Er hun interesseret eller hvad?

Så spørg om råd herinde!

Er hun interesseret eller hvad?

Indlægaf PickupTrainee » lør 20. feb 2016 13:33

Hej PUA's

Jeg har et problem med denne pige, som jeg håber i enten kan hjælpe mig med, eller gøre klart for mig.

Kort fortalt, så mødte jeg HB til en fest. Det var en relativ lille fest, med nogle tætte venner (hende kendte jeg ikke), så jeg var ikke meget for at eskalere, hvilket gjorde, at jeg i stedet spurgte, om hun havde lyst til, at få en drink med mig en dag. Det ville hun så, hvorefter jeg mødtes med hende en dag relativt hurtigt derefter. Det hele gik godt, og der var en del kropskontakt på baren vi var på (sad ved siden af hinanden hele tiden). Da jeg prøver at K-close, efter noget tid, flytter hun hovedet, og kommer en forklaring om, at hun ikke ''leder efter noget i øjeblikket, men at hvis hun skulle blive forelsket, så sker det ligesom bare''. Jeg fortolkede det som, at jeg skulle prøve med et par møder mere, inden jeg tog et forsøg mere.

Efterfølgende har jeg mødtes med hende 1 gang siden, hvor der også var tæt kropskontakt, og hvor hun holdte om min arm, holdte min hånd, og generelt virkede flirtene hele vejen igennem, også selvom der var mange andre tilstede. Jeg prøvede dog ikke at K-close den dag, fordi jeg tænkte jeg lige ville give det lidt mere tid.

Idag skal jeg så mødes med hende for 3. gang, denne gang hjemme hos mig, for at se nogle serier. Umiddelbart er min plan, at prøve igen idag. Mit spørgsmål må være, hvis hun også den her gang afviser, hvad ville i gøre? skal jeg bare opgive totalt, eller er der noget andet jeg kan prøve?

Jeg syntes generelt pigen sender nogle mixede signaler til mig. Jeg anser ikke selv kys som noget særlig intimt, ifh. til f.eks. at holde i hånd på åben gade, hvorfor jeg ikke helt forstår hvad det er der sker heller.

P.S: jeg ved hun ikke har en kæreste, og den sidste hun var sammen med, slog hun vidst op med for 1 år siden, så jeg tror ikke det er der problemet ligger.
PickupTrainee
Happy Meal

Geografisk sted: København

Re: Er hun interesseret eller hvad?

Indlægaf Desire » lør 20. feb 2016 13:51

Piger elsker at holde i hånd. Det er uskyldigt og dejligt. Det er jordens bedste trick at holde i hånd inden du går efter et kys. Det er en super god måde at screene for om hun er klar.

Mht. at eskalere så spørg dig selv: Gider du virkelig bruge 3..4.5.6? dates på at få hende med i seng. Vedmindre hun er LTR materiale så er det vel ikke det du er ude efter? Jeg kan varmt anbefale dig at se på noget 60 years.. . En god ting at lære i sådan en situation er at være et mere seksuelt væsen. Med det mener jeg, at du udstråler, at du vil have sex med hende lige fra start af. Så er hun aldrig i tvivl. Piger vil generelt ikke have, at du først lærer dem at kende, og så eskalerer. Det er bedre at tænke, at alle kvinder (som ikke er LTR materiale) helst vil forføres først, og så lærer man dem at kende.

Hvis hun vil hjem at se serier hos dig, så vil hun også kneppes. Hun skal bare føle sig.. Tilpas. Tryg. Begæret. Sexet. Liderlig. What ever. Go for it any way.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?