Random samtale med en 10'er

Så spørg om råd herinde!

Random samtale med en 10'er

Indlægaf Youngstud » tors 18. aug 2016 16:22

Okay nu har jeg brug for nogen af de erfarne hoveder herinde fra til et råd om hvad jeg skal gøre med en pige som jeg kun har skrevet med en gang. (Hun er virkelig lækker og lige min type!)

Det startede såleds at jeg ledte efter nogen bøger til mit nye studie og så den her søde pige ligge et opslag på facebook om nogle bøger jeg skulle bruge så jeg skrev selvefølgelig.

Det skal lige siges at jeg har læst lidt om pick up og de forskellige metoder man kan bruge og det er første gang jeg benytter mig af det jeg har lært fra game, ville bare teste det af for sjov på besked for at se først. Jeg skal nok skrive i dialogen hvilke metoder jeg bruger og hvorfor.

Jeg har tænkt mig at springe det mindre vigtige over da det er en ret lang samtale. Jeg startede blot med at spørge ind til bøgerne og vi aftalte en pris osv. Hvor hun så derefter skrev.

Hende: Jeg vil dog gøre dig opmærksom på at bogen er en udgave ældre end den man skal købe, der er også blevet overstreget 2 linjer på en side :D
Mig: Haha tror heller ikke ville gøre det store, og du ligner en klog pige pige, så mon ikke dine overstregninger ville gavne mig, trods det kun er 2 linjer (grine smiley) (kompliment)
Hende: Haha, jamen det er jeg glad for at høre (grine smiley) Jeg tror dog ikke de vil gavne dig så meget for at være ærligt, men lad os håbe på det bedste (3 grine smiley's)
Hende: Men du er selvfølgelig velkommen til at skrive, hvis det er. Ved hvordan det er at være forvirret i starten af ens første semester :))

Vi skriver frem og tilbage, jeg stiller et par spørgsmål om skolen, hun spørger ind til min uddannelse. Jeg fortæller hende at jeg er ny og kender hverken byen eller nogen mennesker på skolen. Vores samtale kommer ind på nogen fag og vi snakker så om et lidt svært fag som vi skal have sammen.

Mig: Så længe det kun er det ene fag burde man godt kunne overleve det. Ellers må vi hjælpe hinanden ! :D
Mig: Men det betyder så vi skal have forelæsninger sammen?
Hende: Ja, det skal også bare bestås det her fag, haha. :D Super, så ved jeg hvem der skal hjælpe mig i det her fag :p haha
Hende: Ja, det gøre det :) Så "kender" du én :D
Mig: Haha skal gøre mit bedste med at hjælpe, så kan du hjælpe mig med alt det andet :D
Mig: Ja kender dig godt nok ikke endnu, men du virker som en sød pige som alle ville lære at kende :D (ja jeg skal blive bedre til de kompliments) Så kan du også vise mig rundt på skolen og byen hvis jeg farer vild, du kan være min personlige vejviser :p
Hende: Det lyder godt. Det er en aftale :D
Hende: Tak, det er jeg glad for at høre :D Ved ikke med selve byen, men skolen kender jeg ret godt :D Jeg er nemlig fra xxxx, så jeg pendler frem og tilbage :)

Vi snakker om hvorfor hun ikke flytter istedet for at pendle og får afvide at hun flytter til en anden by og studere om et år.

Mig: Ejj nu har jeg næsten lige lært dig at kende lidt og så flytter du allerede om et år, kan du da ikke bare gøre ;)
Hende: Haha, bare for lige at gøre det værre, så er jeg forhåbentlig færdig med studiet om 6 måneder, men heldigvis er det en masse søde mennesker på skolen
Mig: Har ihvertfald fået snakket med en af dem nu ;) (Jeg skal seriøst lære at være mere kreativ med de komplimenter)
Mig: Hmm ville det være ondt af mig at håbe på du dumper så du kan være der i lidt længere tid? (Undren smiley)
Hende: Hahaha! (grine smiley) Bare en lille smule måske (grine)
Hende: Så håb heller på at jeg består, så skal jeg nok blive ved med at komme på skolen :D
Mig: Haha okay okay, så skal jeg nok lade være med at bilde dig alt muligt forkert ind til faget når vi skal læse sammen :D (Her formoder jeg bare at vi skal læse sammen og være sammen uden at spørge hende for at det skal virke naturligt)

Hende: Haha, godt så! Ellers må jeg hellere finde en anden at hjælpe mig :D
Mig: Haha skal nok være sød, men kun en lille smule :D
Hende: Haha godt så! (griner)

Jeg spørger hvor hun er fra for det er tydeligt at se hun ikke er dansker. Hun får mig til at gætte det. Jeg kan se på hendes profil at hun snakker arabisk, så jeg skriver på arabisk om hun er fra irak. Hun svarer tilbage på arabisk at hun er fra Libanon. Hun spørger så hvor jeg er fra (får hende self til at gætte det også) og hun havde aldrig troet jeg ville gætte på hun var fra Irak. Jeg siger hun skal tage det som en kompliment fordi irakiske piger er ofte flotte. (Her fyrer jeg bare lort af, synes self alle piger er flotte ;))

Midt i samtalen sender jeg en venanmodning som hun acceptere og vi fortsætter samtalen som om det var det mest naturlige i verden.

