Er hun interesseret nok til at jeg kan spørge igen?

Så spørg om råd herinde!

Er hun interesseret nok til at jeg kan spørge igen?

Indlægaf kasey008 » lør 13. aug 2016 15:36

Hej allesammen! Dette er min først post, så beklager hvis jeg ikke har været god nok til at kigge forum igennem.
Jeg vil bare gerne høre jeres vurdering af en "situation" jeg har med en pige - kort fortalt er der (næsten) intet sket, da jeg er en tøs når det kommer til piger.
For at gøre en kort historie lang, så er der 3 punkter der er sket og før jeg lige remser dem op, så er historien således. Jeg var i gruppe med en pige uni og vi kom egentlig godt ud af det med hinanden. Vi havde en 3 dages opgave på et tidspunkt og sad begge natten op til aflevering og gjorde den færdig, derfor skrev vi en del sammen den aften. Hun var nervøs for ikke at bestå og sagde at hun gav en øl hvis hun gjorde, hvortil jeg sagde at jeg gav en for at fejre det når hun gjorde.
Siden da er der sket følgende:
1: Da sommerferien startede, for os d. 23 juni, skrev jeg og spurgte et par dage efter om hun skulle i byen en af dagene for at fejre det - det skulle hun så ikke. Så skrev jeg så følgende "Så behøver jeg ikke at ærgre mig over at jeg ikke kan byde dig på en øl eller et eller andet i aften ;-)", hvortil hun svarer "Hvordan kan det være? Jeg havde ellers set frem til den øl :-D"
2: Jeg tror jeg blev lidt for ivrig efter det her, og sendte to dage efter en besked hvor jeg spurgte om hun ikke ville med ud og lave noget en eftermiddag, enten torsdag eller fredag? Hun kunne så ikke den uge, da der desværre var sket noget i familien. Jeg tænkte det nok bare var en dårlig undskyldning men der var så også sket noget slemt, spurgte en uge efter. Hun var ikke direkte omkring hvad, men der var sket noget.
3: Jeg spurgte hende ud en mandag og fredag aften ugen efter, der skriver hun og spørger om jeg er i byen. Jeg svarer så at det kan jeg komme hvis jeg må byde hende på den øl. Jeg kommer så i byen men møder hende ikke, jeg skriver så noget random til hende, som hun så svarer på helt afslappet dagen efter. Jeg ved ikke om hun bare gerne vil have at jeg skulle finde hende i byen - en kammerat sagde at hun nok bare ville se om jeg dukkede op - hvilket jeg gjorde men kunne ikke finde hende...... Der var jeg langt nede, tænkte at det var min chance og at jeg ikke tog den.
Det jeg går og tænker over lige nu er følgende: Kan jeg godt tillade mig at spørge hende om vi ikke skal mødes engang, i byen nok, og få den øl sammen? Hun sagde jo nej til det ene men spurgte så ugen efter om jeg var i byen, så jeg tænker umiddelbart at hun ikke er helt uinteresseret? Eller hvad? Hun er en virkelig god pige og jeg ville have det dårligt med at føle at jeg ikke virkelig gav det et forsøg med at mødes med hende.
Det er småting det her, i know - men den uge hvor jeg spurgte hende ud, der sender jeg samtidig to snapchats ud til dem jeg kender og hun svarer på dem begge og svarer rimelig ofte tilbage på mine snaps. Det er virkelig småting, jeg tænker og overanalyserer virkelig alt for meget og når jeg skriver til hende er det virkelig så vagt det jeg skriver.. "Håber du har haft en god sommerferie" osv. - Jeg vil jo gerne mødes med hinanden men ender altid med at være så vag og ikke gøre noget ved det..
På forhånd tak og beklager den lange post..
kasey008
Nyklækket

Re: Er hun interesseret nok til at jeg kan spørge igen?

Indlægaf Qbitz » lør 13. aug 2016 16:16

Drop den øl. Når jeg læser din post, så virker det som om du har et strå, og det holder du fast i med næb og klør. Det gør desværre at du fremstår needy.
Du skal ha noget kontrol tilbage, for lige nu der sidder hun helt på magten. Det skal være sjovt at skrive sammen med dig, og det skal ikke være noget hun gør af pligt, eller fordi hun nu havde nævnt at i kunne tage en øl sammen.

