Fuckede momentært op med eks, hvordan comeback?

Så spørg om råd herinde!

Fuckede momentært op med eks, hvordan comeback?

Indlægaf Henning22 » søn 1. maj 2016 02:19

For at gøre en lang historie kort:

Jeg var med min eks i 4 måneder, meget intenst, vanvittig god sex, vi arbejde begge i New York og nød det hver dag, oplevede byen osv. Vi var kærester, men så skete det, der altid har sket for mig, jeg kan ikke committe (naboens græs er måske grønnere) og jeg gjorde det forbi.

2 måneder uden kontakt gik, vi mødtes helt tilfældigt, knaldede og var sammen igen, inden dagen var omme. Vi var dog ikke kærester i mine øjne denne gang. Vi lavede alle kærestetingene, men jeg ville ikke gå skridtet videre, da jeg var bange for at stå med et nederlag (breakup) igen. Dog nød jeg dagene. Hun prøvede virkelig at få mig helt. Efter 4 måneder havde vi en snak, hun brød sammen, da hun troede vi var kærester og jeg måtte meddele, at der var jeg ikke.

Der gik nu to måneder og vi sås igen. Igen med hende, der prøvede at få mig til at committe. En dag sagde hun, hun begyndte at se en ny. Hun ville have mig til at vælge. Den undgik jeg og vi knaldede og sås endnu, men hun pressede på.

Breaking point kom da hun før en aften med mad og hygge med mig, sagde det ikke var det rigtige og hun behøvede tid for sig selv. Først var jeg cool med det, men så tænkte jeg. Tænkte på hvad jeg ville i livet, hvor dejlig hun var osv. Jeg har altid ment, at jeg ikke ville gå tilbage til en eks, men her var det anderledes.

Nu gjorde jeg dårlige rent pua-wise. Jeg skrev og skrev. Fortalte hende hvordan jeg havde det og hvad jeg ville med hende. Alt det jeg ikke gjorde før. Det var ikke et bombardement, men for meget. Hun svarede, at hun var meget glad for, jeg ville gå allin med hende og jeg, men hun behøvede mere tid + hun var blevet såret mange gange med mig og var bange for, jeg ikke ville forbedre mig og det kun var fordi, hun nu var "uopnåelig".

Jeg skrev et personligt brev nogle dage efter og rykkede efter et svar. Her skrev hun så, at det "lige nu til dels var lidt for sent og hun så den anden og ville se hvad det udviklede sig til". Øv. Her skrev jeg så og spurgte om vi ikke skulle ses til en kaffe (yikes dum besked) og ringede, hvorefter hun svarede, at hendes og mit forhold skabte for meget rod i hende og jeg ikke skulle kontakte hende igen.

Nu er jeg et sted, hvor jeg vil hende. Jeg tænker at tage ud og banke på hendes dør og kort fortælle hende, hvad jeg vil og så gå igen. Mødes face to face er federe end de åndsvage smser jeg sendte.

Jeg er næsten sikker på at kunne jeg overbevise hende om, at jeg var seriøs, ville hun gå med mig. Men hvordan gør jeg det?

Tænker at vente to uger, hvad tænker I om den tidshorisont? Ville I vente længere el er det for useriøst? Og hvordan bør jeg gribe mødet an? Jeg tænker, jeg kun får den ene chance.

Mine venner har sagt, at jeg med min person kan få så mange dejlige piger, så hvorfor jeg ikke bare finder en ny. Det er ikke det, jeg vil.
Henning22
Gummi Tarzan

Re: Fuckede momentært op med eks, hvordan comeback?

Indlægaf Henning22 » søn 1. maj 2016 02:31

For lige at uddybe:

- Hun har gennem hele det sidste år sagt hun savnede jeg viste nosser og feks en dag stpd ved hendes dør og sagde, det var hende, jeg ville have. Vi er i en lidt anden situation nu, men stadig.

