinde!

Piger der ikke skriver meget, af natur

Indlægaf PickupTrainee » tors 28. jan 2016 12:14

Jeg har efterhånden været igang noget tid, og har fået en del aftaler med piger, men hvor der ofte går en del tid fra vi laver aftalen, til datoen for mødet indtræder.

Tendensen jeg ofte ser udvikle sig er, at jeg skriver meget med HB lige de første par dage efter jeg har fået telefonnummer/fb, hvorefter dialogen bliver halvdød, og HB svarer med lange mellemrum, og stort set aldrig skriver, medmindre jeg gør først. Jeg har spurgt ind til det i ''sjov'', og fået den forklaring, at de bare ikke er typerne der skriver meget over FB/telefon.

Mit første spørgsmål er: er dette et problem som sådan, eller skal jeg bare forholde mig ligeglad, når jeg nu har en aftale med HB engang ude i fremtiden? Personligt er jeg lidt nervøs for, om HB vil finde det svært/akavet at mødes med en person, man måske slet ingen kontakt har haft med, i flere dage op til mødet, og kun meget lidt kontakt før dette. Jeg er nok lidt nervøs for, om HB ville være gået lidt ''kold'', efter så lang tid uden kontakt op til en aftale.

Mit andet spørgsmål må være: hvis i anser det som et problem, hvad ville i stille op med den type piger? Hvis det rent faktisk er sandheden, at de bare ikke er typerne der ''skriver meget'', er der vel ikke så meget man kan gøre ved det, eller hvad?

Det mest optimale ville selvfølgelig være, at lave en aftale der ligger i umiddelbar forlængelse af vores første møde (hvor jeg fik tlf-nummer/FB), det har bare ofte ikke lige været en mulighed, enten fordi jeg- eller HB har skullet noget.
PickupTrainee
Happy Meal

Geografisk sted: København

Re: Piger der ikke skriver meget, af natur

Indlægaf Gnome » tors 28. jan 2016 19:26

Jeg arbejder selv med sms og flirteri (noget jeg sutter til). Du kan støde på de typer, der nyder at skrive lange beskeder hver dag frem tilbage i flere uger, også dem der ikke skriver noget reelt tilbage. Afspejl evt. hendes væremåde?
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Re: Piger der ikke skriver meget, af natur

Indlægaf Kami » lør 6. feb 2016 01:14

Jeg kendte engang en fyr, jeg skulle på date med efter 2 uger hvor han rejste rundt. I ventetiden mens de to uger gik, havde vi en lang "samtale" på Facebook udelukkende ved hjælp af de der skide emojis/smileyer/små ikoner, der kan danse eller blinke eller ligner en kat på scooter.
Det var sort og sært, men jeg sad ofte på seminariet og blev rød i hovedet af tilbageholdt grin, fordi jeg totalt random kl. 8 om morgenen fik en Messenger-besked som var en kat med en lagkage eller andet fjollet.

Vi blev aldrig rigtig kærester, men sexen var god. :)

Der findes mange måder at kommunikere på som ikke er at skrive sammen, så find noget der virker for dig og for jer, til at holde en kontakt kørende og placere dig på hendes sociale radar. Det behøver ikke være en større videnskab.

(Jeg mangler seriøst at score et lay ved hjælp af katten på scooteren i Messenger. Den ryger på listen over ting jeg skal inden jeg dør.)
Kami

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?