Hvad skal der gøres og hvordan?

Så spørg om råd herinde!

Hvad skal der gøres og hvordan?

Indlægaf svil » tors 1. dec 2016 02:22

I dag var jeg på en date med en kvinde. Vi mødes og startede med at give en krammer. Vi tog dernæst hen til en cafe for at få noget at spidse og drikke og det hele var meget hygge. Der var masser af kino og god samtale. Efter cafe tog vi videre og så begyndte hun at tale i telefon med en anden fyr. Mens hun talte med ham tænkte jeg hele tiden på at tage hendes telefon, slukke den og kysse hende(det gjorder jeg ikke). Da hun lagde på var hun ret ked af det, fordi at fyren ikke ville mødes og hun måtte tage ud til ham, hvilket hun gjorder. Efter vi skiltes følte jeg mig meget vred. For det første fordi jeg under det meste af samværet med hende skulle høre om hendes shit med ham, hvilket jeg også sagde til hende at jeg ikke gider frem over når vi er sammen. Og for det andet fordi jeg ikke kyssede hende, hvilket jeg gerne ville. Jeg vidste bare ikke hvornår og hvordan jeg skulle gøre det.
svil
Private Johnson

Re: Hvad skal der gøres og hvordan?

Indlægaf chrisjv » tors 1. dec 2016 02:28

Få noget respekt for dig selv, du kan finde bedre.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Re: Hvad skal der gøres og hvordan?

Indlægaf Desire » tors 1. dec 2016 07:52

Selvrespekt.

Hun er jo tydeligvis mere interesseret i den anden mand end dig. Er det ok for dig at gå ved siden af på en "date"? og høre på hendes problemer med en anden mand? Du skulle have givet hende et kram, og sagt: "Held og lykke med ham den anden. Jeg håber det løser sig for dig som du ønsker. Min tid er for dyrebar til at være på date med en, der har travlt med at snakke i telefon med en anden mand."

Du lyder da også godt og grundigt friendzoned. Hvad får dig overhovedet til at tro, at hun vil kysses af dig? Kaldte hun det selv en date?
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?