Evt kørr fast

Så spørg om råd herinde!

Evt kørr fast

Indlægaf Dalacian » ons 29. jun 2016 15:49

Jeg har fået kontakt med en venninde som jeg en lille flirt med da hun havde kæreste. Ved ikke om jeg læser signalernetop forkert så vil lige lægge dem ærligt op her. Vi var ude og få noget at drikke sammen, lidt kaffe og nogle øl , og der blev vi enige om at vi skulle ud i weekenden og drikke os fulde vi fastsat en dag osv.er blevet fortalt af mine venninder at hun ikke er i min liga og at jeg burde sige højere, men personligheden er guld værd. Så ved ikkke om hun er usikker omkring mig.

Vi snakkede også om at vi skulle tage tage op til en hytte sammen og værre der en weekend over.

Der var også nogle af den helt basale signaler som pillen i håret og hun rykkede tættere på mig efter jeg havde sat mig længere væk.

Mit dilemma er så: 1. Hun nævnte at hun skulle mødes med en i næste uge osv, her sagde hun at det ikke var det store da hun skulle første se mennesket an. 2. Jeg spurgte over face hvornår vi skulle tage op til hytten og har endnu ikke fået svar (efter 2 dsge). Hun har selv sagt hun er mega dårlig til at svare da hun ryger meget cannabis.
3. Skal jeg vente med at skrive igen til den dag vi skal ud og ha drinks sammen ?
Dalacian
Nyklækket

Re: Evt kørr fast

Indlægaf chrisjv » ons 29. jun 2016 16:26

piger der ryger cannabis er psykiske ustabile.. Giver dig samme råd som din veninde.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Re: Evt kørr fast

Indlægaf chrisjv » ons 29. jun 2016 16:26

piger der ryger cannabis er psykiske ustabile.. Giver dig samme råd som din veninde.

Spørg om hun vil komme forbi og ryge, og hun svare med det samme :geek:
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?