Jeg laver sjældent aftaler med piger som er i byen, fordi de hurtigt kan blive fanget af noget andet. Det sagt, så kan man sagtens mødes i byen hvis du allerede er ude, og har en fest. Men din aften i byen skal ikke være afhængig af at mødes med en pige som måske tager tidligt hjem fordi: veninden fik det dårligt / møder en gammel ven / bliver for fuld / eller hvad der nu kan ske.

Hvis du skriver til hende, så skal det være for at have en sjov samtale, eller for at fortælle hende noget interessant. Der skal være en pointe med det. Drop de der: "haft en god sommer" beskeder. Så begynder hun at associere dig med trivielle ting. Evt. hvis du ser et eller andet sjovt, så kan du bruge det, som en føler for at se om hun bider på.
Eksempelvis: "Så lige den her person sove i toget. Mindede mig om da vi skrev projekt og var holdt i live af kaffe"
Her skriver du ikke noget spørgsmål, men hun kan tage samtalen op hvis hun vil. Der er ikke nogen forpligtigelse.

Hvis jeg var dig; så ville jeg give hende noget ro i nogle dage.
Så begynde at skrive lidt sammen med sjove beskeder, så det er naturligt at i skriver eller snapper til hinanden når der sker noget sjovt.

Efter nogle dage med naturlig dialog, så send en besked i stil med: "Hey, jeg skal til X på torsdag. Tag med :)"
X er et eller andet som du ved hun syntes er interessant
Så viser du at DU skal den her fede ting. Hun kan vælge at tage med hvis hun vil, eller hun kan lade værre. Uanset hendes svar, så laver du den her fede ting.

Hun har sendt en del IOIs, så hun er ikke ikke interesseret.
"Try not. Do or do not. There is no try" -Yoda
Brugeravatar
Qbitz
Konge af Burma

Indlægaf kasey008 » lør 13. aug 2016 16:46

Tak for svar! Det er værdsat.
Jeg tænker bare alt for meget over det, og har også tænkt på at skrive noget a la det du skriver om "At jeg så en sove i toget [...]", tænker bare at hun vil synes at jeg var needy eller try hard. Men det er sådan noget der skal til, for det du skriver med at prøve igen efter nogle dage med en naturlig dialog giver absolut mening.
Jeg bliver simpelthen nødt til at stoppe med at tænke over det og overanalysere det. Bare gå all in og have det sjovt med det.
Men jeg er glad for at du synes at der er nogle IOI's, hun er virkelig en god pige så der skal forsøges noget, ellers vil jeg ikke kunne kigge mig selv i spejlet, så kunne jeg ligeså godt gå med trusser fordi så var jeg fandme en tøs hvis jeg ikke turde gøre et eller andet.
kasey008
Nyklækket

Indlægaf chrisjv » man 22. aug 2016 01:05

nogle gange skal man spørge om dates 20 for at få 1 date og så kan man f-close på første date.

Det er 1 ting pick-up fyre ikke har forstået, at piger vil se om du virkelig er interesseret og jo mere interesse du viser jo mere viser hun dig. Nogle piger jeg har kneppet er blevet tiltrukket af mig efter jeg har spurgt dem 5-10 gange på dates, har de enda selv sagt.. de var ikke interesseret i mig i starten men fordi jeg blev ved og bibeholde interesseren blev jeg mere tiltrækkende..

Husk det er self et numbers game, men man dræber ikke koen fordi den ikke kan levere mælk et par enkle dage.

Nogle noter jeg selv burde ha taget da jeg begyndte herinde..
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf kasey008 » tirs 23. aug 2016 12:59

Nu fik jeg taget mig sammen og spurgt hende igen om hun ville lave noget en dag. Vi er på 9. semester og her skal vi i praktik. Hun sagde at hun gerne ville, men det sted jeg foreslog havde hun dårlige minder fra og hun havde travlt lige for tiden. Jeg sagde så at jeg ville finde på noget andet, og spurgte senere ind til om hun kun var tilgængelig om eftermiddagen/aftenen og hun svarede at lige nu havde hun nok aftaler de næste to uger i hvert fald.
Jeg skal ignorere at hun ikke har tid lige nu og ikke nødvendigvis se det som et dårligt tegn ikke? Jeg skal vel bare være glad for at hun gerne vil ses en dag?
kasey008
Nyklækket

Indlægaf Fame » tirs 23. aug 2016 14:46

Hun glider blidt af, fordi hun ikke har balls til at afvise dig. Det er ihvertfald tilfældet 99 gange ud af 100.

