Spansk pige med lidt for meget attitude.

Så spørg om råd herinde!

Spansk pige med lidt for meget attitude.

Indlægaf bomben » tors 11. aug 2016 19:13

Hvad så boys.

Såå jeg har det her problem som jeg døjer med at finde en løsning på.

Jeg arbejder sammen med den her pige fra Spanien. Hun er virkelig sød (lidt speciel) men virkelig sød. Jeg har arbejdet sammen med hende i snart 10-11 måneder, og vi har en rigtigt god connection. Jeg har altid syntes der var et eller andet over hende, men i forlængelse med at jeg havde en kæreste udviklet det sig til et rigtigt godt venskab(Hvilket giver god mening da jeg var smaskforelsket i min kæreste). Jeg har derved fortalt mange dybdegående historier om mit forhold, og åbnede mig op for hende på en anden måde end jeg normalt gør med piger.

Dog slog jeg op med kæresten for cirka 3-4 uger siden, og nu har jeg fået denne stærke tiltrækning til hende. Hun har selv givet udtryk for før (hvad jeg har hørt fra andre medarbejdere derude) at hun også er interesseret i mig. Men jeg hører så også at hun ikke er interesseret i at være min rebound, hvilket så stiller mig i en mærkelig position. Jeg har dog ikke følt mig klar endnu til at "date" endnu eftersom man lige skal have lidt tid til at komme over kæresten, men føler at jeg gerne vil tage det et skridt videre med hende fordi jeg allerede kender hende så godt.

Hvad tænker i?

Det skal lige siges at jeg arbejder et meget "trafikkeret" sted, så har umiddelbart mange fristelser omkring mig hele tiden. Derved ser jeg det med en rebound ikke som en svær løsning, men om det ville give mening at være sammen med en anden før hende?
Jeg vil dog hellere ikke reservere mig selv for hende, da hun har en meget shitty attitude med drenge, og er en meget afvisende pige (den spanske kultur kan være lidt ramt en gang i mellem). Mændende i Spanien har en tendens til at være meget aggressive overfor piger, og derved har jeg kørt en anden fremgangsmåde end jeg plejer. Jeg har været mere tilbagelænet hvilket også betyder at processen også tager en del længere tid end normalt.

Ville høre hvad jeres indgangsvinkel ville være til det her, har tænkt på mulige løsninger men ingen af dem vil give det bedste udfald.

-bomben
bomben
Gummi Tarzan

Re: Spansk pige med lidt for meget attitude.

Indlægaf Happytalk » tors 11. aug 2016 21:00

Inviter på kaffe tæt ved dig -> hjem -> sprut -> knalde
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Hebi » fre 12. aug 2016 09:44

Mine erfaringer med både spansk og italiensk kvindeligt køn er det samme, de var meget svære at have med at gøre ifh. til danske piger (navnlig pga. attitude), og krævede at jeg virkelig var på dupperne hele tiden. Omvendt set, var de begge utroligt spændende og intense, og klart arbejdet værd. Har klart fået en stor svaghed for latino-piger lige siden :-D

Lav en chill invitation, kaffe på en Nice cafe eksempelvis, hvor i kan sidde ved siden af hinanden. Eskaler kino langsomt, og se hvorn hun reagerer. Brug ikke ordet date, gør det så low pressure som muligt (-:
Hebi
Seargeant O'Hara

Indlægaf Kami » fre 12. aug 2016 12:37

Dude - jeg vil herre gerne hjælpe dig med alle mulige kvinder, men.

I arbejder sammen.

Don't shit where you eat, man. Just don't. Ud og find en masse søde piger, alle andre steder end hvor du færdes til daglig og ikke selv kan vælge dem til/fra.
Kami

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?