lost..

Så spørg om råd herinde!

lost..

Indlægaf Michael84 » fre 6. maj 2016 16:40

Hej Drenge

håber i kan hjælpe mig lidt..

jeg mødte en pige i starten af januar, hvor vi kyssede mens vi var i byen.. vi skrev lidt sammen derefter hvor det ikke rigtig blev til mere.. så for ca 1,5 måned siden begyndte vi at mødes oftere og oftere i byen. hvor vi kyssede osv.. jeg nåede aldrig at F-close hende.. hun havde altid en veninde med, de skulle altid sove sammen, fordi veninden boede lidt væk fra byen af.. vi begyndte at skrive mere og mere sammen.. hun begyndte at kalde mig søde, dejlige osv. i den dur.. hver gang vi snakkede om at skulle ses uden for "byen" trak hun meget i land.. og havde aldrig "tid" det var lige meget hvad jeg forslog om det var en tur på en cafe eller en gå tur i gågaden eller noget helt 3. jeg havde så en veninde som mens jeg sov tog et billede af os og lagde på mystory (snapchat) hvorefter hun skrev sødt par!!! :x :x vi fik en lang snak om det, og hun fortalte hun var meget genert, og havde aldrig været sammen med en fyr før eller haft en kæreste.. jeg forslog så at hun kunne tage en fælles veninde med, og det blev hun rigtig glad for.. men det blev aldrig til noget.. for hun havde stadigvæk aldrig "tid". i sidste uge var vi i byen sammen.. hvor vi snakkede om problemet igen.. og hun blev ved med at køre på hun aldrig havde tid.. hvor jeg så sagde hvis du aldrig har tid så lad os droppe det her. hun blev ked af det og gik.. efter et par dage skrev vi lidt sammen igen.. hvor vi skrev sammen at det var en skam det aldrig blev til noget seriøst mellem os.. hvilket hun var enig i..hun skriver så til sidst at "tror bare at vi skal sige sket er sket nu og så lade det ligge :( "

hvordan kan man forsætte her fra? eller skal man bare droppe det?

det skal lige siges at der er 8 års forskel på os.. hun er 18 og jeg er 26...fik at vide at nogle af hendes venner, at hun er en meget genert pige..
Michael84
Fætter kanin

Re: lost..

Indlægaf Gnome » fre 6. maj 2016 16:55

Michael84 skrev: lade det ligge

Død. Dødere end en død dådyrs diller. :)

Råd til fremtidige interaktioner: Fokuser på comfort med unge piger. Det har jeg selv haft gode erfaringer med. Sørg for hun har det godt og er komfortabel med dig - be a nice guy.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Michael84 » fre 6. maj 2016 16:58

det tænkte jeg nok.. tænker det lyder som en god ide.. for de sidste par piger jeg har snakket med.. har kørt den med de ikke har haft tid...og var lidt usikker på hvad det var jeg ikke gjorde nok af.. dog har jeg et arbejde, hvor jeg ikke kan tillade mig at være en "nice guy" arbejder som dørmand. ved siden af studiet.. og det er typisk der jeg møder dem :D
Michael84
Fætter kanin

Indlægaf Gnome » fre 6. maj 2016 17:24

Dørmandrollen gi'r dig en 'hård' frame. Hvis du kombinerer den med en gentlemand/nice guy, så har du fundet den gyldne middelvej. Pigerne vil smide trusserne i flæng :)
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Michael84 » fre 6. maj 2016 17:41

tak for rådet.. hvordan har de det med, hvis man snakker med for mange piger?
Michael84
Fætter kanin

Indlægaf Gnome » fre 6. maj 2016 17:57

9/10 kvinder kan godt li' du har valgmuligheder. Det er dog langt færre der vil indrømme det. Du sætter en player-frame op, hvilket ikke er dårligt. Bare husk at vis hende du har udvalgt dig lidt ekstra opmærksomhed :)
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Michael84 » fre 6. maj 2016 18:09

Du skulle vel ikke have nogle link til opbygning af comfort? Syntes jeg har læst forumet igennem
Michael84
Fætter kanin

Indlægaf Gnome » fre 6. maj 2016 18:23

Youtube --> Search --> "Comfort RSD"

Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Michael84 » fre 6. maj 2016 18:53

tak.. kan man opbygge det via tekst?
Michael84
Fætter kanin

Indlægaf Desire » lør 7. maj 2016 16:58

Både ja og nej... Man kan selvfølgelig langt mere i virkeligheden. En stor del af hende komfort kommer også af, at have set/hørt/følt dig, lavet noget med dig osv.
Men du kan køre på en masse med tosomhed. Man kan f.eks. lave rollespil om at rejse sammen, og hvad man så skal lave og den slags.
Senest rettet af Desire søn 8. maj 2016 13:53, rettet i alt 1 gang.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?