Fra populær til social taber. Hjælp, er kørt fast med alt!

Så spørg om råd herinde!

Fra populær til social taber. Hjælp, er kørt fast med alt!

Indlægaf Youngstud » ons 27. jul 2016 17:24

Hej kære medlemmer, jeg har fulgt med i forummet her i en lille måneds tid og det her er min første post herinde. Jeg har nogen problemer jeg har kæmpet med i noget tid og jeg ville sætte kæmpe pris på jeres hjælp, da det går mig på psykisk og jeg tænker på det hver dag. Men for at sætte jer ind i det bliver jeg nød til at forklare en smule om mig selv, samt min fortid og hvor jeg står nu.

Jeg er er en fyr på 21 som har været sammen med 50-60 kvinder (har ikke et præcist tal, da jeg ikke rigtig tæller mere)
Jeg scorede de fleste piger fra da jeg var 16 til 18 år. Der blev jeg tit inviteret til privat fester (hver 2. weekend) og løbende opfandt jeg en stensikker metode til at få pigerne på krogen hver gang! Jeg beskriver metoden forneden til de interesserede, til jer andre som er ligeglade med metoden, kan bare springe den over og læse videre.

Metoden: Vi blev som ofte inviteret til privat fester over facebook. Det gav mig en god mulighed for at tjekke pigerne ud inden festen. Jeg plejede at kigge deltagerlisten igennem og hvis jeg fandt en pige der så sød ud skrev, prikkede eller ansøgte jeg hende. Det afhang meget af hvad humør jeg var i, hvis jeg prikkede eller ansøgte, men uanset hvad endte det i en samtale med pigerne, 2-1 dage før festen. På den måde kunne jeg ligge fokus på nye piger, da forarbejdet i forvejen var lagt med de andre og jeg nærmest havde closed dem over facebook, det eneste jeg manglede var bare at gå hen til dem. På den måde kunne jeg altid have 2-3 damer som backup til festen hvis jeg nu ikke fik scoret nye damer som jeg ikke havde skrevet med før festen. Derudfra kunne jeg vælge den som jeg syntes var lækrest og det endte altid med et knald ude på toilettet eller hvor der nu lige var mulighed for det.

Anyways, så havde jeg min storhedstid med damer fra 16-18. Da jeg blev 18 fik jeg kæreste på og droppede mit sociale liv fuldstændig. Jeg gik aldrig i byen og de eneste som jeg snakkede med var mine venner og kæreste, har nærmest ikke haft kontakt til andre piger imens, da min overbevisning er at jeg simpelthen ikke gider spilde tid på at snakke med piger og have veninder medmindre det er nogen jeg kan komme i bukserne på og det var jo ikke nogen mulighed da jeg var i forhold. Jeg gik fra at være den populære fyr som alle ville være sammen med, men da jeg startede på gymnasiet følte jeg mig som den største asociale taber. Nu er jeg så 21 og blev single for 2 mdr. siden og føler jeg har mistet mit game fuldstændig. Jeg ved godt hvad problemet er, men jeg ved ikke hvordan jeg får det løst!

Mit problem er at jeg har mistet 3 års erfaring. Dvs. at efter ikke at have scoret damer i lang tid og når jeg så begiver mig ud i det igen, så er tingene jo slet ikke de samme som de var for 3 år siden hvor jeg var god med damer. Jeg har ikke haft mulighed for at udvikle mig og forandre mig med tiden som folk også har gjort, for pigerne bliver jo også svære at score i min alder, hvor man derimod dengang bare skulle like et billede eller prikke til hende og så var hun klar! Sådan fungere tingene desværre ikke mere!

Jeg aner ikke hvordan jeg skal gribe det her problem an, mit udseende fejler ikke noget, uden at lyde selvglad er jeg en meget pæn fyr. Jeg oplever tit (noget jeg har gjort fra jeg var 16 til nu) at pigerne er meget tiltrukket af mig i starten og jeg har gode samtaler med dem, men efter et par dage er det som om de mister interessen og svare ikke længere på mine beskeder og er også meget tilbageholdende overfor mig IRL. Selvom jeg venter i et par dage med at skrive til dem først.

