Oneitis friendzone

Så spørg om råd herinde!

Re: Oneitis friendzone

Indlægaf DML » fre 5. maj 2017 20:49

Nej, det gør jeg ikke. Kigger jeg tilbage på den, så fortryder jeg det lidt. Frygter lidt jeg har ødelagt en del for hende, men hvad kan man sige.. man er jo altid 2 om det, så hun har vel ligeså meget ansvar som jeg har.
Are YOU living a life you want to relive?
DML
MacDaddy

Geografisk sted: Der de frække piger er

Indlægaf JollyJumper » fre 5. maj 2017 21:08

Det er cool, at du har en samvittighed, men ud fra det, du har skrevet, er det jo hende, der helt bevidst er gået efter det igennem længere tid...
JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlægaf Chacruna » søn 7. maj 2017 10:25

Godt du fik taget handling, gratz! Det bedste for den anden fyr er at hun er sammen med dig istedet for -- han har ikke kunnet holde på hende, og det er hans egen fejl efter min mening -- og man lærer ikke af sine fejl når de ikke har konsekvenser..
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf JollyJumper » søn 7. maj 2017 10:29

Kunne være relevant her: viewtopic.php?f=15&t=794
JollyJumper
Happy Meal

Indlægaf DML » man 8. maj 2017 15:14

Jeg er glad for at jeg endelig er kommet over hende! Jeg forstår dog ikke lige helt den tråd som du linkede til?

Synes det er sjovt at se hendes reaktion på hele denne situation. Får normalt dagligt beskeder og snaps fra hende, men vi har ingen kontakt haft siden. Er det en normal reaktion?
DML
MacDaddy

Indlægaf JollyJumper » man 8. maj 2017 15:36

Altså den forklarer vel lidt, hvordan kvinder ser på utroskab? Efter Tylers mening altså :)

It's OK to cheat on someone who is not a part of the secret society, so long as it is for the
purpose of fulfilling the needs of someone who is, or if it to fulfill your own needs and it is with
someone who is a part of the secret society. Sleeping with a rare guy from the secret society is
no worse than grinding with a girlfriend at a club and making out with her. "It doesn't count".

Nu ved jeg godt, at du var jomfru og ikke decideret mPUA, men kvinder lader til at respondere OK positivt på dig, når man læser din log... Og nu ved jeg ikke præcis, hvor gammel du er, men det er jo ikke så unormalt at være jomfru i gymnasiet, og unge piger går nok mere op i udseende end de lidt ældre (eller er på en måde ikke helt så kræsne). Tænker, at du måske har udseendet lidt med dig? Eller alligevel har ret meget selvtillid sammenlignet med dine gymnasiekammerater?

Læs evt. The Red Queen af Matt Ridley og Sperm Wars af Robin Baker. Varm evt. op med The Selfish Gene. Cuckold/hanrej (også verbum på engelsk) bruges pænt meget i de bøger.

Det er dog et større læsearbejde, men moralen er vist grundlæggende, at kvinder vil have mad, beskyttelse osv. af en trofast mand, men de er så tilbøjelige til at være utro med mænd med bedre gener.

Ved ikke, om du kan bruge det til noget, men jeg har heller ikke så meget tid til at skrive lige nu :D

P.S.: Lad bare være med at læse dem, og gå ud og snak med piger i stedet...
JollyJumper
Happy Meal

Indlægaf Kaizer » man 8. maj 2017 23:26

Jeg forstår ikke logikken. Når du nu både kan og vil være sammen med hende, hvorfor skal du så pludselig glemme hende, som du skrev i din sidste post?

Det var noget lidt andet, hvis du fx var friendzoned og/eller ikke ville være sammen med hende i respekt for hendes kæreste.

Men når ingen er disse tilsynelande var er tilfældet, hvorfor så ikke bare være sammen med hende?
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf DML » man 8. maj 2017 23:54

Tror overordnet set jeg har svært ved at tage beslutninger. Hun flytter til en anden landsdel end jeg om under 2 måneder, så mister hende lidt uanset hvad. Langsigtet set får jeg ikke meget ud af et forhold med hende, da det nok vil ende efter de her 2 måneder alligevel tænker jeg.
DML
MacDaddy

Indlægaf Thebond » tirs 9. maj 2017 15:50

JollyJumper skrev:Altså den forklarer vel lidt, hvordan kvinder ser på utroskab? Efter Tylers mening altså :)

It's OK to cheat on someone who is not a part of the secret society, so long as it is for the
purpose of fulfilling the needs of someone who is, or if it to fulfill your own needs and it is with
someone who is a part of the secret society. Sleeping with a rare guy from the secret society is
no worse than grinding with a girlfriend at a club and making out with her. "It doesn't count".

Nu ved jeg godt, at du var jomfru og ikke decideret mPUA, men kvinder lader til at respondere OK positivt på dig, når man læser din log... Og nu ved jeg ikke præcis, hvor gammel du er, men det er jo ikke så unormalt at være jomfru i gymnasiet, og unge piger går nok mere op i udseende end de lidt ældre (eller er på en måde ikke helt så kræsne). Tænker, at du måske har udseendet lidt med dig? Eller alligevel har ret meget selvtillid sammenlignet med dine gymnasiekammerater?

Læs evt. The Red Queen af Matt Ridley og Sperm Wars af Robin Baker. Varm evt. op med The Selfish Gene. Cuckold/hanrej (også verbum på engelsk) bruges pænt meget i de bøger.

Det er dog et større læsearbejde, men moralen er vist grundlæggende, at kvinder vil have mad, beskyttelse osv. af en trofast mand, men de er så tilbøjelige til at være utro med mænd med bedre gener.

Ved ikke, om du kan bruge det til noget, men jeg har heller ikke så meget tid til at skrive lige nu :D

P.S.: Lad bare være med at læse dem, og gå ud og snak med piger i stedet...

Hvorfor er det egenlitg at mange herinde og næsten altid skal komme med eksempler fra nogle guruer der er fra RSD. Er RSD "the ultimate guide for life" eller hvad? Bare fordi en eller anden Tyler får utroskab til at se ud som joke, det betyder ikke at det er en joke. Der er faktisk mange religiøse i det her samfund (som der skal være plads til) der går meget op i det og synes at utroskab er fuldstændig forkert. Det kan godt være fx at DML han er religiøs det kan man aldrig vide.
“It is very difficult also to sacrifice one's suffering. A man will renounce any pleasures you like but he will not give up his suffering.”

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Liberalt sted

Indlægaf chrisjv » tirs 9. maj 2017 15:53

Dette lærte jeg engang fra min ven, så dette er ikke min mening så ikke hate for at være budbringer :lol:

Hvis pigen ikke kan li dig efter du kneppede hende, kneppede du hende ikke godt nok. :lol:
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

ForegåendeNæste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?