Er hun interesseret nok til at jeg kan spørge igen?

Så spørg om råd herinde!

Re: Er hun interesseret nok til at jeg kan spørge igen?

Indlægaf Gnome » tors 25. aug 2016 14:22

^ Totalt enig. Kamis ord kogt ned til et en enkelt sætning: Få mere abundance (både mht. kvinder, men også i livet generelt), det er tiltrækkende!
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » tors 25. aug 2016 15:25

Præcis Gnome. Man skal have gang i 2-5 kvinder altid. Så bliver man ikke needy eller afhængig af svar fra den ene og kan sagtens lægge en på is, mens man gamer de andre, hvis hun er besværlig.

Problemet opstår, hvis man "sætter for mange i banken" og som resultat deraf ender med 9 dates på en uge, fordi det hober sig op. Det skete for en jeg kender, og hun blev pænt stresset.
Kami

Indlægaf Glow » fre 26. aug 2016 17:11

Et par justeringer
- Overvej fra inputsne fra tråden hvordan du kan forstå hendes opførsel? Mere få at komme lidt ned på jorden vs at være frustreret ;-) realiser hvor jeres forhold er (som fame og moti er inde på) og hendes tilbageholdenhed, adresser det og led interaktionen videre fra denne intensitetsgrad vs at fokusere så hård på den øl invite og hendes mange unvigelser.
- at trække din indirekte interessevisning lidt tilbage og være mere i dig selv, cool, grounded i den måde du "inviterer" hende. prøv ikke at se de ting hun siger som afvisninger. Se det blot som logistiske problemer(ikke sikkert det er det men det tjener dig at se det sådan). kalibrer i forhold til hendes undvigelse - gøre det lidt mere letsindigt og sjovt det i skal (kamis forslag, at lytte til hendes skepsis, adresser hendes tilbageholdenhed på forskellige måder - " kun hvis du har lyst" etc hvis hun tøver).
- Sørg for via små velrettede moves, at trykke på flere knapper for at få hende interesseret, led derfor samtalen videre med jeres normale interaktioner. mere åbne hendes nysgerrighed for dig som en kæreste eller sexual guy. Kræver nok lige at nogen kigger på dine smser og snaps og gir lidt bud men overvej det fordi der kan ligge issues der ledende til friendzoning eller lign. Det handler ikke om at få hende til at hoppe på dig men mere at åbne hendes nysgerrighed for dig. Sansynligvis skal der skiftes gear.

points for at rykke på hende gentagende gange og stå dit sted/hvad du vil. forfriskende.

----------
edit: bedre formuleringer, clean out
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Hebi » tirs 30. aug 2016 07:48

Samme konklusion som de øvrige. Jeg endte ofte i den situation med piger, da jeg først startede med at gå ud/invitere piger ud. Det er nemt at holde fast i tanken om at pigen virkelig vil en, på trods af, at hun ikke har tid de næste 2, 3, 4 eller 5 uger, men sandheden er desværre bare, at hun ikke er særlig interesseret i dig. Jeg oplevede selv at have inviteret en pige ud omkring jul sidste år, var på 1 date med hende, prøvede at sætte en second date op i like 1 måned, dog uden held. Konstant gav hun mig undskyldningen, at hun "ikke havde tid". Da jeg endelig droppede at prøve, skrev hun til mig flere måneder efter, og foreslog at JEG sås med hende. På det tidspunkt, havde jeg gang i andre, og var ironisk nok ret ligeglad. Stil dig selv spørgsmålet: hvis pigen virkelig fandt dig bare nogenlunde interessant, tror du så ikke hun ville finde tid til at ses med dig? Vi prioriterer de ting i vores liv vi finder vigtige, hun prioriterer dig sidst i fødekæden før alt andet. Der er ingen grund til at du derfor skulle prioritere hende højt.
Hebi
Seargeant O'Hara

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?