Oneitis friendzone

Så spørg om råd herinde!

Re: Oneitis friendzone

Indlægaf JollyJumper » tirs 30. maj 2017 12:31

Desire skrev:Men det du fortæller TheBond er mere eller mindre almen viden for alle os, der har været i berøring med game i længere tid. Det er ikke noget nyt vi ikke ved af. Næsten alle RSD coaches bliver sindsygt trætte af at skulle vise socialt akavefe fyre, hvordan man scorer. De bliver sikkert også selv trætte af at pulle. Og det viser sig i deres attitude. De er arrogante, ligeglade, vrisser, er hånlige osv.

The Game bogen er også mere en god fortælling end en opskrift på, hvordan man lærer at score. Alligevel fik den mig meget langt, fordi den åbnede mine øjne for muligheden for at score på egne vilkår. Og gav mig det mindset man skal have og et mål.

At score handler mest af alt om selvtillid og social intelligens. Og hvordan det opbygges. Og der kan RSD fint hjælpe på vej.

Selvfølgelig bør man ikke købe deres lorte boot camps. Men har man bare mininum hjernekapacitet burde man af deres markedsføringsteknikker, kunne lugte bullshit med det samme.
Men det ændrer ikke på, at rigtig meget af materialet og det som også er gratis tilgængeligt, har fint indhold med gode refleksioner og god lærdom.

Og det kan man bestemt bruge. Det er jo værktøjer til at forstå social dynamik, kvinder og seksuel tiltrækning. Man skal bare selv lære at anvende værktøjerne. Sådan har det altid været.

At RSD gør alt for at skovle penge ind fra dybt desperate mænd forstår jeg egentlig godt. Det er nemt.

Hvor ved du alt det der fra? At det er lortebootcamps og at de er trætte af deres arbejde? Er du sikker på, at det ikke er dig selv, du beskriver, når du skriver arrogant og hånlig osv.? Lidt af en sviner til os, der har investeret i en bootcamp...

Personligt kom jeg i meget bedre humør af at tage på bootcamp, og jeg fik overvundet noget AA. Ville det have været bedre, hvis jeg bare havde kastet mig ud i det alene? Det ville i hvert fald have været billigere, men det var da lidt af en oplevelse at tage på bootcamp. Instruktøren var god til at hjælpe mig i state, og der var mindst en køn pige, der var tiltrukket af mig, da vi var i byen, men set i bakspejlet ville det have været en kæmpe bonus, hvis jeg var blevet presset til at gå efter kysset. Jeg vil bestemt ikke kalde det penge ud af vinduet, og instruktøren var bestemt ikke ligeglad. Han vrissede heller ikke, men han blev da lidt sur, da han spurgte mig, hvor festen var, og jeg sagde, at den vist var "derhenne et sted" (man skulle sige, at den var lige her).

Mener du, at RSD's scorekurser er nogle af de dårligste på markedet, eller mener du, at alle scorekurser er bullshit? Og hvad baserer du din opfattelse på? Udbydernes hjemmesider?
JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlægaf Chacruna » tirs 30. maj 2017 13:40

JollyJumper skrev: Han vrissede heller ikke, men han blev da lidt sur, da han spurgte mig, hvor festen var, og jeg sagde, at den vist var "derhenne et sted" (man skulle sige, at den var lige her).

HAHAHA, det er simpelthen for sjovt :D :D
Det korrekte svar efter min mening havde været "festen er oppe i din mor" 8-)

Anyways, spøg til side. Jeg synes personligt bootcamps er et mærkeligt koncept - ALT for dyrt efter min mening og ekstremt overfladisk hvad man kan få ud af det. For det første er deltagerne hyped på en måde jeg ikke mener er realistisk at holde i længden og det er ganske enkelt no-go for mig. For mig er game en naturlig del af mit liv, det er noget der altid er on og på ingen måde noget jeg skal hype mig selv op til for at komme i "state".
Jeg har selv prøvet at holde bootcamps. Og jeg vil gerne lave noget igen, for jeg kan virkelig godt lide at hjælpe folk med det her - men det skal være på en måde som jeg rent faktisk tror på kan hjælpe folk. Måske 1-on-1 coaching over en længere periode, men jeg har meget at se til lige nu, så vi må se...
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Thebond » tirs 30. maj 2017 14:27

@JollyJumper

Ja alle scorekurser er sådan set bullshit, især RSD. RSD er det største bullshit der findes.

og jeg fik overvundet noget AA

Gosh spild af penge
Du skulle bare have taget dig mere sammen måske? Tro mig der findes meget meget billigere metoder til at overkomme sådan noget.
Der findes enkelte bøger, der kan hjælpe dig med med dette. Handler bare om at master teknikkerne.

