Oneitis friendzone

Så spørg om råd herinde!

Re: Oneitis friendzone

Indlægaf chrisjv » søn 28. maj 2017 17:02

Det er for nemt at skubbe ansveret væk fra "the teacher" da jeg fik en teacher der lærte at tage ansvar for hans egen læring havde jeg ikke flere problemer. Der findes 99 scammers out their and RSD is one.

If the teaching does not work we blame the student and say "you havent done enough" but we should really question the teacher because he is not doing any honest work.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Thebond » søn 28. maj 2017 20:43

chrisjv skrev:Det er for nemt at skubbe ansveret væk fra "the teacher" da jeg fik en teacher der lærte at tage ansvar for hans egen læring havde jeg ikke flere problemer. Der findes 99 scammers out their and RSD is one.

If the teaching does not work we blame the student and say "you havent done enough" but we should really question the teacher because he is not doing any honest work.

Lige præcis. Det kræver bare en lille smule viden om sales og marketing. Så når du klikker på RSD's produkter, så burde du allerede opdage at det er ren marketing produkter :lol:
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf Kaizer » søn 28. maj 2017 22:23

chrisjv skrev:Det er for nemt at skubbe ansveret væk fra "the teacher" da jeg fik en teacher der lærte at tage ansvar for hans egen læring havde jeg ikke flere problemer. Der findes 99 scammers out their and RSD is one.

Her er det vigtigt, at du kommer med et belæg for påstanden. Fx "RSD er scam, fordi 1.. 2.. og 3... grund". Dermed er det begrundet i noget, frem for at du bare - undskyld jeg siger det - sidder og finder på ting.

Thebond skrev:Lige præcis. Det kræver bare en lille smule viden om sales og marketing. Så når du klikker på RSD's produkter, så burde du allerede opdage at det er ren marketing produkter :lol:

Det virker som om, at du har fundet en salgsside for et RSD-produkt, og så drager konklusioner om selve produktet derudfra.

Generelt er det bedst at udtale sig om et produkt, man selv har set eller prøvet. Fx vil det ikke give så meget mening at jeg gik ind på salgssiden for Volvo xc90 her http://www.volvocars.com/dk/cars/new-mo ... lt-ny-xc90 og så udtalte mig om bilen derudfra uden nogensinde at have kørt bilen.

Omvendt ville det give rigtig god mening, at jeg udtalte mig på baggrund af en erfaring i at have prøvet tingene, og så var konkret i kritikken. Fx "bagerummet i den nye Volvo xc90 er for småt, bla bla bla".
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf chrisjv » man 29. maj 2017 00:45

Faktisk har jeg dyrket RSD i mange år og jeg er nok en af de dygtigste herinde til at køre selve den gamle RSD til stor success. Dog siden dengang er min viden omkr hvordan alt det her "pickup" virker forhøjet og nu hvor jeg ved hvem jeg er (som jeg ikke var bevist om dengang) så ved jeg at siger jeg det virker så virker det, siger jeg det ikke virker, virker det ikke. Det er ikke mere i det.

The student creates the teacher. Kill the teacher stand on your own.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Thebond » man 29. maj 2017 17:03

Chrisjv har helt ret.

Det virker som om, at du har fundet en salgsside for et RSD-produkt, og så drager konklusioner om selve produktet derudfra.

Og hva så, det tilhører da dem? Det er deres produkter fra deres hjemmeside, og du siger jo selv at RSD er godt?
Kan du bevise det er godt, det er da dem som først skal bevise at noget virker?

Jeg kender nogle personligt der har været scammed gennem af deres lort. Men pga Anonymitet på dette forum poster jeg ikke navnet.

Generelt er det bedst at udtale sig om et produkt, man selv har set eller prøvet. Fx vil det ikke give så meget mening at jeg gik ind på salgssiden for Volvo xc90 her http://www.volvocars.com/dk/cars/new-mo ... lt-ny-xc90 og så udtalte mig om bilen derudfra uden nogensinde at have kørt bilen.

