følelser for en bolleven?

Så spørg om råd herinde!

følelser for en bolleven?

Indlægaf kristian_ » ons 3. aug 2016 05:44

Prøver at gøre en lang historie kort.
Men sagen er den at jeg for et par måneder siden fik en uventet gæst op i min lejlighed. vi kalder hende ninja (for det kalder vi hinanden) som faktisk er en gammel veninde, jeg ikke har snakket med længe.
Hun kom op med min gode kammerat som jeg smed ud fordi han var for fuld. Så mig og ninjaen sad og fik nogle øl og snakkede om alt muligt. Pludselig siger hun at hun er træt af drenge kun ville have fisse, hun havde nogle gange bare brug for et kram. Så det tilbød jeg hende og der gik ikke længe før hun tog den til at kysse og jeg prøvede at skaler det til et knald, men hun stoppede mig lige som jeg havde pakket lømlen ud, det grinte vi meget af og fortsatte aften til kl lort om morgen.
Hun fik min snap og jeg modtog minimum 20 snaps dagligt. Efter kort tid begyndte vi snakke meget i telefon, hænge ud sammen næsten dagligt og engang imellem sov vi ved hinanden. Vi knaldede hver gang der kom alkohol på bordet og få gange ædru.,

2 måneder senere skal vi til grøn koncert med hver vores venner, men aftaler at tage hjem sammen. Da vi endelig finder hinanden sent på aften dukker hendes ex kæreste op, som hun ikke helt er kommet over endnu og det ender sådan set med han tager med hende hjem. Jeg smuttede efter han havde rendt os i røven i et par minutter for det var sku for akavet, men regnede også med hun gik med mig.
Jeg hørte ikke fra hende et par dage, fordi hun ikke kunne snakke med mig når han var der, fik jeg en sms om.

Jeg vidste ikke jeg havde fået følelser for hende, men jeg blev både sur, skuffet og ked af det og da hun tog kontakt til mig igen efter ex'en var smuttet ignorerede jeg hende. Men jeg kunne godt mærke jeg havde brug for en forklaring og snakke ud om det, så efter hun logger lidt mig med, ved at komme op til mig med en 6'er, så kunne jeg ikke sige nej.
Vi får snakket og jeg skælder hende ud, hun får dårlig samvittighed og jeg fornemmer at vi kommer frem til en fælles forståelse af at vores venskab pt er mere værd end en ex kæreste.
Efter det ender det jo så med at vi har verdens hyggeligste og sjoveste aften. Vi driller hinanden en masse, griner konstant, høre lækker musik vi synger med på osv. Vi har bare en fest sammen. Jeg står op ved min altan og ser den smukkeste udsigt af århus, Åboulevarden uden mennesker og i det lys. jeg siger hun skal komme op og se noget og det første hun siger er hold da op hvor er der smukt. jeg står bag hende og holder om hende og kan ikke lade værd med at vende hende og kysse pigen. Efter det stod vi lidt og bare holdt om hinanden til udsigten, det var pisse romantisk og alt føles så rigtigt på en eller anden måde.

Vi ender med først at komme i seng kl 6 da vi begge er tilstrækkelig klat øjet. jeg døde næsten i sengen indtil hun siger hvor er du sløj. Det fortryd hun at hun sagde, for det endte med 2 timers god sex, pisse god sex! Superman blev mit nye navn den aften :)

Hun har hygget sig pisse meget med mig, jeg har åbnede mig for hende og jeg har taget hende med til alle de ting jeg har lavet med vennerne osv. Jeg har aldrig i mit liv haft så hyggelige aftner med andre på 2 mands hold som hende og jeg har aldrig haft så god sex med en efter så kort tid som hende. Så jeg fatter ikke at hun vil blive ved med at ses, men kun som venner? Hun kan åbenbart ikke få følelser for mig, eller for andre, begrund af ex'en nævnte hun lige idag.

Så nu har vi aftalt nogle spille regler. kun sex når vi er fulde, kun sove sammen i weekenderne og det er fint hvis jeg pludselig tager lidt afstand til hende, for at passe på mig selv..
Jeg har aldrig haft en pige ven før, men jeg sætter pris på den tid vi bruger sammen, så det ville jeg helst ikke ødelægge, men hvordan får lige nemmest ændret mit mindzet, så jeg ikke tænker over hvor dejlig en kæreste hun kunne være, men i stedet bare sætte pris på jeg har alle tideres bolleven?