Som jeg læser så skriver du "overvundet noget AA" det vil sige at du har fuldført en bootcamp og din aa var ikke overvundet? Ineffektiv bootcamp må man sige, for de antal penge :roll:

Og hvad baserer du din opfattelse på? Udbydernes hjemmesider?

Når det er mig, så er det på den her for det meste.

Billede

RSD passer god med 6,5,4 og 2
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf JollyJumper » tirs 30. maj 2017 16:28

@Chacruna: Det var da godt, at du fik grinet lidt. Det skulle også være så sundt for systemet. Det skal nok lykkes for dig en dag at finde en kursusform, du ikke selv synes er mærkelig og overfladisk. Held og lykke med det.

@Bond: Synes du ikke, at du modsiger dig selv en smule? Først er det for dårligt, at jeg ikke overvandt al min AA på bootcampen. Dernæst henviser du til en liste, hvor punkt to er, at man ikke kan overvinde sin frygt for altid, og at det rent hypotetisk ville være mægtigt uhensigtsmæssigt at gøre det.

Jeg var i en ret dårlig situation, hvor jeg havde oneitis på en stakkels pige på mit kollegium, som jeg freakede pænt meget ud, bare når jeg prøvede at sige hej til hende ude i køkkenet, så jeg syntes, at der skulle ske noget drastisk. Jeg havde en mor, der drak, da jeg var teenager, og jeg havde det ikke så godt. Tim fløj ind og hjalp mig til at få det meget bedre, og satte mig på en kurs mod bedre tider. Hvis folk, synes, at det er for dårligt, at jeg ikke bare kunne finde en gratis måde at få det bedre på, så er det jo deres gode ret at have den holdning. Vi er enige om, at det er dyrt at tage på bootcamp hos RSD, men det er vist ikke meget dyrere end hos de andre udbydere. Det er cool, hvis folk kan ordne deres problemer på en mere økonomisk måde, og så skal de da bare gøre det, men hvis man foretrækker professionel assistance, så tror jeg bestemt, at RSD er et af de bedre steder at lægge sine penge. Der findes muligvis andre, der holder lige så gode kurser eller måske endda bedre, men jeg er mere sikker på, at der findes folk, der afholder nogle værre lortekurser, som man får endnu mindre ud af. Hvis man ikke er tilfreds hos RSD, kan man jo bare bede om at få pengene tilbage.
JollyJumper
Happy Meal

Indlægaf Desire » tirs 30. maj 2017 16:38

JollyJumper skrev:Hvor ved du alt det der fra? At det er lortebootcamps og at de er trætte af deres arbejde? Er du sikker på, at det ikke er dig selv, du beskriver, når du skriver arrogant og hånlig osv.? Lidt af en sviner til os, der har investeret i en bootcamp...

Personligt kom jeg i meget bedre humør af at tage på bootcamp, og jeg fik overvundet noget AA. Ville det have været bedre, hvis jeg bare havde kastet mig ud i det alene? Det ville i hvert fald have været billigere, men det var da lidt af en oplevelse at tage på bootcamp. Instruktøren var god til at hjælpe mig i state, og der var mindst en køn pige, der var tiltrukket af mig, da vi var i byen, men set i bakspejlet ville det have været en kæmpe bonus, hvis jeg var blevet presset til at gå efter kysset. Jeg vil bestemt ikke kalde det penge ud af vinduet, og instruktøren var bestemt ikke ligeglad. Han vrissede heller ikke, men han blev da lidt sur, da han spurgte mig, hvor festen var, og jeg sagde, at den vist var "derhenne et sted" (man skulle sige, at den var lige her).

Mener du, at RSD's scorekurser er nogle af de dårligste på markedet, eller mener du, at alle scorekurser er bullshit? Og hvad baserer du din opfattelse på? Udbydernes hjemmesider?

1. Fordi jeg kender mere end 10 mennesker, der har deltaget på bootcamps. Alt fra hotseats (< 500 DKK) til weekend bootcamps (lowest value) (3-8K), til at jeg kender en der tog emmersion programmet i Vegas til 30K, hvor man har en bootcamp på 1 måned.
Jeg har insider historier fra Miami, New York, Vegas, Danmark osv osv.. Og jeg har hørt personlige beskrivelser af alt fra Julien og Tyler, til Max og Jeffy.