- Hun har helt sikkert stadig en masse for mig, men er bange for at blive såret igen. Spørgsmålet er om hun er blevet såret en gang for meget og det ikke kan reddes.
Henning22
Gummi Tarzan

Indlægaf Henning22 » søn 1. maj 2016 02:32

- uagtet den sidste tids needy-ness er jeg stadig on the top grundet vores lange historie med hemde, der jagtede mig
Henning22
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » søn 1. maj 2016 09:23

Og ligesom så mange andre trænger du her til lige at se ud over din egen snude. Har du overvejet, at hun måske rent faktisk har brug for tid? Du har spildt så mange chancer med hende, at gud og hver mand burde kunne forstå hendes beslutning. Tilmed har du fucket voldsomt med hendes følelser. Hvis hun beder om plads, så respekter det og giv hende det. Du tænker kun på, hvad der er bedst for dig.

Og som du nok har bemærket så får du hende ikke igen ved at sende breve og kontakte hende. Så nej det er ikke vejen frem. Du kan ikke 'overtale' hende til at ville være sammen med dig.

Kig på første del af dit skriv. Hvorfor kom hun tilbage til dig den gang? Hvad gør du anderledes nu ift. den gang?
Tag eventuelt og læs nogle af de hundrede andre tråde om at få ekskæresten tilbage i den her tråd, de har mere eller mindre alle samme råd, og det er det eneste råd, der virker i sidste ende.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Henning22 » søn 1. maj 2016 09:51

Hej Desire.

Jeg er med på, at sms var noget værre lort. Tænker du ikke, det viser commitment endelig at tage ud til hende og kort sige de ting og så gå igen?

Gør jeg det ikke, får jeg hende slet ikke? Dvs. hvad har jeg at tabe?

Jeg har læst så mange af de tråde om ex-tilbage, men det her synes jeg er anderledes, da det jo handler om, hun har været uendelig ked af, jeg ikke har vist commitment.

Den første gang slettede hun mig alle steder efter 4-5 uger, har hun fortalt senere, da hun ikke regnede med, hun skulle høre fra mig igen. Vi mødtes så tilfældigt på gaden. Anderledes nu er, at der slog jeg op og nu har hun bedt mig ikke kontakte hende, da det roder for meget i hendes hovede/liv.

Anden gang vi fandt sammen var det en fb besked.

Nu er vi end ikke venner der mere. Så føler ikke, jeg kan kopiere det + jeg tænker hun lige nu er i en situation, hvor hun vil se nosser og commitment.
Henning22
Gummi Tarzan

Indlægaf Henning22 » søn 1. maj 2016 09:56

Ville din strategi bare være at give hende mere tid med den nye og så kontakte hende efter hvor lang tid?
Henning22
Gummi Tarzan

Indlægaf Kaizer » søn 1. maj 2016 13:03

Have you tried crying moar? :lol:

5 Posts og jeg er allerede træt. Virker generelt som om, du har brug for at finde noget vigtigere at gå op i og få et liv, samt det er den her overordnede "mangel" som du forsøger at udfylde med hende nu. Prøv at læs noget med David Deida og læg mærke til hvad han skriv omkring 'being a man on your purpose' og 'mission' (hint: det er ikke en kvinde)
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Henning22 » søn 1. maj 2016 13:27

Kaizer skrev:Have you tried crying moar? :lol:

5 Posts og jeg er allerede træt. Virker generelt som om, du har brug for at finde noget vigtigere at gå op i og få et liv, samt det er den her overordnede "mangel" som du forsøger at udfylde med hende nu. Prøv at læs noget med David Deida og læg mærke til hvad han skriv omkring 'being a man on your purpose' og 'mission' (hint: det er ikke en kvinde)

Haha, tak for dit svar. Jeg forstår dig sagtens, vi er nok blot uenige.

Jeg synes rigeligt, jeg har et liv, så det er ikke det, der er min pointe med denne post, men hvordan jeg bør approache hende.
Henning22
Gummi Tarzan

Indlægaf Fame » søn 1. maj 2016 14:32

Henning22 skrev:
Jeg har læst så mange af de tråde om ex-tilbage, men det her synes jeg er anderledes,

Same shit hver gang, "this is different, because XYZ!"

Det er ikke anderledes. Du har blot svært ved at acceptere din situation, lige som alle de andre "jeg vil ha' min ex tilbage"-gutter.

Jeg mener det ikke nedværdigende, kun konstaterende. Og min erfaring fortæller mig, at løsningen på din situation, ikke ligger hos din ex.