Jeg prøver at løse problemet, men synes ikke at det har ført til nogen vegne. Mine venner er vildt sociale og er naturtalenter til at score damer, jeg har prøvet at være ude med dem i byen, men kan ikke nosse mig sammen til at gå hen og snakke med en fremmede pige, som jeg engang havde nemt ved. Der var også en episode hvor der kom 2 piger hen til mig og min ven, hvor den ene pige var interesseret i min ven og ikke mig. Det plejede altid at være mig de var interesseret i, så jeg vidste ikke hvad der var i vejen, den aften faldt mit selvværd fuldstændig og derefter var det en nederen bytur.

Jeg er begyndt at læse "The book og pook" og har købt lydbogen "lær at scor" del 1 og 2 af Malte Lange. Jeg ser det at skrive til jer som min sidste udvej, mit selvværd er virkelig lavt for tiden så jeg håber virkelig i vil tage mit opslag seriøst og hjælpe mig med et par gode råd. Det her er et kæmpe råb om hjælp.

Om en måned står jeg og skal til at flytte til en helt anden by hvor jeg absolut ingen kender, da jeg starter på uni og det ville bare være så godt at kunne få en helt ny start og blive den fyr igen som alle engang ville være sammen med, for jeg vil ikke kunne klare at være helt alene og føle mig ensom og have den samme følelse som da jeg gik på gymnasiet. De 3 år har virkelig været et helvede, nu vil jeg lave om på tingene, men hvordan?

Som sagt så er jeg jo ny herinde, så jeg ved ikke om jeg poster under den rigtige tråd, men jeg er jo på en måde kørt fast med mange piger og mig selv, så mon ikke den passer ind alligevel? Jeg håber ikke mit opslag var for langt, tusind tak for jeres tid og kom endelig med mange gode svar!
Youngstud
Gummi Tarzan

Re: Fra populær til social taber. Hjælp, er kørt fast med al

Indlægaf Gnome » ons 27. jul 2016 18:23

Hmm. Et par kommentarer:

For det første: Du kan aldrig 'miste' erfaringer. Du kan blive rusten. Og det gælder i dit tilfælde om at få skrabet den rust af. Det lyder lidt som om du har fået serveret mange piger på et sølfad før i tiden (måske pga. udseende, charme eller din kææææmmpppeee... næse?). Du har muligvis det jeg vil døbe som "Good looking guy syndrome" og lyder samtidig til at være ret naturlig omkring at score piger, hvilket er positivt. Problemet er så når du finder ud af, i dit tilfælde efter et forhold, at du ikke er på samme niveau mht. at score damer mere. Du er måske gået hen og blevet needy i dit forhold, eller lign og er ikke længere den seje gut fra din 'ungdom'. Du har altså ændret dig fra den person og identitet du ser dig selv som, også har vi så de her problemer, der kan gå ud over dit selvværd og vel også livskvalitet.

The remedy på "Good looking guy syndrome" er ligesom alle andre: Lær de sociale dynamikker der er på spil i at tiltrække kvinder og ikke mindst udvikl dig selv til at blive et bedre menneske. For pokker altså, du er 21 og har knaldet 50 piger, du lyder til at være pæn og ikke helt ideforladt - nu får du ikke lige alt serveret på et sølfad også falder du ned i et dybt hul. Jeg siger ikke at det er uforståeligt - tværtimod. Jeg prøver bare at få dig til at indse det større billede. Dit mål vil simpelthen være at "nosse dig selv sammen" og TURDE gå op til fremmede piger i byen. Kom ud af din comfortzone, håndter din AA, udvikl dig selv - kort sagt lær innergame og bliv en bedre version af dig selv. Sky is your limit - især med din bagage. :)

Held og lykke!

PS: Husk at accepter det stadie du er på i din udvikling. Også selvom du før i tiden var på et andet. Vær ærlig overfor dig selv.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf chrisjv » tors 28. jul 2016 03:46

Game går op og ned, lær at respektere gamet. Der er 1 ting du har mistet som BETYDER ALT i game.

Jeg bliver selv stoppet af piger på gaden, de endten siger jeg er lækker eller river fat i mig. På udseende er jeg en 8.65 ud af 10. Der må også være nogle piger der tar fat i dig et par gange i mdr?