2. Fordi de fleste der har været med siden begyndelse kender hinanden. Når RSD gutterne er i DK, hoster mine bekendte dem. De har været med til at sætte bootcamps op for dem, lægge hus til når de er her og vise dem rundt i byen osv osv. Miljøet er ikke større end som så. Langt den største udskiftning sker i de som kommer til, gør noget i 1-6 måneder, og så forsvinder for evigt. Alle andre lærer hinanden at kende med tiden.

3. Hovedsageligt er problemet med RSD, at det er et rent markedsførings fupnummer. De sælger guld og grønne skove, og langt størtsedelen får ikke noget i nærheden af det med derfra. Men de får så sandelig lov til at betale for det. Ofte får en deltager stort energi boost her og nu og føler, at man har fået utrolig meget brugbart, men på lidt længere sigt, giver sådan en bootcamp ikke særlig meget værdi. Spørgsmålet man skal stille sig selv er, hvilken reel værdi dine penge har kastet af sig?

Og AA... Jeg har svært ved at tro på, at de kan gøre en større forskel der. Tværtimod. Alle de teknikker man lærer og det forventningspres øger kun AA. AA er naturligt både fra biologisk side og skabt gennem vores samfund, og det er noget man må lære at leve med. I sidste ende handler det bare om "do it" i stedet for at tænke over det. AA er ikke komplekst. Det er simpelt og alligevel det største problem hos langt de fleste, der begiver sig ud i game. En bog eller en ven kan være lige så behjælpelig.

Følg dine egne veje JJ. Jeg (og flere af de andre) udtaler os bare på baggrund af, hvad vi har set igennem mange år. Jeg har fulgt med på sidelinjen siden 2010, og jeg har set og hørt en del efterhånden.
Og alt jeg har set fortæller mig, at du kommer lige så langt (og på en sundere måde), ved at møde nogle ligesidende, f.eks. fra DPF end at spilde dine penge på dyre coaches, hvoraf halvedelen ikke engang gider at være tilstede på bootcampen, og om aftenen i byen sikkert står og er på mobilen.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Thebond » tirs 30. maj 2017 17:55

@JollyJumper

Jeg har respekt for den situation du har og din opvoksning! Men havde du virkelig knoklet, ville du få et bedre resultat uden RSD og deres scam. Jeg finder det lidt irriterede at du kalder RSD for professionel hjælp. RSD guys har ikke nogen faglig kompetence eller uddannelse inden social psychology, psychology osv der har noget med interaktioner mellem mennesker eller selv-udvikling at gøre. Deres hjælp er baseret på deres egen trial and error, men det betyder så nemlig at det ikke virker for alle fyre deres trial and error. Jeg har heller ikke haft den bedste barndom. Jeg var mobbet i skolen var fed osv. Men jeg har arbejdet på det. Læst en del bøger der handler om hjernen og jeg fandt så ud af: Jeg gentager mig selv igen og igen. Så længe du har nogle "underlying problems" der er programmeret i din hjerne fra en tidlig alder, så lige meget hvor meget "willpower" du bruger, vil du ikke kunne have sucess. Ja måske knalder du et par damer fordi RSD gav dig et boost, og pressede dig til at gøre ting du hader. Men så efter noget tid igen, så oplever så mange fyre "tro mig" at deres anxieties vender tilbage igen (habits). Det er helt det samme med rygestop, over 60% amerikanere eller sådan noget, begynder at ryge efter et år igen, når de sucessfuldt har ved hjælp af "willpower" smidt cigerreterne fra sig. Men de begynder igen.

Og jo man kan sagtens overkomme AA, det med fear (billedet) jeg mente var. At man ikke kan blive fearless, der vil hele tiden komme nye situationer i dit liv hvor du oplever frygt. MEN så længe du har "underlying problems" der sidder fast i hjernen vil AA være der hele tiden. Der er masse af PUA's der ude der vil sige at AA altid vil være der for altid. Men det passer ikke, de har bare lært at leve med AA og håndtere det. Men du kan godt fjerne AA helt så du aldrig vile føle frygt når du vil tale med piger du ikke kender. Ved hjælp af psykoterapier, et eksempel er IFS Therapy (fjerner negativ kerne programmering fra barndommen). Det noget der har vendt mit liv 360 grader rundt. I starten troede jeg virkelig på at man skal tage baby steps. (Daygame) Spørge kvinder om tiden, derefter om vejen og bygge den videre for at overkomme frygt. Men det bullshit og spild af tid, men kan godt tage express vejen og approache normalt med det samme og sige sine rigtige følelser.

