Er den lukket eller er der mulighed

Så spørg om råd herinde!

Er den lukket eller er der mulighed

Indlægaf krang » lør 7. jan 2017 13:30

Jeg er i en situation hvor jeg nu har været på date med denne pige 2 gange. Det startede med jeg fik hendes telefon nr i træningscenteret, var så på første korte kaffe date hvilket var ok. Det medførte så en anden date hvor på restaurant, den gik meget fint (god øjenkontakt, smil, humor og lidt kino).
Det skal siges pigen er meget stille og genert så tog den lidt med ro, målet var derfor at kiss close på anden date, for at vise der er interesse, og ikke komme i friendzone.
Anyhow vi kommer så til situationen hvor jeg vil kysse hende, hun fortæller så hun syntes det er for tidligt, og hun er kommet ud af et dårligt forhold for 3 måneder siden og lige skal finde sig selv.

Nu er det ikke fordi jeg er head over heels med hende, men hun virker meget sød og som potentiale på sigt, så vil gerne give hende et forsøg igen. Vi kommer til at løbe ind i hinanden i centeret nogen gange i ugen, tænker at være cool omkring det og sige hej, samt lidt small talk af og til.
Er det mig der lavede move for hurtigt set i forhold til hendes personlighed, syntes generelt der var god kemi på daten samt det var hende der startede med at vise interesse i træningscenteret?
Min plan er at date andre, men eventuelt give hende et forsøg om 2 måneders tid potentielt. Såfremt jeg vil give hende et andet forsøg, hvilken strategi vil I anbefale her?
krang
Nyklækket

Re: Er den lukket eller er der mulighed

Indlægaf Kaizer » søn 8. jan 2017 21:36

Jeg hørte om en fyr, som datede den her pige igennem et halvt år, hvor hun blev ved med at sige, at hun “havde brug for mere tid”, “gerne ville tage tingene stille og roligt”, *indsæt selv undskyldning* , han blev ved med at danse efter hendes pibe.

En aften i byen møder hun så en random fyr , og de ender med at tage direkte hjem og knalde, fordi han vakte nogle andre følelser i hende, og hun følte sig mere fri. Det er en relativ ting, piger har altid de her forskellige sider af deres personlighed, som de viser til forskellige fyre på forskellige tidspunkter.

Prøv at se Todds spektrum her, hvor han uddyber det:
https://www.youtube.com/watch?v=kz_G8PuFrnc&t=0s

Mit gæt er, at du har været pæn at se på i fitness-centeret, og hun har bestemt har været interesseret, også fordi du viste initiativ og gåpåmod, men at du så derfra måske har taget tingene for meget i en ‘provider’-retning med dine kaffe- og restaurant-dates. Det var derfor, hun begyndte at tænke for logisk omkring, hvorfor hun nok ikke burde kysse med dig.

Men som du siger, det kan ikke skade at øve dit game nogle måneder. Det er en god ide at lære om, samt træne, de her ting, som gør, at kvinden hurtigere kategoriserer sig som ‘lover’.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf jffffi » man 9. jan 2017 11:04

+1 til Kaizers indlæg.

Du vil måske kunne få glæde af Appendix A2 i den her post viewtopic.php?f=17&t=1035 (humblebrag) til at få vendt dig ud af providerrollen.

Lykke til.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf krang » man 9. jan 2017 18:23

Tak for feedback.

@Kaizer.
Enig har ikke tænkt at "please" hende, men vil gerne give det et forsøg igen senere hen. Hun bør anyhow være klar over hvad intentionen fra min side er, tænker jeg kan gå og flirte lidt med andre piger i centeret lidt imens hun er der, så kan jeg give det et skud om 2 måneder eller sådan, samt også øve mit game.

@JFFFFI
Thanks for link skal jeg kigge lidt igennem.
krang
Nyklækket

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?