Nej det handler om at være skeptisk og kildekritisk. Køber du så alle Volvo biler og bagefter vælger hvilken der passer bedst med deres sale beskrivelse?

BTW: Alle Volo modeller har også specs, som er fakta, der beskriver lige præcis hvad de indeholder og har. Som er beskrevet ved hjælp af matematikken og fysikken.
RSD har ikke nogle facts bag i hvorfor deres ting virker.

Omvendt ville det give rigtig god mening, at jeg udtalte mig på baggrund af en erfaring i at have prøvet tingene, og så var konkret i kritikken. Fx "bagerummet i den nye Volvo xc90 er for småt, bla bla bla".

Du siger du har været medlem af RSD, i virkeligheden kan du bare arbejde for dem og få os til at købe deres produkter, vi ved ikke hvem du er?

Du har selv sagt herinde at "The Game" er en joke. Men så holder du med RSD der også handler om game :roll:

Chrisjv har lige posted youtube om manden bag i "the game" og at det kune var lavet få at lave penge, hvorfor så hele tiden holde med de dating gurus der benytter sig af det?
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Indlægaf Thebond » man 29. maj 2017 17:10

@Chrisjv

så ved jeg at siger jeg det virker så virker det, siger jeg det ikke virker, virker det ikke. Det er ikke mere i det.

Hvad mener du med dette, mener du?: Napoleon Hill: Whatever the mind can conceive and believe, it can achieve
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Indlægaf Kaizer » man 29. maj 2017 17:50

Jeg vil da gerne indrømme, at jeg følger dem - men jeg er hverken medlem eller ansat.

Tror din kritik af RSD ville give mere mening for mig, hvis den tog udgangspunkt i konkrete RSD-koncepter og materialet, som du i øvrigt ikke har set(?) frem for en utilfredshed med hvordan de markedsføre og sælger ting, eller hvad din ven måtte føle af ting for længe siden.

Det meste ligger gratis på youtube, så det er jo bare at smide et link, og fortælle hvad der er galt og hvorhenne. Sådan en fagligt og konkret kritik! Jeg er egentlig ret nysgerrig, da jeg synes, det meste af deres ting giver mening og har hjulpet mig i forhold til at score. Men omvendt er vi alle herinde for at lære, så hvis du kan komme med nogle insights dertil, er det godt. Hvis du bare vil lufte ubegrundet utilfredshed, kan jeg ikke rigtigt bruge det til noget.

Ja, jeg kunne ikke lide ‘The Game’, som var en bog som Niel Strauss skrev for over 10 år siden, pga. den rummer en anden og tidligere tilgang til gamet (mere rutine-baseret) end ovenstående tilgang. Jeg føler selv, at gamet er kommet videre siden dengang rent evolutionært.
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Thebond » man 29. maj 2017 18:53

Kaizer skrev:Jeg vil da gerne indrømme, at jeg følger dem - men jeg er hverken medlem eller ansat.

Tror din kritik af RSD ville give mere mening for mig, hvis den tog udgangspunkt i konkrete RSD-koncepter og materialet, som du i øvrigt ikke har set(?) frem for en utilfredshed med hvordan de markedsføre og sælger ting, eller hvad din ven måtte føle af ting for længe siden.

Det meste ligger gratis på youtube, så det er jo bare at smide et link, og fortælle hvad der er galt og hvorhenne. Sådan en fagligt og konkret kritik! Jeg er egentlig ret nysgerrig, da jeg synes, det meste af deres ting giver mening og har hjulpet mig i forhold til at score. Men omvendt er vi alle herinde for at lære, så hvis du kan komme med nogle insights dertil, er det godt. Hvis du bare vil lufte ubegrundet utilfredshed, kan jeg ikke rigtigt bruge det til noget.