Men jeg tænker også præcis derfor at den bootcamp ikke har fjernet dit aa, det har fået noget af den ned. Men tro mig, det kommer tilbage igen. Dette gælder generelt habits som mennesker har. Jeg prøver ikke at være offensiv her, jeg prøver bare at hjælpe folk, jeg er så træt at se folk blive scammed, så træt. Folk bliver bare snydt lige ud af røven.
Men fedt at RSD har virket for dig, jeg håber godt nok at du også har fået alt det du har forventet af dem.

@Desire
Helt enig, bortset fra det med AA. Hvis du mener biologisk, at vi er født med AA, så er det ikke korrekt :) Det er oplært af samfundet/forældre som du siger.
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf JollyJumper » tirs 30. maj 2017 18:22

Desire skrev:
JollyJumper skrev:Hvor ved du alt det der fra? At det er lortebootcamps og at de er trætte af deres arbejde? Er du sikker på, at det ikke er dig selv, du beskriver, når du skriver arrogant og hånlig osv.? Lidt af en sviner til os, der har investeret i en bootcamp...

1. Fordi jeg kender mere end 10 mennesker, der har deltaget på bootcamps. Alt fra hotseats (< 500 DKK) til weekend bootcamps (lowest value) (3-8K), til at jeg kender en der tog emmersion programmet i Vegas til 30K, hvor man har en bootcamp på 1 måned.
Jeg har insider historier fra Miami, New York, Vegas, Danmark osv osv.. Og jeg har hørt personlige beskrivelser af alt fra Julien og Tyler, til Max og Jeffy.

2. Fordi de fleste der har været med siden begyndelse kender hinanden. Når RSD gutterne er i DK, hoster mine bekendte dem. De har været med til at sætte bootcamps op for dem, lægge hus til når de er her og vise dem rundt i byen osv osv. Miljøet er ikke større end som så. Langt den største udskiftning sker i de som kommer til, gør noget i 1-6 måneder, og så forsvinder for evigt. Alle andre lærer hinanden at kende med tiden.

3. Hovedsageligt er problemet med RSD, at det er et rent markedsførings fupnummer. De sælger guld og grønne skove, og langt størtsedelen får ikke noget i nærheden af det med derfra. Men de får så sandelig lov til at betale for det. Ofte får en deltager stort energi boost her og nu og føler, at man har fået utrolig meget brugbart, men på lidt længere sigt, giver sådan en bootcamp ikke særlig meget værdi. Spørgsmålet man skal stille sig selv er, hvilken reel værdi dine penge har kastet af sig?

Og AA... Jeg har svært ved at tro på, at de kan gøre en større forskel der. Tværtimod. Alle de teknikker man lærer og det forventningspres øger kun AA. AA er naturligt både fra biologisk side og skabt gennem vores samfund, og det er noget man må lære at leve med. I sidste ende handler det bare om "do it" i stedet for at tænke over det. AA er ikke komplekst. Det er simpelt og alligevel det største problem hos langt de fleste, der begiver sig ud i game. En bog eller en ven kan være lige så behjælpelig.

Følg dine egne veje JJ. Jeg (og flere af de andre) udtaler os bare på baggrund af, hvad vi har set igennem mange år. Jeg har fulgt med på sidelinjen siden 2010, og jeg har set og hørt en del efterhånden.
Og alt jeg har set fortæller mig, at du kommer lige så langt (og på en sundere måde), ved at møde nogle ligesidende, f.eks. fra DPF end at spilde dine penge på dyre coaches, hvoraf halvedelen ikke engang gider at være tilstede på bootcampen, og om aftenen i byen sikkert står og er på mobilen.

En bootcamp er en ressource og selvfølgelig skal man bruge den med omtanke og bruge sin sunde fornuft.

Tim var ikke på mobilen, undtagen når han skulle have en pige til at indtaste sit nummer. Man får et evalueringsskema den tredje aften, hvor man skal evaluere instruktørens indsats, men OK hvis du mener, at det hele er fup, så regner du vel også med, at han smider den i papirkurven på sit hotelværelse, efter man har afleveret den til ham...

Jeg ved ikke, hvad du tror, man lærer af teknikker på sådan en bootcamp?

