Det der med alder.....

Så spørg om råd herinde!

Det der med alder.....

Indlægaf Zoom » tirs 10. maj 2016 23:18

Hej gutter (og evt. gutinder)

Jeg står nok i et af de semi klassiske dilemmaer, hvor alderen er et faktum.
Jeg er 22 år går på universitet (23 til efteråret) og har egentlig en ret stille historik når det kommer til pigerne. Fattet ikke en .... før jeg blev 20, og fik først et kys da jeg blev 18, og sex som 21 årige, men er egentlig begyndt at komme ret godt efter det.
Den situation jeg er i nu handler om at jeg har mødt en pige på en 16 år (17 til sommer). Vi er begge medlemmer af en organisation hvor alder fylder ingenting (for alt andet end dette) og folk generelt er ret modne i en ung alder. Vi mødte hinanden til en begivenhed i foreningen, hvor vores øjne fanget hinanden. Og jeg tog mig selv i næsten at stirre. Efter lidt facebook stalking konkluderet jeg at hun gik i første G og hendes alder.

Vi mødtes til et par events og efter et event hvor jeg kunne mærke et lidt mere intenst kram end hvad man har for sædvane at give til venner og bekendte i den vennegruppe, så blev jeg enig med mig selv om jeg lige måtte overveje nogen ting.
Jeg konsulterede mig med en veninde, som jeg deler alt med og samme gør hun omvendt.

Hun frarådet mig stærkt at gøre noget ved det, hvilket jeg også tog som udgangspunkt at følge, da jeg godt kunne se hendes pointe og der jo er andre piger i verden.
Men så var der noget socialt aften hygge forleden aften, hvor vi faldt i snak - det meste af aftenen rent faktisk. Jeg tror generelt der var ret mange der bed mærke i det, fik i hvertfald et par kommentar på det efterfølgende. Hver gang jeg talte med nogen andre mennesker gik der ikke længe før hun kom forbi igen, ligesom facebookchatten også har været aktiv efterfølgende.

Og på trods af min indledende tanker om nej, så kysset vi ret uskyldigt forleden.

Det er situationen.

Spørgsmålet er så nu om jeg skal fortælle mig selv at det er dumt 1. fordi det kunne være moralsk forkert (hvilket jeg egentlig synes er åndsvagt), 2. fordi det kun kan ende galt eller 3. om jeg skal sige hun er en spændende pige - som der helt sikkert er værd at lære at kende og date hende 4. udsætte det til hun bliver ældre?

Jeg har ikke spurgt hende direkte om noget af det her.

Andre scenarier og inputs er velkommen! :)
Zoom
Bølle Bob

Re: Det der med alder.....

Indlægaf Kaizer » tirs 10. maj 2016 23:39

Nå ok. Du skal da bare være sammen med hende, hvis du har lyst, og så bede folk om at rende og hoppe.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Nota » ons 11. maj 2016 06:13

Hmm, den situation lyder lidt bekendt..

Jeg mødte sidste år også en pige på 16. Jeg var (og er nogle uger endnu) 22. Jeg gik også med moralske dilemmaer i lidt tid.
Jeg endte med at tænke 'fuck hvad andre tænker og synes' og fik meget stor opbakning fra forummet. Vi har værer kærester i 7 måneder nu.

Så længe hun ikke ligner en på 12, siger jeg go for it. Der er ikke noget ulovligt i det, og det værste der kan ske er, at du får sorteret nogle af dine 'venner' fra. Og at du kommer til høre på jokes omkring hendes alder... MANGE jokes.
Amor Fati.
Brugeravatar
Nota
Hoodoo Master

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Lucard » ons 11. maj 2016 08:56

Så længe du behandler hende ordentligt (som alle andre kvinder) og giver hende tid (hvis hun har brug for det), så er det også et go herfra.

Billede
Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Indlægaf Gnome » ons 11. maj 2016 12:44

Tja.. Jeg dater en 19årig (snart 20-årig) pige lige pt (le curly fra min log). Jeg er selv lige blevet 28. Jeg ville da lyve, hvis jeg ikke sagde, at jeg har haft lignende bekymringer som resten af jer. 8 år er lang tid, og jeg kan da helt klart mærke en forskel mht. modenhed. Men jeg er kommet frem til, at jeg godt kan li' hende - så hvorfor stoppe? Tænker det samme gælder for dig.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf jffffi » ons 11. maj 2016 20:48

Hvis man skal skrive "..snart xx", så er den gal.

DET være sagt, så er jeg personligt ret ligeglad, men har aldrig lyst til at fortælle sandheden når folk spørger den største aldersforskel mellem en partner og en selv :oops: :lol:
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Gnome » ons 11. maj 2016 20:56

Snart xx år = udtryk for at man ville ønske hun var ældre. Vel egentligt meget simpelt, betyder da ikke nødvendigvis at den er 'gal' :) Pointen er vel om det er en deal breaker eller ej.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Desire » ons 11. maj 2016 21:23

jffffi skrev:Hvis man skal skrive "..snart xx", så er den gal.

DET være sagt, så er jeg personligt ret ligeglad, men har aldrig lyst til at fortælle sandheden når folk spørger den største aldersforskel mellem en partner og en selv :oops: :lol:
Min er 15 år :P
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf jffffi » ons 11. maj 2016 21:49

Gnome skrev:Snart xx år = udtryk for at man ville ønske hun var ældre. Vel egentligt meget simpelt, betyder da ikke nødvendigvis at den er 'gal' :) Pointen er vel om det er en deal breaker eller ej.

Drenge, I har mange år endnu. I lærer også på et tidspunkt de små ting der BURDE få alarmklokker til at ringe. Det her er en af dem, i hvert fald hos mig.

Desire skrev:
jffffi skrev:Hvis man skal skrive "..snart xx", så er den gal.

Min er 15 år :P

Nedad? ;)
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Desire » tors 12. maj 2016 12:51

Opad :D Men det var et ONS.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?