Jeg har altid været utrolig populær, fordi jeg er rapkæftet, ser godt ud og altid dyrket sport.. så jeg havde allerede 6 pack som 13 årig.. Jeg var upper populær og ved du hvad mit største ønske var? at være en social taber uden venner. Jeg var simpelthen træt af 10-30 personer ringede til mig hverdag, piger ringede altid i weekenden når jeg sov. Så jeg droppede mobilen i 3-4 år, droppede alt social kontakt, og var mig selv.. Det er nok det bedste jeg nogensinde har gjort, fordi jeg har lært at elske mig selv og mit eget selskab.. Jeg kan altid underholde mig selv med eller uden publikum.

Nyd din tid alene, når du bliver ældre og får børn får du ikke tid til at være alene.. good luck champ

PS: Malte Lange er en svindler.

“You can have the courage to climb the mountain, swim the lakes, go on a raft to the other side of the Atlantic or Pacific. That any fool can do, but the courage to be on your own, to stand on your two solid feet, is something which cannot be given by somebody.”

Det skal lige siges det er nemmere at score piger nu end arto/facebook tiderne med privatfest.. men det er en helt anden snak.. ta en dag af gangen som vi alle gør

F.eks du siger du venter et par dage med at skrive.. hahahaha den værste chode råd pua er kommet op med(sikkert malte lange dårlige råd).. piger elsker opmærksomhed og den fyr der gir hende den mest knepper hun.. Ik tro på alt det vær the prize og spil kostbar. Jeg lærte det her, af den pige der har lært mig mest omkring seduction hun var en perfekt 10er og den smukkeste jeg nogensinde vil og har kneppet. For at skabe tiltrækning skal du investere ligeså meget som du forventer hun investere.. Ligesom du går efter kysset, skal du os være den første til at åbne op for hjertet.

Self kan vi alle kneppe 6-9 er uden det, men vil du ha de smukke piger, skal du få hende til at føle sig smuk og speciel, fordi så vil hun gøre det samme for dig.. og det hele vil gå op i en større enhed.

Ta hvad du kan bruge, jeg siger en masse lort, fordi jeg sidder og snakker kun med mig selv.. sådan er det når du ikke er herinde for at få hjælp.. men bare komme ud med tankerne.. good times
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Desire » tors 28. jul 2016 17:30

Hej Youngstud.

Du er jo røget i den klassiske fælde. Kærestekedeligfælden. Jeg tænker, at du nu har lært, at man stadig skal ud og flirte, være social og aktiv selv om man er i et forhold. Det er da en god lektion er det ikke?

Jeg er også enig med Gnome. Man kan ikke miste erfaring. Du er bare rusten og mangler lidt selvtillid. Og kvinder bliver ikke sværere som sådan. Det er nok bare dig, der lige skal tune ind på, at interaktionerne er lidt anderledes, når man er i start 20'erne.

Det du skal er nemt. Du SKAL ud. Vi har alle været der, hvor vi har haft nogle dårlige byture. Et par måneder uden pulls eller lign. Men det er af at tage ud, at du lærer aller mest. Så kom ud alene, med venner eller find nogle wings herigennem. Og få taget skridtet og snakket med nogle kvinder.

Jeg synes det er ret fedt, at du flytter til en ny by. Så kan du starte forfra og være ekstra social. Alting skal nok gå. Et godt sted at starte er at overbevise dig selv om, at du ikke er en social taber, at du ikke har mistet alle evner osv. Find nogle positive tanker frem, og start eventuelt blødt ud med bare at være social. Snak med kvinder og mænd. Snak med grupper. Find nogle gode nye venner. Så kan du tage et skridt af gangen.

Btw. det med, at de mister interessen efter et par dage, kan sagtens hænge sammen med, at du ikke viser nok intent. Du bringer ikke nok energi ind, og fører hende hele vejen hen til et pull. Det kan være du starter godt ud, er sjov, flirtende osv. Men hvis du ikke closer, så bliver hun utålmodig, og finder en anden fx. via tinder.

Mangler du et boost LIGE HER OG NU. Kan du overveje score-coach.dk. Mange af kursisterne får en gigantisk øjenåbner og åbner 20+ piger hver aften, kysser med flere og nogle trækker en pige med hjem under kurset eller kort efter.

Men alt det kan du også lære ved at gøre som os alle. Se det lidt som styrketræning. No pain, no gain.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf kristian_ » ons 3. aug 2016 06:02

Det skal nok komme igen..

