Anbefalinger og tips til 2. date

Så spørg om råd herinde!

Anbefalinger og tips til 2. date

Indlægaf johnny15 » søn 7. aug 2016 20:15

Hej DPF.

Som overskriften hentyder til, skal jeg på 2. date med en dejlig pige. Selve "daten" er principielt aftalt, mangler dog tid og mest vigtigt - sted.

En lille intro:
Vi har kendt hinanden ca. 10 år, men tingene har aldrig udviklet sig pga. diverse udfordringer. Jeg var i et forhold på efterskolen hvor vi mødtes, men der var altid kemi mellem os. Efter efterskole stod den på gym i forskellige dele af landet, og kontakten røg desværre. De sidste 5 års tid har vi dog begge boet i København, hvor vi har mødtes en håndfuld gange. Problemet har dog været, at jeg ikke har taget mig sammen og rigtig gjort noget ved det. Det har været lidt for buddy/buddy, og er derfor gået i sig selv igen.

Nu har vi så igen kontaktet hinanden, og mødte hinanden til et par øl en eftermiddag (primært hendes initiativ). Det var skide hyggeligt, snakken og humoren kørte som den altid har gjort. Vi sad dog overfor hinanden, så jeg synes det var svært at etablere noget fysisk kontakt. Til gengæld var jeg ret bevidst om, at holde øjenkontakt, og forsøge at skabe noget 'intent' den vej.
Jeg har besluttet mig for, at få gjort noget aktivt ved det denne gang, så jeg i værste fald bare kan få lukket dette (lange) kapitel.

Jeg føler klart at næste date skal have noget mere fysisk eskalation, og at venue'et gerne skal kunne imødekomme det. Hvad kan I anbefale til date nr. 2, hvor målet kunne være at kiss close? (bar, gåtur, hvilket tidspunkt på døgnet, feststemning, bare os to....?)
Jeg er pænt grøn, og tager imod alle tips med kyshånd.
johnny15
Nyklækket

Re: Anbefalinger og tips til 2. date

Indlægaf Kaizer » søn 7. aug 2016 20:45

IMO er det ligemeget og op til personlige præferencer, så længe du sørger for at bevæge interaktionen fremad på det fysiske plan også (:
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Qbitz » søn 7. aug 2016 21:33

Gåtur.
Jeg bruger ofte Frederiksberg Have. Der er elefanter og alt muligt andet gøgl man kan kigge på. Jeg syntes personligt det er lettere at tale med folk mens man går.
Altid eskaler foran elefanterne xD

Der er rig mulighed for fede cafeer mm. hvor i kan tage hen, samt en biograf. Masser af muligheder.

Mød med hende om eftermiddagen. Så er det "naturligt" at i laver spontan middags date hjemme ved dig (eller hende) hvor i hurtigt bikser noget mad sammen. Netflix and chill bagefter ;)

Forsøg at kom så mange forskellige stedder hen. Gerne to cafeer. Det gør at der er flere minder, og daten føles længere, hvilket gør det lettere at lave close på hende
"Try not. Do or do not. There is no try" -Yoda
Brugeravatar
Qbitz
Konge af Burma

Indlægaf Happytalk » ons 10. aug 2016 10:21

All in or nothing på den her. Rammerne skal sættes på ny, inviterer hende hjem til dig, mad, vin og masser af sprut. Eskaler af helvedes til.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?