I al fairness, bør du lade kvinden være i fred. Først leger i true love i New York, så ditcher du hende. Så leger I kærester, hun ved bare ikke, at du kun knepper hende og ikke leger med.
Så siger hun 'nej tak', fordi det fucker med hendes følelseskompas, og TADAAA så kicker fin scarcity ind, og du vil straks det hele.

Jeg kender det, og har selv udsat kvinder for den tur.

Du bør virkelig lade hende være.
Respektere hendes 'nej tak' som et mandfolk, og ellers fortsætte ud i verden. Derefter burde du arbejde med dine commitment issues, så den næste skønne pige ikke kommer igennem din emotionelle blender af tvivl.

Dog... Hvis dette er ligesom alle de andre 'jeg vil ha' min ex tilbage' tråde (hvilket din jo ikke er...?!), så vil du let og gelinde løbe hen over pointen: 'leave her alone', og kalde videre indtil en eller anden skriver et konkret taktisk forslag til dig (som i sidste ende heller ikke vil fungere...)

Anyway; prøv, hvis du kan, at læse denne post fra start til slut igen, men læs den nu ud fra, at jeg skriver med erfaring og ønske om, at du får den største ro og glæde i din hverdag.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Henning22 » søn 1. maj 2016 15:57

Fame skrev:
Henning22 skrev:
Jeg har læst så mange af de tråde om ex-tilbage, men det her synes jeg er anderledes,

Same shit hver gang, "this is different, because XYZ!"

Det er ikke anderledes. Du har blot svært ved at acceptere din situation, lige som alle de andre "jeg vil ha' min ex tilbage"-gutter.

Jeg mener det ikke nedværdigende, kun konstaterende. Og min erfaring fortæller mig, at løsningen på din situation, ikke ligger hos din ex.

I al fairness, bør du lade kvinden være i fred. Først leger i true love i New York, så ditcher du hende. Så leger I kærester, hun ved bare ikke, at du kun knepper hende og ikke leger med.
Så siger hun 'nej tak', fordi det fucker med hendes følelseskompas, og TADAAA så kicker fin scarcity ind, og du vil straks det hele.

Jeg kender det, og har selv udsat kvinder for den tur.

Du bør virkelig lade hende være.
Respektere hendes 'nej tak' som et mandfolk, og ellers fortsætte ud i verden. Derefter burde du arbejde med dine commitment issues, så den næste skønne pige ikke kommer igennem din emotionelle blender af tvivl.

Dog... Hvis dette er ligesom alle de andre 'jeg vil ha' min ex tilbage' tråde (hvilket din jo ikke er...?!), så vil du let og gelinde løbe hen over pointen: 'leave her alone', og kalde videre indtil en eller anden skriver et konkret taktisk forslag til dig (som i sidste ende heller ikke vil fungere...)

Anyway; prøv, hvis du kan, at læse denne post fra start til slut igen, men læs den nu ud fra, at jeg skriver med erfaring og ønske om, at du får den største ro og glæde i din hverdag.

Tak for dit svar og jo du har helt ret. Jeg ville mægtig gerne have et par gode råd fremfor, "revider hele dit livssyn". Eller i hvert fald umiddelbart. For dybest set vil jeg jo gerne have det bedste liv.

Du har ret i, at med det frem og tilbage og manglende vilje, jeg har udsat hende for, burde jeg lade hende være og ikke "fucke" noget op igen. Det er egoistisk.

Omvendt har jeg virkelig ændret mit værdiset og planer i livet gennem det seneste år, hvor det før det galdt om at tjene flest mulig penge, gælder det nu om, at have et dejligt liv og være tilstede og derfor føler jeg situationen har ændret sig markant.

Ligesom jeg nok ville have en væsentlig større chance end andre exer på baggrund af vores fortid og at hun har været så meget i tvivl om jeg virkelig ville ændre mig nu.

Jeg tager dit råd til efterretning og vil tænke over tingene de næste par uger (el. indtil jeg er clearminded), hvis jeg føler for stadig 100% at ville hende, får jeg nok svært ved ikke at "rykke".

Tak igen :)
Henning22
Gummi Tarzan

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?