Men pigerne kræver lidt mere og noget andet i den alder. Det som jeg personligt kommer længest med er at fjerne fokus fra at score til at have det sjovt. Succes kriteriet for en by tur er at man har haft det sjovt. Når du hygger dig, kan du meget nemmere finde dit bedste game frem helt naturligt og lur mig om du ikke også er lidt flirtende af natur, det kan lave damer! Man ligger ikke noget pres på sig selv og er mere sig selv. Være social, men tanken bag det skal være at have det sjovt og når du så har haft det sjovt med dem i tilstrækkelig nok tid, ville de også gerne med dig hjem. Det duer selvfølgelig ikke hvis man ville skyde med spredhagl, men duer godt til at få en enkel kvali pige med hjem fra en tur i byen ;)

Du kan også for at fjerne lidt af det rust, gå på badoo, sæt filteret til 30+ og find en enlig mor. Køre ud og knep hende og få følelsen af du stadig kan og er attraktiv ;) De er gode til at rose en, som kan booste selvtilliden :D
kristian_
Happy Meal

Indlægaf Desire » ons 3. aug 2016 08:23

Man kan nu også sagtens skyde med spredehagl med den metode. ;)
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Youngstud » tors 4. aug 2016 19:14

Tusind tak for alle jeres gode råd! Jeg er positivt overasket over at i tager en ny herinde seriøst og ikke kimer mig ned med den klassiske "Læs de andre tråde"
Det er bare bedre at tage nogen råd til sig som er henvendt personligt til en selv, så tak for det!

Gnome skrev:Det lyder lidt som om du har fået serveret mange piger på et sølfad før i tiden (måske pga. udseende, charme eller din kææææmmpppeee... næse?).

Det har du fuldstændig ret i Gnome! Når jeg tænker over det, har jeg fået rigtig mange af pigerne serveret for mig, og det har sjældent været mig der skulle gøre noget for det. Jeg kunne godt åbne piger før, men har altid haft sindsygt meget AA. Jeg tror virkelig jeg ville kunne fordoble mine scoringer hvis jeg bare kunne tag initiativ selv, men det kommer af manglende selvtillid osv. Jeg turde ikke engang at have øjenkontakt i længere tid med en anden pige.
Når jeg er alene føler jeg altid at jeg har masser af selvtillid, men så snart jeg tager inde i byen, eller er steder hvor der er mange mennesker falder den, fordi jeg konstant sammenligner mig med andre og over analysere alt..

chrisjv skrev:Jeg bliver selv stoppet af piger på gaden, de endten siger jeg er lækker eller river fat i mig. På udseende er jeg en 8.65 ud af 10. Der må også være nogle piger der tar fat i dig et par gange i mdr?

Hmm jeg ved ikke rigtig lige hvordan jeg skal bedømme mit udseende i tal? Jeg ved ihvertfald at en af de store negative ting med mit udseende er at jeg kun er 170 cm. høj. Det er desværre ikke så ofte jeg bliver stoppet mere, jeg har oplevet et par gange at blive stoppet, hvor det har været pigers veninde som har haft interesse, men for det meste har de piger været grimme. Jeg oplever dog til gengæld at piger ofte kigger på mig meget. På strøget og i byen, og det er som om det stråler ud af dem at de er interesserede, men jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal gribe det an, hvad jeg skal sige osv. så det ender altid med vi går hver til sit :(

chrisjv skrev:F.eks du siger du venter et par dage med at skrive.. hahahaha den værste chode råd pua er kommet op med(sikkert malte lange dårlige råd).. piger elsker opmærksomhed og den fyr der gir hende den mest knepper hun.. Ik tro på alt det vær the prize og spil kostbar.

Jeg synes altid der er 2 modsættende meninger omkring det her, jeg er bare tit for bange for at virke for needy og det er svært at vide hvordan balancen ligger.

Desire skrev:Btw. det med, at de mister interessen efter et par dage, kan sagtens hænge sammen med, at du ikke viser nok intent. Du bringer ikke nok energi ind, og fører hende hele vejen hen til et pull. Det kan være du starter godt ud, er sjov, flirtende osv. Men hvis du ikke closer, så bliver hun utålmodig, og finder en anden fx. via tinder.