Eller kan det overhovedet ændres, når det er følelser vi snakker om? Gode råd modtages med kys hånd og det med at droppe at se hende er ikke en mulighed, før jeg har prøvet andre muligheder.
kristian_
Happy Meal

Re: følelser for en bolleven?

Indlægaf Qbitz » ons 3. aug 2016 08:50

kristian_ skrev:Jeg har aldrig haft en pige ven før, men jeg sætter pris på den tid vi bruger sammen, så det ville jeg helst ikke ødelægge, men hvordan får lige nemmest ændret mit mindzet, så jeg ikke tænker over hvor dejlig en kæreste hun kunne være, men i stedet bare sætte pris på jeg har alle tideres bolleven?

Eller kan det overhovedet ændres, når det er følelser vi snakker om? Gode råd modtages med kys hånd og det med at droppe at se hende er ikke en mulighed, før jeg har prøvet andre muligheder.

Var det her den korte version? oO

Anyway: Hvis jeg var dig ville jeg reflektere over, hvad du vil med hende her. Vil du være i forhold med hende eller vil du ha en cool b-ven? Tag en beslutning og stå ved den uanset udfaldet.

Hvis det er en b-ven du gerne vil ha, og du ønsker at ændre dit mindset, så date på livet løs. Tag i byen, tag på tinder, lav pulls, hvad end der virker. Bare du ikke KUN ses med hende. Hvis du gør, så kommer der feels og du vil tænke over hvordan det ville være at være i forhold med hende, og hvis det alligevel ikke udvikler sig, så står du rimelig dårligt.
Prioriter andre piger fremfor hende. Hvis du står en aften og har mulighed for at være sammen med en ny, eller tage hjem til Ninja, så vær sammen med den nye.

Det er vigtigt at du får det her rammesat ordentligt overfor Ninja.

Hvis du ønsker forhold: Hvis det var mig, så lad hende indirekte vide at du ses med andre og se hendes reaktion (da det er de rammer i har aftalt) Hvis hun begynder at brokke sig (en god ting) så gør det klart, at du syntes det kunne være interessant at se hvor jeres forhold kunne bære hen, men du ses med andre for du ikke vil ende med at være den som står såret tilbage. Det her skal naturligvis præsenteres på en god måde.
Indirekte er det at sige, at hun kan ha dig hvis hun vil, uden at du virker needy. Det er altid "farligt" at forsøge at eskalere med en b-ven, og du skal være villig til at miste hende.

Alt det her sagt, så virker det meget cool det i har sammen, og det ville undre mig, ud fra hvad jeg læser, hvis det ikke udvikler sig, når hun lige har taget sig sammen ifht. hendes eks.
"Try not. Do or do not. There is no try" -Yoda
Brugeravatar
Qbitz
Konge af Burma

Indlægaf Desire » ons 3. aug 2016 10:16

Af hvad jeg læser er du allerede dybt begravet i følelser for hende. Jeg tvivler på, at der vil komme noget godt ud af et fb forhold.

Find ud af hvad du vil og vær tro mod det. Og vigtigst af alt. Få set andre, hvis hun fortsat ikke vil et forhold.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf chrisjv » ons 3. aug 2016 21:49

hvis du boller 1 får du føelser hvis du boller 2 så boller du bare 2..
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Kami » ons 3. aug 2016 23:15

Først og fremmest er du ikke forelsket i hende. Fascineret, jo. Crush, sikkert. Men du kender hende ikke endnu, du har INGEN idé om hvorvidt hun er en cool kæreste. Bare det, at hun ikke vil være kæreste med dig og hendes stunt med eks'en ... det tæller sgu nedad, og dét mere end at hun er cute når hun driller dig.

Som de andre er inde på, date og knald med andre piger. Frigør dig selv lidt fra hende her. Giv hende fri til at deale med sit shit, så kommer hun nok rendende lige pludselig, når det går op for hende at du ikke går og venter på hende, og at det I har er super nice.

Indser hun ikke ovenstående, er hun alligevel useless og skal nextes.
Kami

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?