Friendzoned ved "drømmepigerne"

Så spørg om råd herinde!

Friendzoned ved "drømmepigerne"

Indlægaf Fyren » fre 15. apr 2016 22:14

Hey boys!
Jeg sidder med et mindre problem(som faktisk er ret stort)..

Jeg er en fyr i starten af 20'erne, ok af udseende (selvom jeg synes tindingerne er begyndt at blive lidt høje), og med en lille portion muskel.

Jeg kan som sådan godt lave damer, og har da været sammen med en 14 stykker.

Mit helt store problem er, at jeg ikke kan score de piger jeg rent faktisk falder for.. Jeg har haft flirter der har varet længere tid og haft one nighters. Men fælles for dem alle(på nær én), er at jeg vidste fra start, at det var piger jeg ikke ville falde for. Til gengæld er jeg vanvittig god til at blive friendzoned af de piger jeg falder for.
Har læst en del om at game og da også læst "the game", men hvor kæden lige hopper af, er jeg ikke helt klar over.. Muligvis at jeg bliver mere nervøs når det er en pige jeg kan li', og derfor ikke får eskaleret?

Andre der har været i samme båd? Og hvad kan jeg lige gøre for at træne det, for det er jo ikke noget problem når jeg møder random piger i byen?
Fyren
Nyklækket

Re: Friendzoned ved "drømmepigerne"

Indlægaf math341c » fre 15. apr 2016 22:41

Halløj, ja det har sku jeg også været, det sucks. Men der er ikke altid noget at gøre. Som de fleste score kunstnere siger derude, skal du blot gå efter andre piger der ude. Hende her du ser, er hun en god ven? Ser du hende tit hvordan er det?
Med mig var det sådan, jeg blev så friendzoned af en der havde en kæreste, men efter at have tænkt over tingene tidligere, kom jeg faktisk til konklusion at hun faktisk kunne lide mig i starten, men jeg fuckede alt op, fordi jeg var ligesom dig, forelsket og bange for at gøre noget fokert, det er sååå AFC.

Ved godt det er svært når du er faldet for hende, bange for at miste hende osv. Havde det også sådan, skrev hverdag til hende osv osv. Det gjorde mig mere friendzoned og svære at invitere hende ud. Jeg havde også posted mit problem her, men jeg begyndte at snakke med andre score kajer, ikke fra dette forum men andre, engelske forums, og disse folk fortalte mig, hvordan det egentlig er, det er bare wow shit, når man læser det.

Nå men nok om mig

Jeg ved ikke hvor meget du ved om at score lol. Men tag lige et kig på denne video. Hvis du vil vide mere så pm mig, jeg har nogle materialer på skrift, der vil forklare alt dette, du vil muligvis få et chock hvad alt det friendzone går ud på, held og lykke dog, friendzone sucks virkelig... følger helt med dig ;)

https://www.youtube.com/watch?v=CC_7NfZ1-Js

Btw: steps er ret simple, det er bare svært at tage sig sammen til at gøre det...
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf chrisjv » tirs 17. maj 2016 15:57

Personligt jeg startede med at kneppe smukke og grimme piger, men sådan her gør mange det.

We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Kaizer » tirs 17. maj 2016 16:11

Så tag en masse roids til du falder død om, eller bliv et faleret stofvrag som bor på din handikappede brors sofa og tigger folk om mad på facebook :D
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf chrisjv » tirs 17. maj 2016 17:33

“It’s better to have a short life that is full of what you like doing, than a long life spent in a miserable way.”

Derefter 90% af de kroppe kan du få uden steroider, men det er altid nemt at sige, jamen de tager stoffer.

Billede

Folk har deres egen liv, jeg skal ikke være dommer over hvad der er rigtig eller forkert for dem. Hvis jeg ikke dømmer dem, dømmer de ikke mig.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Thebond » tirs 17. maj 2016 18:25

Fyren ser vidst ikke ud til at være interesseret i vores hjælp, fordi han ikke svarer tilbage...
“It is very difficult also to sacrifice one's suffering. A man will renounce any pleasures you like but he will not give up his suffering.”

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Liberalt sted

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?