Regel nr. 1 var "I don't give a fuck about what anybody thinks about me", og første mission var at gå ud, hvor der var mange mennesker og praktisere det. Jeg råbte reglen som affirmation på hovedbanegården og flere andre steder på vej i byen. Fin nok idé til overvinde AA, tror du ikke? Spørg Kaizer, hvor meget AA jeg har i dag. Vi var i byen i Odense i december.

En anden regel var, som nævnt, at "festen er lige her". Også en fin nok regel i min bog – hvad er der galt i at være festlig, så længe det er ægte og ikke påtaget?

Jeg sagde til Tim, at jeg aldrig havde scoret nogen før, og han gav mig en oplagt mulighed ved at give mig noget info om en pige, som han havde snakket med, og som jeg så kunne lave The Cube (vistnok) på, og hun blev da også vildt begejstret, men jeg ville ikke score på den måde, og selvfølgelig følger jeg mine egne veje. Vi lærte The Cube og en smule "hey vi tager på det her sjove eventyr sammen"-stads at sige, men allerede i 2006 var teknikker ikke det primære. "Jeg var nødt til at møde dig... jeg synes, du er bedårende" var noget andet, jeg fik besked på at sige til en pige.

Og jeg er enig i, at man før eller siden skal gå over til, at det hele kommer fra en selv, og at man ikke gør tingene, fordi en eller anden instruktør siger det. Og jeg siger stadig heller ikke, at det altid er det absolut bedste at tage et scorekursus, men når jeg nu har taget et hos RSD, så ville jeg bare nævne, at jeg synes det var OK kompetent arbejde i forhold til, hvad man ellers hører om. Min mere eller mindre faste wing (hvis jeg da har haft en sådan) siden 2009 sagde, at han havde lagt nogle penge hos en anden udbyder for at få noget langsigtet coaching, og han følte, at coachen havde klaret det rigtigt dårligt. Det var vist omkring 10.000, han havde lagt, og måske havde han været gladere, hvis han havde lagt dem hos RSD. Det er det eneste, jeg vil frem til. Hvis man vil lægge penge et sted, vil jeg, som selv har taget kurset og ikke hørt ting og sager fra folk ude i byen, bare lige nævne, at det måske ikke er det allerdummeste sted, selvom andre måske er uenige (eller har hørt at man bør være uenig fra folk, der heller ikke engang har taget bootcamp, men har taget nogle mindre kurser).

Det cool, hvis du tror noget andet, og det er cool at være enige om at være uenige. Jeg syntes bare det var ret bombastisk at tale om andre folks hjenekapacitet, når man ikke skal længere væk end til side 1 i den her tråd for at se, at du godt kan tage fejl indimellem.

Jeg havde lagt an på 1 pige ude i byen inden bootcamp, fordi mine venner 5 år tidligere havde presset mig til det, men ellers havde jeg aldrig gjort noget. Sommeren efter bootcamp fik jeg lagt an på en hel del, så måske har det allligevel hjulpet en smule på min AA.

Men selvfølgelig er det primære, og det, der holder i længden, at tage action selv. Jeg er enig i, at det er begrænset, hvor meget en bootcamp kan rykke der, men jeg har da tilfældigvis fået taget en del action siden.

Det kan da sagtens være, at RSD-instruktørerne ikke elsker deres job hele tiden, men om det betyder, at de ikke er professionelle, er vel ikke 100 % givet. Er du også uprofessionel på dit job, når du ikke rigtig har lyst til at være der?
Senest rettet af JollyJumper tirs 30. maj 2017 18:48, rettet i alt 1 gang.
JollyJumper
Happy Meal

Indlægaf JollyJumper » tirs 30. maj 2017 18:34

Thebond skrev:@JollyJumper

Jeg har respekt for den situation du har og din opvoksning! Men havde du virkelig knoklet, ville du få et bedre resultat uden RSD og deres scam. Jeg finder det lidt irriterede at du kalder RSD for professionel hjælp. RSD guys har ikke nogen faglig kompetence eller uddannelse inden social psychology, psychology osv der har noget med interaktioner mellem mennesker eller selv-udvikling at gøre. Deres hjælp er baseret på deres egen trial and error, men det betyder så nemlig at det ikke virker for alle fyre deres trial and error. Jeg har heller ikke haft den bedste barndom. Jeg var mobbet i skolen var fed osv. Men jeg har arbejdet på det. Læst en del bøger der handler om hjernen og jeg fandt så ud af: Jeg gentager mig selv igen og igen. Så længe du har nogle "underlying problems" der er programmeret i din hjerne fra en tidlig alder, så lige meget hvor meget "willpower" du bruger, vil du ikke kunne have sucess. Ja måske knalder du et par damer fordi RSD gav dig et boost, og pressede dig til at gøre ting du hader. Men så efter noget tid igen, så oplever så mange fyre "tro mig" at deres anxieties vender tilbage igen (habits). Det er helt det samme med rygestop, over 60% amerikanere eller sådan noget, begynder at ryge efter et år igen, når de sucessfuldt har ved hjælp af "willpower" smidt cigerreterne fra sig. Men de begynder igen.