Mig: Haha er selv fra Irak
Hende: Når, derfor du synes at irakiske piger er smukke (griner)
Mig: Haha libanesere er også fine nok
Hende: Haha fine nok??
Mig: Haha fine nok og fine nok, du er pæn nok bare ærgerligt at jeg mest er til Irakere (Jeg ved ikke hvor succesfuld en push pull det var, men jeg lære)
Hende: Haha, selvfølgelig når du selv er det (griner) Det går nok, din iraker (griner)
Mig: Jeg kunne nu måske godt gøre en undtagelse med dig alligevel
Hende: haha, troede lige jeg havde fundet en læsepartner til faget (griner) (Jeg ved ikke om hun fattede min hentydning der?)
Mig: Wow wow rolig nu pus, vi kender næsten ikke hinanden og så vil du allerede være læsepartner, synes du ikke det går lidt for stærkt imellem os (overasket smiley) (jeg prøver at få det til at virke som om det er mig der er offeret og det viser hende vel også jeg har humor)
Hende: Hahahahaha (griner)
Hende: Altså troede lige jeg havde fundet mig en ven i faget så (ked af det smiley)
Hende: Ej jeg kender faktisk allerede nogen, men ja :b
Mig: Vi kunne starte med at lære hinanden at kende først og så se hvad det fører til, er slet ikke klar til at gå så hurtigt frem :p
Hende: Du ved, hvordan vi piger er (grine og genert smiley)
Mig: Ja i er alt for aggressive med den slags, vi mænd skal først føle os tilpas og afslappede, vi er ikke ligesom jer der bare vil springe på os :p
Hende: Hahaha sorry :b
Mig: Kun fordi du ligner en iraker tilgiver jeg dig :b
Hende: Hahaha tak, men jeg ligner altså ikke en (griner)
Hende: Måske ser jeg anderledes ud i virkeligheden
Mig: Hmm, det må vi jo så finde ud af når vi ses :D
Hende: Haha ja :D

Samtalen køre ud i igen lidt irelevante ting, om alder osv. hun fortalte hun havde fødselsdag sidste måned, jeg joker med om hun nogensinde modtog min gave. Hun spiller med og siger den nok må være blevet væk med posten.

Jeg ender med at afslutte og sige jeg hellere må smutte og vi nok ses lige pludselig på skolen, hvor hun svare ja det gøre vi.
Det er nu 2 uger siden jeg havde den her samtale med hende og hun har ikke skrevet efterføldende. Spørgsmålet er skal man skrive til hende igen eller skal man vente til man ser hende på skolen som begynder d 1. septemper. Det er ikke nemt at finde balancen imellem at vise intetesse uden needines. Jeg har svært ved at se om hun virker intetesseret eller om hun bare prøver at være flink, nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre? Jeg synes nu at samtalen er gået godt, jeg ved bare ikke hvordan jeg skal tage det videre herfra?
Jeg kan godt se jeg skal lære at være mere kreativ især med mine komplimenter. Jeg ville normalt ikke skrive et opslag pågrund af en enkelt samtale med en pige, men hende her er virkelig en 10'er i mine øjne.
Youngstud
Gummi Tarzan

Re: Random samtale med en 10'er

Indlægaf Desire » lør 20. aug 2016 22:57

Jeg synes du meget hurtig går fra ligegyldig snak, til hardcore flirt. Alligevel responderer hun godt på det, og det et et tegn til dig om, at hun er interesseret. Hvorfor spurgte du ikke om hendes nummer, og om i skulle mødes til en kop kaffe?

Hvis du vil i kontakt med hende må du jo skrive igen. Du har intet at tabe.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Youngstud » søn 21. aug 2016 04:57

Jeg kan godt se hvad du mener Desire, en af mine største udfordringer er også at kunne finde en fin balance mellem tingene. Jeg var bange for at ende ud i friendzone, derfor jeg ville vise min interesse fra starten af. Grunden til jeg er i tvivl om jeg skal skrive til hende er fordi jeg ikke ved hvad jeg skal skrive og gider ikke at virke needy. Enten er jeg for passiv eller agressiv, ligesom jeg nogen gange kan skrive for lidt eller for meget til en pige. Jeg skal helst kunne stå et sted i midten, men har svært ved at finde balancen og ender altid med at gøre en af tingene for meget.

Lige pt. Er det ikke muligt at mødes til en kop kaffe fordi vi bor 2 timer fra hinanden, havde tænkt mig at mødes med hende når jeg begyndte på samme skole som hende

Forresten, så prøvede jeg altså at være rimelig forsigtig med min flirten, hvis du synes det der er hardcore så skulle du bare prøve se mine andre samtaler :twisted:
Youngstud
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » man 22. aug 2016 09:24

Synes ikke flirten er voldsom. Bare transitionen fra helt normal samtale til, at du pludselig kører hardcope på med "flip the script". Men det fungerer jo, og det skal du bare respondere på.

"Hey min yndlings bogorm, tiden fløj lige af sted, men lad os mødes på skolen inden længe og få sludret lidt om alle de spændende bøger vi skal læse"?

-> Eksempler er aldrig gode, men det behøver jo ikke være mere kompliceret end noget i den liga.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?