hvad er klogest at gør ?

Så spørg om råd herinde!

hvad er klogest at gør ?

Indlægaf DeAngelo » man 18. apr 2016 23:12

Kære gamers

Jeg har været venner med en pige (x) hvilket jeg har snakket med hende i byen engang i mellem og vi har ikke skrevet meget på FB da hun ikke svarede mig rigtigt. og alt det vi skrevet er bar sådan "hej hvad så går det godt med dig? alt vel ?"

i fredags jeg mødt hende tilfældigt i byen kl 5:30 om morgenen i en bar igen. jeg fik hende til at komme og give mig en kram vi stod og snakkede i krammede form et par minutter, da jeg mærkede at hun villige til at snakke videre med mig. Så ført jeg hende væk til et andet bord hvor der var kun os 2. Vi snakkede igen om byeturen og arbejdet.

Jeg: hvilke slags film kan du lide at se? for jeg vil meget gerne invitere dig til bio og se en film sammen. at det er ren hygge tur og det ikke er en date.
X: jeg vil gerne og hvilke dag kunne du tænke dig at det skal være?
Jeg: det skal ikke være en weekend da jeg er på arbejdet der og en dag midt om ugen.
X: jamen det lyder godt. Jeg vil gerne med.
Jeg: ja ville være super. Husk det er ikke en date bar sådan vennetur
X: jeg er meget fuld, jeg drukket meget
Jeg: omg. så kan du ikke husk at det du siger til mig nu
X: jojo… jeg kan godt husk det i morgen. Det lover jeg, du har mit ord.
Jeg: ok jeg tager den hårbånd som du har i din håndled for et bevis at vi har snakket sammen
X: ej… okay det gør du bar.
Jeg: jeg tager den
X: jeg bliver nød til tag tilbage til min veninde vi snakkedes videre.
Jeg: jeg kysser hende på kinden og forlader stedet.

Ska jeg skrive hende? at ”hej hvad så ? er du klar til bio turen ?” eller har i nogen god forslag ?
DeAngelo
Fætter kanin

Re: hvad er klogest at gør ?

Indlægaf Desire » tirs 19. apr 2016 10:40

Hvorfor vil du i biografen? Vil du knep hende eller se film?
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf DeAngelo » ons 20. apr 2016 00:06

Jo men hvordan kan jeg komme i seng med hende ellers ?
DeAngelo
Fætter kanin

Indlægaf Desire » ons 20. apr 2016 07:18

Læs og lær. Der er en scoreguide herinde. Der er masser af materiale.
Eller køb nogle bøger eller se nogle RSD videoer.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Gnome » ons 20. apr 2016 13:41

Der er ikke nogen magic pill, der kan få dig til at gå i seng med hende. Gør som Desire siger ovenfor, eller kryds fingre og håb på det bedste :)

Jeg synes, hvis jeg altså har læst din post rigtigt, at du opsætter en helt forkert frame (dvs. i det her tilfælde, tilgang og ramme) for jeres date. Du siger jo direkte, at i bare er venner? Du siger at i førhen BARE har været venner, og du fortsætter ud af den tangent? Jeg tror umiddelbart det er opskriften på en tur i den frygtet friendzone, hvor du aldrig nogensinde vil komme ud fra. Hvis du laver et move på hende i biografen (som er det dårligste sted ever for en første date), vil du virke ukongruent (dvs. ikke sammenhængende med den person du har opstillet overfor hende i.e. vennen). Hun vil, most likely, blive meget overrasket og skubbe dig væk fordi du jo 'er hendes ven'.

Måden at komme ud af friendzone: Stop med at være en chode (læs de ting Desire hentyder til) og tilmed turde at vise hende du er seksuelt væsen.

Ønsker dig held og lykke!
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Lucard » ons 20. apr 2016 21:42

Du tager i biografen med hende og så bliver i rigtigt gode venner. Når det nu ikke er en date.
Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Indlægaf Glow » tors 21. apr 2016 03:33

i fredags jeg mødt hende tilfældigt i byen kl 5:30 om morgenen i en bar igen. jeg fik hende til at komme og give mig en kram vi stod og snakkede i krammede form et par minutter, da jeg mærkede at hun villige til at snakke videre med mig. Så ført jeg hende væk til et andet bord hvor der var kun os 2. Vi snakkede igen om byeturen og arbejdet.

godt at du førte hende. det er den ledelse du skal fortsætte med- fysiskt og verbalt (vil vise dig længere nede hvordan)

Jeg: hvilke slags film kan du lide at se? for jeg vil meget gerne invitere dig til bio og se en film sammen. at det er ren hygge tur og det ikke er en date.
X: jeg vil gerne og hvilke dag kunne du tænke dig at det skal være?
Jeg: det skal ikke være en weekend da jeg er på arbejdet der og en dag midt om ugen.
X: jamen det lyder godt. Jeg vil gerne med.
Jeg: ja ville være super. Husk det er ikke en date bar sådan vennetur

Fint - hun er på. FYI er det ikke nødvendigt at frame det som en hyggetur ikke en date. Du straffer hende lidt når hun gør hvad du gerne vil = du skaber dårlig følelser til at "vise interesse for dig/møde dig" med dig. Og det gør vist ikke helt hvad du vil men er noget du tror der er smart (aktiv disinterest). typisk begynder fejl at være bange for at vise interesse, og være for rough på skub siden (du skubber hende væk - du er ikke mere end en ven for mig). næste gang bare smil med et sød smil bagefter og vær empatisk. Eller komplimenter hendes kjole og eskaler. Men dont worry. du kan bruge det. se videre.