Og jo man kan sagtens overkomme AA, det med fear (billedet) jeg mente var. At man ikke kan blive fearless, der vil hele tiden komme nye situationer i dit liv hvor du oplever frygt. MEN så længe du har "underlying problems" der sidder fast i hjernen vil AA være der hele tiden. Der er masse af PUA's der ude der vil sige at AA altid vil være der for altid. Men det passer ikke, de har bare lært at leve med AA og håndtere det. Men du kan godt fjerne AA helt så du aldrig vile føle frygt når du vil tale med piger du ikke kender. Ved hjælp af psykoterapier, et eksempel er IFS Therapy (fjerner negativ kerne programmering fra barndommen). Det noget der har vendt mit liv 360 grader rundt. I starten troede jeg virkelig på at man skal tage baby steps. (Daygame) Spørge kvinder om tiden, derefter om vejen og bygge den videre for at overkomme frygt. Men det bullshit og spild af tid, men kan godt tage express vejen og approache normalt med det samme og sige sine rigtige følelser.

Men jeg tænker også præcis derfor at den bootcamp ikke har fjernet dit aa, det har fået noget af den ned. Men tro mig, det kommer tilbage igen. Dette gælder generelt habits som mennesker har. Jeg prøver ikke at være offensiv her, jeg prøver bare at hjælpe folk, jeg er så træt at se folk blive scammed, så træt. Folk bliver bare snydt lige ud af røven.
Men fedt at RSD har virket for dig, jeg håber godt nok at du også har fået alt det du har forventet af dem.

@Desire
Helt enig, bortset fra det med AA. Hvis du mener biologisk, at vi er født med AA, så er det ikke korrekt :) Det er oplært af samfundet/forældre som du siger.

Altså det er jo deres job, og de får penge for det, så i den forstand er de jo professionelle. Det er fair nok, hvis du ikke har så meget fidus til dem.

Jeg er enig i, at en stor indsats er vejen frem, og at et kursus kun er et lille (måske i visse tilfælde knap så lille) skridt på vejen. Jeg har ikke læst de bøger, du har læst, men det er jo cool, hvis det har virket for dig :)
JollyJumper
Happy Meal

Indlægaf JollyJumper » tirs 30. maj 2017 18:38

Måske case in point: https://dk.trustpilot.com/review/danskpickup.dk

Dog lidt pudsigt, at de fleste af anmelderne er kvinder...

Edit: Nå, jeg kan af en eller anden grund ikke linke eller overhovedet nævne et navn :mrgreen:
JollyJumper
Happy Meal

Indlægaf Kaizer » tirs 30. maj 2017 20:13

Instruktionerne til at gå ud og have sex med piger ligger allerede gratis tilgængeligt på YouTube.

På det punkt har RSD gjort det let at gå ud og inden for en overskuelig tidshorisont have et tilfredstillende sexliv med en masse forskellige piger, såfremt man ønsker dette.

Hvis du er meget passiv og mangler lysten til at gå ud og lære game ligesom JollyJumper og flere andre, så kan du være heldig at en bootcamp kan give dig et boost et par måneder, hvorefter det så er slut.

Jeg havde også en wing, som jeg ikke så ude i flere måneder. En dag møder jeg ham, hvor han er på bootcamp, fordi “nu skulle han have gjort noget ved det”. Aldrig før, aldrig siden.

Jeg ved vitterligt ikke, om man kan købe sig ud over sin manglende lyst til at snakke med piger. Egentlig er jeg ked af det over, at folk er så mange årtier i game uden at få resultaterne, pga de nægter at gå ud, og hellere vil betale store pengebeløb til andre for at fikse problemerne.

Omvendt er det nok bare svært at blive god til noget så komplekst, hvis ikke det også er en dyb, dyb passion, og man tager personligt ansvar. Det kan du ikke købe for penge.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

ForegåendeNæste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?