Ja, jeg kunne ikke lide ‘The Game’, som var en bog som Niel Strauss skrev for over 10 år siden, pga. den rummer en anden og tidligere tilgang til gamet (mere rutine-baseret) end ovenstående tilgang. Jeg føler selv, at gamet er kommet videre siden dengang rent evolutionært.

Kan godt forstå dig. Du er så mega heldig hvis du virkelig har fået hjælp af RSD med at score, og at det virkelig er true at de har hjuplet dig.

Tag sådan en side som den her: http://www.rsdhotseatmastermind.com/off ... 3=headline

Prøv at læse i teksten, den lover ditten og datten og du får alt det der så nemt. "Sounds too good to be true"

En anden ting:

Og ham ven jeg har, (ville virkelig så meget poste noget han direkte har sagt, men det overskrider anonymitet).
Han gav flere tusind kroner for et bootcamp der i USA.

Han siger at de lære der, der skal ud med dig og score osv, de er fuldstændig tåbelige og er mega kristiske over alt. Dermed hr han også fortalt de er vildt kedelige og ikke rigtig viser interesse. Det eneste de sådan set gør, er at få dig til se på dem hvordan de scorer, og så få dig derefter til at gøre det samme. Han fik ikke rigtig noget ud af det. Da de RSD guys ikke rigtig havde fortalt ham hvilket mindset man skal have til det. Han endte med at blive god til at score selv. på egen hånd. Han fandt ud af at han havde nogle self-esteem problemer han skulle have styr på først før han kunne gøre det. Tingen er, at lige meget hvor meget du presser dig selv så hvis du har nogle "underlying problems" der er blevet udviklet i en tidlig alder eller noget andet (mentalt), så vil du ikke have sucess. Du kan blive ved og ved. Ved hjælp at psykoterapi fandt han så ud af hvordan han kunne genopbygge sin self-esteem mere og mere. Det var en fyr der var mobbet i sin tidlige alder, men det påvirkede ham også som voksen desværre.
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Indlægaf Kaizer » man 29. maj 2017 21:56

Altså, der rammer du nok forbi her. Jeg gider ikke selv betale flere tusinde kroner, så torrenter deres produkter eller ser deres gratis videoer (samme principper som produkterne, ommend mindre struktureret og coherent). Derudover ser jeg det også blot som en resource, jeg ville ikke være kommet nogen vegne uden dyb, dyb kærlighed, nysgerrighed, mod, talent og hårdt arbejde også.
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Desire » tirs 30. maj 2017 12:05

Men det du fortæller TheBond er mere eller mindre almen viden for alle os, der har været i berøring med game i længere tid. Det er ikke noget nyt vi ikke ved af. Næsten alle RSD coaches bliver sindsygt trætte af at skulle vise socialt akavefe fyre, hvordan man scorer. De bliver sikkert også selv trætte af at pulle. Og det viser sig i deres attitude. De er arrogante, ligeglade, vrisser, er hånlige osv.

The Game bogen er også mere en god fortælling end en opskrift på, hvordan man lærer at score. Alligevel fik den mig meget langt, fordi den åbnede mine øjne for muligheden for at score på egne vilkår. Og gav mig det mindset man skal have og et mål.

At score handler mest af alt om selvtillid og social intelligens. Og hvordan det opbygges. Og der kan RSD fint hjælpe på vej.

Selvfølgelig bør man ikke købe deres lorte boot camps. Men har man bare mininum hjernekapacitet burde man af deres markedsføringsteknikker, kunne lugte bullshit med det samme.
Men det ændrer ikke på, at rigtig meget af materialet og det som også er gratis tilgængeligt, har fint indhold med gode refleksioner og god lærdom.

Og det kan man bestemt bruge. Det er jo værktøjer til at forstå social dynamik, kvinder og seksuel tiltrækning. Man skal bare selv lære at anvende værktøjerne. Sådan har det altid været.

At RSD gør alt for at skovle penge ind fra dybt desperate mænd forstår jeg egentlig godt. Det er nemt.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

ForegåendeNæste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?