X: jeg er meget fuld, jeg drukket meget
Jeg: omg. så kan du ikke husk at det du siger til mig nu
X: jojo… jeg kan godt husk det i morgen. Det lover jeg, du har mit ord.
Jeg: ok jeg tager den hårbånd som du har i din håndled for et bevis at vi har snakket sammen
X: ej… okay det gør du bar.
Jeg: jeg tager den

dette er weird (læs hendes response) og du er needy/kontrollernede. Ikke godt. mærk hvorfor det skete og vær opmærksom på denne når den sker igen og lad være med at agere.
hun spiller rigtig godt med og har valgt at hun er på = vil dig.

X: jeg bliver nød til tag tilbage til min veninde vi snakkedes videre.
Jeg: jeg kysser hende på kinden og forlader stedet.

et lille trick er at pege på din kind og få hende til at kysse dig på kinden istedet. tro mig det er et MEGA vigtigt princip her. Vil ikke forklare - just do.

Ska jeg skrive hende? at ”hej hvad så ? er du klar til bio turen ?” eller har i nogen god forslag ?

[/quote]

vær opmærskom på at hun kan være et helt andet sted end da i talte = en anden følelse. Så brug/håndter det. Enten ved at bruge recall humor. Eller være mere bestemt og styrende ala " hey xxx, biffen torsdag aften? eller heya chica, hvornår sku vi i biffen? Piger griner tit lidt af den sidste fordi jeg selvfølgelig forventer at det skal vi (jeg spørger ikke om vi skal, men hvornår). og de kan godt lide det."

fint at tage hende i biffen. det er i sig selv en date frame. Trods at du har vennesat det op er subkommunikationen stadig at i er i biffen mand/kvinde og det er = arousal - skabende, spændende . her kan du fyre ngt ala lign af undervejs:
haha du er sku cute. der er et elelr andet ved dig, ved ik helt hvad... og så kig på hende lidt småforelsket eller sensuelt (forestil dig i kysser ). Piger er vilde med "når det bare sker". Så dont worry om venneframen - bare vid hvordan du kommer ud af den. 1) statementet ovenfor på det rigtige tidspunkt. og 2) den måde du kigger på hende (gør det ind i mellem og forestil dig i kysser). hvis hun siger "hvad" med smil/bambi øjne så er du på rette vej? bare sig "ik ngt" og smil. tag evt. hendes håndt på et tidspunkt og sig det statement jeg gav dig ovenfor.

For at forklare: Her oplever hun at DU har sagt at hun er i vennezonen, men at HUN har fået dig gjort interesseret i hende og at det langsomt henad aftnen har sneget sg ind på dig. Hun vil æde dig levende i sengen hvis du kan føre den hjem og der er sjældent LMR med denne metode fordi hun har overvundet dig omend det er dig der leder det hele. Sidstnævnte er blot fyi når du blir mere advanceret.

Din generelle opførsel på daten: Vær grundlæggende cool, vibende med hende og slap selv af. rush ikke tingene(eg armbåndsdelen), snak med hende. lær hende lidt at kende. spørg ind til det hun siger. Hvorfor hun går op i det hun gør. anerkend det. giv din vinkel på det (behøves ikke være den samme). grin en masse og hyg dig. prøv at skabe en fun-hygge bobbel med hende.

hav et par bounce locations bagefter - "hey der ligger et kanon xx sted hvor de laver den vilde xxx - kom" - led hende derhen, blidt men giv retning. vær empatisk men den ledende part i det. Nr to er tit fedt at have en såkaldt seductive space = et sted hvor du er isoleret med hende og en stemning der skaber arousal i sig selv. stimuler hendes sensuelle/nydelses sanser. rooftop terasser, irish cofee udenfor i tæpper osv. er mine favoritter. Herfra kan du ofte pulle hvis du gør det ordentligt.

Jeg ved ikke om du kan gennemføre ovenstående men nu har du fået en model for hvordan det virker med nogle meget centrale seduction principper som kan hjælpe dig fra hvor du er. Ikke sikkert du kan gennemføre det men det er en model der kan hjælpe dig med at se en vej igennem det. Prøv at visualisere det for at se dig selv gøre disse ting så behøves du ikke huske så meget undervejs.

good luck ;-)
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?