Vil ikke snakke om sex

Så spørg om råd herinde!

Vil ikke snakke om sex

Indlægaf Andrejen88 » tors 28. jan 2016 15:34

Hej alle!

Jeg er kørt lidt fast med hende her. Mit game er efterhånden lidt rusten efter et længere forhold, så har brug for lidt råd.

Vi har været på 2 dates indtil videre, og det var tæt på f-close sidste gang, men hun havde menses. Jeg fik dog lokket hende ned i sengen alligevel, men jeg endte dog med en lang næse, idet hun fik orgasme ved at gnide sig op ad mig, imens jeg blev efterladt nøgen i sengen :D

Imidlertid er hun begyndt at tage meget forbehold for sex. Før kunne vi lave sexjokes, osv., men nu skriver hun fx, når jeg siger til hende, at hun sikkert også har fantaseret om sin idrætslærer "sorry, tænker ikke lige så meget på sex, som du tror". Og enhver hentydning til sex bliver nærmest fulgt op af en insinuering af, at jeg kun vil have sex, hvilket pisser mig af, når jeg investerer relativt meget i hende. Det virker som om magtbalancen er tippet alt for langt over til hende, og hun er begyndt at skrive kortere og færre beskeder. Hun skriver, at hun tidligere er blevet såret af fyre, der kun ville have sex med hende. Imidlertid vil jeg jo gerne se hende an og se, om det kan blive til mere. Jeg skriver dog aldrig flere beskeder, hvis ikke hun svarer og giver mig generelt god til at svare hende.

Er generelt rigtig dårlig til at håndtere piger, der spiller for kostbare. Jeg har som regel lavet en "freeze out", hvorefter der faktisk ikke er sket ret meget efterfølgende. Jeg overvejer at begynde at se andre igen, selvom jeg gerne ville give hende chancen. Er der alternativer til "freeze out" eller er den bare stendød, når hun er begyndt at spille for kostbar? Og er det ikke hendes tur til at invitere på 3. date. Er træt af at skulle vente på, at hun foreslår andre datoer, er syg eller skal på torsdags- og fredagsbar.
Andrejen88
Bølle Bob

Re: Vil ikke snakke om sex

Indlægaf Kaizer » tors 28. jan 2016 16:15

Find en pige der er mere seksuel, synes det er lidt trættende at læse om det her.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Gnome » tors 28. jan 2016 19:21

Du skal nedbryde hendes slut-defense..

Billede
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Andrejen88 » tors 28. jan 2016 23:31

Sidder faktisk og føler mig lidt snydt. Efter en god omgang gamer foredrag, kan jeg jo se, at jeg har ophævet hende til noget, hun absolut ikke er værdig til. Men fordi hun spiller mega kostbar, så begynder jeg at blive bekymret. Min hjerne snyder mig for vildt, og selvfølgelig skal jeg droppe hende.

Specielt her senere på aftenen hvor hun truer med at sige "det var bare det". Og det seriøst mærkelige er, at jeg endda har en anden date også, som jeg også ser. Men fordi den anden date ikke er vanskelig, så ophæver jeg hende her til noget, hun slet ikke er :)

Jeg har netop lige slettet hendes nummer og slettet hende fra facebook. Totalt mindfuck.
Andrejen88
Bølle Bob

Indlægaf Happytalk » tors 28. jan 2016 23:35

Bare freezeout i en 4 dages tid.. Og få dig en ekstra fuckbuddy, så er de sku altid liderlig når der går 4-5 dage i mellem :)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Gnome » tors 28. jan 2016 23:50

Andrejen88 skrev:Sidder faktisk og føler mig lidt snydt. Efter en god omgang gamer foredrag, kan jeg jo se, at jeg har ophævet hende til noget, hun absolut ikke er værdig til. Men fordi hun spiller mega kostbar, så begynder jeg at blive bekymret. Min hjerne snyder mig for vildt, og selvfølgelig skal jeg droppe hende.