Next.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Qbitz » tirs 23. aug 2016 15:42

Fame skrev:Hun glider blidt af, fordi hun ikke har balls til at afvise dig. Det er ihvertfald tilfældet 99 gange ud af 100.

Next.

Ud fra hvad du skriver, lader det til at Fame har ret.

Hvis du stadig gerne vil gøre et forsøg, så inviter hende med til noget med fællesvenner, eller noget andet, som er så langt fra en date som overhovedet muligt.

Ellers så findes der mange søde single piger i dk :)
"Try not. Do or do not. There is no try" -Yoda
Brugeravatar
Qbitz
Konge af Burma

Indlægaf Motivation » tirs 23. aug 2016 16:26

kasey008 skrev:Nu fik jeg taget mig sammen og spurgt hende igen om hun ville lave noget en dag. Vi er på 9. semester og her skal vi i praktik. Hun sagde at hun gerne ville, men det sted jeg foreslog havde hun dårlige minder fra og hun havde travlt lige for tiden. Jeg sagde så at jeg ville finde på noget andet, og spurgte senere ind til om hun kun var tilgængelig om eftermiddagen/aftenen og hun svarede at lige nu havde hun nok aftaler de næste to uger i hvert fald.
Jeg skal ignorere at hun ikke har tid lige nu og ikke nødvendigvis se det som et dårligt tegn ikke? Jeg skal vel bare være glad for at hun gerne vil ses en dag?

Som Fame. Den er fuldstændig død.
Determine what you want. Pursue it relentlessly. Do whatever you have to. Destroy your doubts and fear, and let nothing stop you. Do the work. There are no excuses, no variables. It comes down to you. If you truly want it, you will have it. Never give up.
Brugeravatar
Motivation
Konge af Burma

Geografisk sted: København

Indlægaf kasey008 » tors 25. aug 2016 12:00

Nu vil jeg ikke lyde som en nar, for sætter pris på jeres mening og prøver at sætte mine egne forventninger efter det i siger - Men hun er vel ikke helt uinteresseret, eller død, når hun selv gider at spørge om jeg kommer i byen en aften eller gider at snappe med mig i 3 timer om natten.

- Jeg vælger altså, lige nu at tro og håbe på det bedste. Nu har hun sagt hun gerne vil, så må vi se når jeg skriver igen og hører om hun har tid til.

Men jeg sætter pris på jeres meninger
kasey008
Nyklækket

Indlægaf Kami » tors 25. aug 2016 13:25

Interesseret - ja. Men I hvad? Der er forskel på opmærksomhed og sex/date.
Skulle jeg knalde med alle dem, jeg inviterer i byen eller snapper med... oh my.

Mit råd er at lægge hende lidt på is de her 14 dage, hun selv har sagt hun ikke kan. Lav fede aftaler med venner og veninder, dyrk det fede liv der ikke omhandler hende.
Efter 14 eller 17 dage kan du så skrive noget i retningen af "Oi, har haft mega travlt/gang i den, kom lige i tanke om jeg vist havde lovet dig at ses engang. Jeg tænkte bare en øl i Kongens Have eller noget, har mange ting på programmet jo"

Essensen af ovenstående besked er, at du har et liv, og ikke er en kedelig, needy person der bare sidder og venter på, hun kan. Og en øl i Kongens Have er sådan noget chillaxed noget, man også gør med venner.
Uanset hvad du vælger at invitere til, skal det ikke skrige "date" - og du skal også undgå at bruge ordet, når hun er lidt tøvende (og det er hun, ellers fandt hun tid).

Så lad hende være, fokuser på at score nogle andre damer og hygge dig, og tag tråden op igen om 2-3 uger.
Kami

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?