lost..

Så spørg om råd herinde!

Re: lost..

Indlægaf Michael84 » lør 7. maj 2016 19:54

tak for rådet.. men mit problem er når jeg er på arbejde som dørmand.. har jeg ikke tid til at bruge flere timer/ halve timer.. jeg får typisk bare deres facebook eller nummer også skriver vi sammen der.. og så når jeg får kørt noget sjov med dem.. så køre de den med de ikke lige har tid.. så det er lidt svært og få opbygget en masse comfort med dem, når jeg møder dem først gang..
Michael84
Fætter kanin

Indlægaf Desire » søn 8. maj 2016 13:57

Læs op på tekstgame?

Du har to mål:
1. Du skal skabe attraction via tekst (så de bare MÅ møde dig)
2. Du skal skabe nok komfort til, at de vil mødes

Du vil typisk lægge mest vægt på nummer 1. Det vigtigste er at gøre hende interesseret. Når først hun ER interesseret, så skaber du komfort nok til, at hun tør mødes.

Der er masser af godt materiale derude til at lære, hvordan du opbygger attraction over tekst. Rollespil, push/pull, cocky/funny, hype, story-telling, sexting osv.
Der er ligeledes materiale til at opbygge komfort. F.eks. har RSD Max en video på YT, hvor han ofte spiller genert, og mere eller mindre får pigerne til at sætte date op.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Glow » søn 8. maj 2016 18:57

Jeg havde efter 3 mins interaktion i weekenden en lækker piges hånd på min pik. Flere andre herinde har lign. oplevelser og pulls kort efter de har mødt en pige. Pointe: tid er ikke en undskyldning ;-) nogle dørmænd puller direkte vs number closer - spørgsmålet er hvad du pt gør? hvad der sker? og hvor vil du hen?

Jeg ville kigge på hvordan du ku løfte pickuppet FRA den status position du er i. Og om du måske skal tænke det mere i retning af social circle game for mange piger da du ser dem mange gange og sikert har mange små interaktioner med dem vs 30 min samtaler/Dans osv. glem attraction og comfort som generelle cold approach koncepter men kig gerne på hvordan/om de passer ind i din specifikke situation. Overvej gunwitch som en model fordi han bruger dominans som et central emne hvilket din position som dørmand gir dig. Og Forstå at forskellige piger skal håndteres forskelligt fra hvor du står på forskellige tidspunkter af aftenen.

hvordan er interaktionen rundt om/før at du får facebook eller nummer? hvad gør du/hun? er der nogle mønstre?
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Michael84 » man 9. maj 2016 13:32

Overdose:

jamen, fredag morgen havde jeg lidt ekstra tid.. da vi skulle til at lukke.. hvor jeg mødte en eller anden random pige... og sagde Hej.. hvis du er sød, må du være min nye kæreste.. 2 sek efter stod vi og kyssede.. på en god dag.. kan jeg få 3-5 facebook/ tlf nummer hvor de godkender min venneanmodning..så tænker ikke det der den ligger..

fx. den sidste jeg fik nummeret på, mødte jeg da hun stod i kø og jeg stod og tjekkede id... så blev hun ved med at spørge om hun ikke snart måtte. komme ind... hvor jeg så svarede "vi lukker kun søde piger ind" hende: "jeg er også en sød pige" Mig "det siger de alle sammen, men nævn 3 gode grunde til lige netop fordi du er sød" Hende: "jeg er flittig i skolen" hvor på jeg afbrød hende og sagde: "jeg sagde gode grunde.. men giv mig dit nummer, så har du lidt mere tid til at tænke over det" hende: "mit nummer er xxxxxxxx" også lukkede jeg hende ind.

umildtbart jeg ingen problemer med at approche dem, men det er så dagen efter.. jeg er god til at fyre en masse sjove ting af, når jeg skriver med dem.. men jeg rammer altid "jeg har ikke lige tid"

men det er nok som du siger hvordan jeg løfter de pickup fra jeg har mødt dem til hvordan jeg får dem med ud... det er der den går galt.. jeg går fra at være meget dominerende når jeg er på arbejde.. til mr nice når jeg har fri..

så jeg er lidt lost på det punkt.. jeg ved ikke om det er forvirende for dem, når jeg går fra det ene til det andet.. ?
Michael84
Fætter kanin

Indlægaf Glow » man 9. maj 2016 14:23

sorry for min direktehed Men det virker mig chode-agtigt at lade dem komme ind fordi de gir dig deres nummer. Lidt i samme kategori som at købe dem drinks fordi de spørger. Du gir dem noget fordi de viser lidt interesse. cmon.

måske synes piger faktisk at det er klamt at du tager deres nummer i køen. de gir det sikkert kun fordi du er dørmand og man ikke siger nej. Numre er ligegyldige hvis de ik tager lortet. det blir givet ud til højre og venstre som en sød må at få fyren til at gå videre/complie men uden at hun skal ødelæge hans ego. Så læg ikke noget i det.

Ja du kan forbedre dit tekstgame men det lyder som om hele din interaktion med dem i køen bør ændres imo. Dit banter fungerer måske senere fordi det er en anden kontekst du gør det i, faktisk er en cool fyr. eller fordi hun var horny/drunk whatever. Det er nemmere senere på aftnen (wolf hour).
Senest rettet af Glow man 9. maj 2016 14:28, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Michael84 » man 9. maj 2016 14:28

Nu er det ikke mig der styre, hvornår de kommer ind, det er anden dørmand... Jeg står bare og tjekker id, og det ved de godt.. For han kommer hen og siger Fx 5 stk. Så lukker jeg 5 ind... Så hun var godt klar over det ikke var derfor... Det var så også det første nummer jeg fik mens de stod i kø.. Ellers er det som regel, når de er ude at ryge eller på vej videre eller hjem.. Men hvad skal man gå efter i tekst game for at de kommer mere med ud? Er det som ham den anden beskrev?
Michael84
Fætter kanin

Indlægaf Glow » man 9. maj 2016 14:36

ok - sorry misforstod det måske.

"jeg har ikke lige tid" = ikke interesseret nok.

Tekstgame kan være en vej. tinder kan forbedre dit tekst game.

post evt. et par teksts herinde. så kan nogle af tinder/tekst drengene give dig direkte feedback. Som Desire vist skrev er der masser af how tos rund omkring.
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Michael84 » søn 22. maj 2016 22:30

hvis man nu skal øve sig på lidt tekstgame.. hvordan ville man så kunne skrive til hende for at få hende til at skrive ? en sjov åbner?
Michael84
Fætter kanin

Indlægaf Fame » søn 22. maj 2016 23:00

Der er en hel sektion herinde - læs løs, og søg viden gennem de mange gode post der er skrevet derinde:
viewforum.php?f=17
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?