Beklager jeg ikke formulerede mig ordenligt, men jeg oplever tit det her både fra piger som jeg lærer at kende og som jeg f-closer. Pludselig gider de mig bare ikke mere, de vil ikke engang svare tilbage på beskeder. Ud af de 50 piger jeg har været sammen med, er det nok kun 2-3 af dem som jeg kan få med i seng igen. Fatter ikke hvad der sker.

chrisjv skrev:Det skal lige siges det er nemmere at score piger nu end arto/facebook tiderne med privatfest.. men det er en helt anden snak.. ta en dag af gangen som vi alle gør

Desire skrev:Og kvinder bliver ikke sværere som sådan. Det er nok bare dig, der lige skal tune ind på, at interaktionerne er lidt anderledes, når man er i start 20'erne.

kristian_ skrev:Men pigerne kræver lidt mere og noget andet i den alder.

Arrrgh! :twisted: Haha nu føler jeg mig virkelig som en frustatred champ. I siger alle at interaktionerne er anderledes og ja det har i ret i, men hvordan? Hvad skal jeg gøre anderledes, udover hvad Kristian siger, om bare at have det sjovt i byen? Det er det som jeg ikke har kunnet udvikle pågrund af jeg har været i et forhold.
Derfor aner jeg ikke hvordan tingene fungere længere, i skal være meget velkommen til at fortælle hvor jeg mere kan læse om det henne, bedre hvis i selv kunne fortælle hvordan, måske ud fra gamle erfaringer osv. Det kan være i pm eller her så andre nye også får gavn af det her.
Jeg ved f.eks ikke helt hvor jeg skal starte? Jeg har læst under "Scoreguide for begyndere", og har læst det meste af det, men jeg ved ikke hvad jeg skal tage udgangspunkt i først, og fordi der er så meget er det umuligt at huske det hele...

kristian_ skrev:Du kan også for at fjerne lidt af det rust, gå på badoo, sæt filteret til 30+ og find en enlig mor.

Hahaha den har jeg overvejet, men problemet med sådan nogen dating apps er, hvis hun ikke søger yngre og har sat filteret til 30+ på sin egen profil kommer jeg desværre ikke frem på hendes startside, selvom jeg kan se hende.. Any solutions? :idea:
Youngstud
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » fre 5. aug 2016 10:12

Hvad med at vi tager en snak IRL? Så er det nemmere at få vendt til hele. Du er velkommen til at smide mig en pm.

Selvfølgelig kan du ikke huske det hele. Det kan ingen af os. Og der er også mange veje til Rom. Men det er derfor, at du bare er nødt til at tage et par ting med ud hver gang og prøve dig frem. Kun sådan kan du lære det.
Jeg fornemmer lidt, at du gerne vil have det ultimative råd. Så du næste gang du tager i byen, kan have helt styr på det hele, og alt vil være som det var før. Men både du og jeg ved, at verden ikke fungerer sådan. Der er kun en måde at blive bedre, og det er ved at prøve dig frem. Jeg har heller aldrig hørt om et barn, som lærte at cykle inden de satte sig op på cyklen første gang ;)
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Kaizer » lør 6. aug 2016 00:01

Jeg kan sagtens relatere til det, da jeg har haft mange perioder, hvor jeg har været ude af gamet og har skullet finde tilbage. Jeg troede fx, at det var slut i juni, og alting var anderledes. Måneden efter havde jeg to piger som suttede min pik samtidig i en trekant igen. Ens hjerne spiller pus med en. Men det vigtigste er ikke at lade det tage overhånd og i stedet fokusere på små skridt til at genfinde momentum. Proff not promises. Giv dig selv lidt tid og plads in field, drop forventningerne om hvordan det burde være og i stedet følg din process og de ting, som du ved virker. Sæt dig selv op til sejre ved at tage handling: ‘Inaction breeds doubt and fear. Action breeds confidence and courage. If you want to conquer fear, do not sit home and think about it. Go out and get busy.’

#ForeverAlone #ForeverStallone :D
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Youngstud » lør 6. aug 2016 00:42

Kaizer skrev:Jeg kan sagtens relatere til det, da jeg har haft mange perioder, hvor jeg har været ude af gamet og har skullet finde tilbage. Jeg troede fx, at det var slut i juni, og alting var anderledes. Måneden efter havde jeg to piger som suttede min pik samtidig i en trekant igen.

Jeg tror nok ikke at jeg ville kunne komme tilbage i gamet så hurtigt :D Kan ikke engang approache mere

Desire skrev:Hvad med at vi tager en snak IRL? Så er det nemmere at få vendt til hele. Du er velkommen til at smide mig en pm.

Pm er sendt :)
Youngstud
Gummi Tarzan

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?