Pige med kæreste

Så spørg om råd herinde!

Pige med kæreste

Indlægaf Kdme » fre 16. dec 2016 13:09

Skal til fest i weekenden med en pige som jeg har flirtet en del med det sidste stykke tid. Hun er virkelig fræk og går normalt ikke efter piger i et forhold, men lige hende her er helt klart det hele værd. Vil så vidt muligt gå efter et f-close, men vil bare lige vide om der er noget specielt jeg burde gøre/ikke gøre når jeg forsøger at f-close piger i et forhold.
Hvor tydeligt skal min SOI være? og er der andre ting jeg skal forbedrede mig på? Har ikke den store erfaring med at f-close piger i et forhold.
Kdme
Nyklækket

Re: Pige med kæreste

Indlægaf jffffi » fre 16. dec 2016 14:57

Bare kør på. En pige i et forhold er ikke anderledes end en single pige.

Jeg ville dog sørge for at have logistikken i orden. Hvis der bliver tvivl om hvor i skal hen begynder hun at tænke logisk og at hun måske bor sammen med kæresten og sådan. Så for alt i verden undgå at få hende til at tænke på hun har en kæreste.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Kaizer » lør 17. dec 2016 19:18

Jeg har gjort det en del gange, også hvor jeg ikke vidste det. Jeg synes ikke, det er en beundringsværdig og forebilledelig ting rent moralsk. Todd har en fin beskrivelse af hvad man gør her: https://www.youtube.com/watch?v=bfFMkdxX0sM&t=513s
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Gnome » søn 18. dec 2016 15:30

Forstår simpelthen ikke folk der mener, at man kan frakende sig det moralske ansvar ved at knalde en der har kæreste på. Ja, skylden er muligvis større hos personen i forhold, men du får ikke et moralsk get-out-of-jail-free-card - hvis du tror det så er du godt og grundigt forvirret. Jeg skal ikke pudse min glorie, da jeg også selv har (dog kun kysset) med piger der har haft kæreste på. Jeg har dog en moralsk stopklods der forhindrer mig i at knalde dem uanset hvor lækre de er og hvor liderlige de er.

I min verden så udtrykker det tre ting når du er sammen med en pige i et forhold: 1) Du mangler (eller er totalt ligeglad med) empati. 2) Du er i scarcity mht. piger, siden du går efter en i et forhold. Der er masser af singler i Danmark, især i KBH - og tro mig de er nogle liderlige svin og vil meget gerne ha' pik, hvis du trykker på de rigtige knapper. 3) Du mangler bekræftelse (det gør vi vel alle til et vist punkt) og forsøger at "erobre" en pige i et forhold fordi det er en reminder om hvor awesomely cool du selv er.

Jeg var til julefrokost i fredags. En fyr jeg ellers ser op til på arbejdspladsen gav udtryk for at han var i åbent forhold når det var julefrokost. Jeg kender ikke hans forhold, men bare den ytring fik mig til at miste lidt respekt for ham. Jeg vil gerne ha' nogle af vores dyder tilbage i vores samfund, som jeg mener er løbet af sporet. Noget som bl.a. du, OP, giver udtryk for i din post. Hvor fuck er folks pli blevet af? Er vi seriøst en generation af ustyrlige, liderlige, utroskabsudøvende væsner der bare venter på at knalde alt der har en puls? Jeg er ved at blive gammel................ :roll:
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Lucard » søn 18. dec 2016 23:00

Godt brølt Gnome. 100% enig.
Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Indlægaf Glow » tors 22. dec 2016 09:04

1) Vær mere opmærksom på hendes komfort dermed. Der er en forskel på gifte kvinder der knepper uden om aktivt, piger i åbne relationer og piger der er i en eller anden form for etableret forhold. Og på deres dybere emotionelle konturer bag sociale masker.
2) Vær mere opmærksom på hvordan det fremvises i sociale rum fordi der er slut shaming potentiale i det - discretion er din ven her for at hun ikke blir tvunget til at afvise dig grundet hendes omdømme. Desuden kan en konstant placering hende i et usikkert state om dig og din reelle interesse dvs. igen ikke soing med push pull type fremvisning af intent(Vis sexuel interesse, slight takeaway) gøre at hun ikke kategoriserer dig som "en guy type" hvilket vil modarbejde tingene.
3) "det skete bare" teknikker er tit optimale her. Dvs ingen direkte verbalisering(eg. sois) hun kan afvise. dette er dog afhængigt af hendes situation og komfort level. men hvis hun er ung og ikke så bevidst om sine lyster er dette ofte smarter så hun ikke begynder logisk bevidst at tænke over det. proximity, sexual ghazing, led hendes hænder på din krop vs omvendt etc læs om containment - mene fame har skrevet lidt om det imellem linjerne i hans log hvis du læser tilbage. Han har et noget mere nuanceret sexuelt udtryk der involverer både nonverbalt og verbalt på et mere nuanceret niveau.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?