Specielt her senere på aftenen hvor hun truer med at sige "det var bare det". Og det seriøst mærkelige er, at jeg endda har en anden date også, som jeg også ser. Men fordi den anden date ikke er vanskelig, så ophæver jeg hende her til noget, hun slet ikke er :)

Jeg har netop lige slettet hendes nummer og slettet hende fra facebook. Totalt mindfuck.

Har netop lige gjort det samme her til aften med en tøs - der er masser af andre derude, så slet dem der ikke er specielt interesseret. Synes du har truffet det rigtige valg, der er ingen grund til at bruge tid på en pige der ikke virker interesseret. Synes dog stadig du skal analysere hvad du kunne have gjort anderledes, så du ikke begår samme 'fejl' i fremtiden (det er også det jeg siger til mig selv)..
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Andrejen88 » fre 29. jan 2016 00:10

Ja det er helt rigtigt Gnome. Og jeg begik fejlen hjemme hos mig, da jeg begyndte at massere hende på sengen med massageolie, fordi hun klagede over ondt i skulderen. Det skævvred framet totalt. Jeg er noget rusten, så jeg kan allerede nu - efter at have set bare to foredrag - se, hvor det var, det gik galt og pege på en masse fejl. Så har man lidt lagt røvet op i klaskehøjde, hvis man serviserer den lille prinsesse i bogstavelig talt hoved og røv.

Jeg manglede også totalt at sætte boundaries og lod det hele flyde lidt i det uvisse. Det har jeg ellers været god til, så det er bare med at læse op igen, og så ikke fucke op på lørdag, når min anden date kommer over :D
Andrejen88
Bølle Bob

Indlægaf Kami » lør 6. feb 2016 01:07

Det lyder for mig mere som om, at hun er usikker og sårbar - og det er ikke undskyldninger, der taler i hendes forsvar, selvom det kan lyde sådan. For er man så usikker som det kan lyde som, så er hun en bekræftelses-whore som det kan være trættende at være i forhold med.
Dette er en alternativ teori til prinsesse-teorien - baseret på det du skrev med, at hun siger hun før er blevet såret af fyre som kun vil have sex osv.

Der hvor jeg synes du er gået fejl, er at du opfører dig enormt reaktiv i forhold til hende. Måske ikke direkte over for hende, men sådan mere generelt. Du sidder og analyserer helt vildt på hendes udmeldinger, skriver her osv. (det sidste er fint nok, men at du rent faktisk gider oprette en tråd om det, er jo en ret investeret reaktion på hendes tossestreger).
Også at du sletter hende, er en ret voldsom reaktiv handling. Slaaaaap af.

En anden gang, når du oplever dette her, så bare ignorer det når hun siger "du snakker meget om sex, whine whine" og fortsæt som om det ikke er sket.

Hun insinuerer, at du kun er ude efter sex - ignorer det, læg sexsnakken en anelse på is og snak om noget andet.

Du kan tage lidt pis på situationen også, og snakke om f.eks. mad på en sensuel måde, hvor du driller hende og kører rundt i manegen med hende. Skriv f.eks. noget om den mad du spiser på en over-seksualiseret måde (mad der damper, drypper, kildrer i ganen, giver gåsehud og lignende ret tydelige seksuelle sproglige referencer), og brug masser af grinende fjollede smiley'er til at signalere, det bare er pis.
Det er en rigtig god måde, at reframe ---> hvor sex-snakken bliver afdramatiseret og du tager lidt pis på hele situationen. Så det bare er sjov og ballade.
Få hende til at slappe af, og ikke være så nervøs for hvad du vil osv.

Til syvende og sidst - alle piger kan lide sex og at blive forført, så i 9/10 tilfælde hvor en pige siger, at man snakker (for) meget om sex, siger hun i virkeligheden: "Dude, du er pisse ukalibreret".

Det er skidt, fordi det er tegn på elendig game. Det er godt, fordi det er noget DU gør og dermed noget, du har kontrol over.
Kami

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?