Har en date med en tøs, men kan ikke gennemskue hende

Så spørg om råd herinde!

Re: Har en date med en tøs, men kan ikke gennemskue hende

Indlægaf Chacruna » tors 20. jul 2017 22:03

For at være teknisk ku man sige det kommunikerer at du er: passioneret, kan klare dig selv og ikke er needy (abundance). Det er DHV.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Cyount » tors 20. jul 2017 22:15

Ja, tror jeg forstår. Det handler vel om at afgive en Vibe om at man har det sjovt i sit eget selskab, og at ens selskab er noget hun ville kunne lide.. ultimativt?

Indtil videre har jeg fået de bedste response fra hende når jeg har været meget direkte. Måske fordi hun kan lide selvtilliden og/eller opmærksomheden. Tror bare jeg skal tage en chill pill og tænke mindre over det, inden jeg freaker mig selv ud :D
Cyount
Fætter kanin

Indlægaf Chacruna » tors 20. jul 2017 22:34

Ja, du udtrykker det godt, er meget enig!

Jeg ville tænke på det sådan her "det er win-win uanset hvad der sker. Faktisk er det næsten bedst, hvis der ikke sker noget, for så slipper jeg for at blive forelsket når det er så uhensigtsmæssigt med afstanden. Men hvis det lykkes har jeg en awesome tur og det er også fantastisk. Så win-win uanset." :D
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Indlægaf Cyount » tors 20. jul 2017 22:38

Det er også den mentalitet jeg går ind i det med! Man kan ikke forvente at gode oplevelser opstår af sig selv - man må selv søge dem.

Tak for svarene. Afgiver field reportage ASAP :)
Cyount
Fætter kanin

Indlægaf Chacruna » tors 20. jul 2017 23:19

Min oplevelse er faktisk at positive oplevelser opstår af sig selv. Jeg svæver i øjeblikket på en sky af positivitet, det har vilde effekter, det smitter af på dem jeg er sammen med, og det gør mig mere interessant at være sammen med. Og derudover har jeg det bare super godt generelt. Så det er super win. :D

En af de ting jeg gør er at spamme glade smileys LOL :D :D :D

Det fører til mindre modstand uanset hvad der sker og højere grad af abundance. Derudover er det en slags "law of attraction"-effekt :D
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Indlægaf Cyount » tors 20. jul 2017 23:33

Lækkert! det er helt sikkert en mentalstat som kunne ikke kun er godt når det gælder game. Positivitet føder positivitet :D

Har du nogle steder man kan lære mere om abundance ? For det virker som en ting at have godt styr på!
Og tak for den positive vibe!
Cyount
Fætter kanin

Indlægaf Desire » tors 20. jul 2017 23:35

Det bedste du kan gøre i min optik er at være selvstændig. Du tager til barca for hende. Drop det. Tag til Barca for DIG. Planlæg inden, hvad du gerne vil og føl efter, hvad du har lyst til. Stå så ved det og vær klar på at gøre ting alene, men giv hende muligheden for at være med på dit eventyr. Vær spontan og tag fx. på salsaklub eller hvad ved jeg.

DHV! Just be..cool. Prøv at overbevis dig selv om, at du ikke har noget at bevise overfor hende. Bare hav det sjovt, flirt fordi du kan, vær lidt cocky fordi du kan og vigtigst af alt vær cool og rar. Men også bestemt og direkte.
Hvis det bringer sig på banen, så del gerne nogle mere sårbare sider, det elsker tøser. Men jo mindre du tænker desto bedre.

Det er virkelig vigtigt, at du er så anti-needy som muligt. Tag det som en oplevelse og antag på forhånd, at du ikke skal hooke op med hende. Så har du også mere frihed til at være ekstra sjofel eller lignende, da du er ligeglad med, hvordan hun reagerer på det.

Men samtidig med, at du er outcome independent, så hvis du kan og tør, vær da gerne direkte, og lad hende vide, at der er noget specielt over hende, og at hun ser piv sexet ud når hun spiser pizza?!
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Cyount » tors 20. jul 2017 23:50

Desire skrev:Det bedste du kan gøre i min optik er at være selvstændig. Du tager til barca for hende. Drop det. Tag til Barca for DIG. Planlæg inden, hvad du gerne vil og føl efter, hvad du har lyst til. Stå så ved det og vær klar på at gøre ting alene, men giv hende muligheden for at være med på dit eventyr. Vær spontan og tag fx. på salsaklub eller hvad ved jeg.

DHV! Just be..cool. Prøv at overbevis dig selv om, at du ikke har noget at bevise overfor hende. Bare hav det sjovt, flirt fordi du kan, vær lidt cocky fordi du kan og vigtigst af alt vær cool og rar. Men også bestemt og direkte.
Hvis det bringer sig på banen, så del gerne nogle mere sårbare sider, det elsker tøser. Men jo mindre du tænker desto bedre.

Det er virkelig vigtigt, at du er så anti-needy som muligt. Tag det som en oplevelse og antag på forhånd, at du ikke skal hooke op med hende. Så har du også mere frihed til at være ekstra sjofel eller lignende, da du er ligeglad med, hvordan hun reagerer på det.

Men samtidig med, at du er outcome independent, så hvis du kan og tør, vær da gerne direkte, og lad hende vide, at der er noget specielt over hende, og at hun ser piv sexet ud når hun spiser pizza?!

Super god tilbagemelding.
Kan sagtens følge dig i, at det er vigtigt at være selvstændig. Det er ikke kun en vibe jeg skal afsende, men en mentalitet jeg oprigtigt følger. Jeg har dog oprigtigt kun købt rejsen fordi jeg manglede noget spændende at tage mig til, og det er faktisk mest for mig selv jeg tager afsted - hun er blot en bonus. Så det jo perfekt.

Selve forførelsen er jeg egentligt ikke så bekymret for - når først man er i det, lader man lidt slaget gå sin gang(på baggrund af ens tidligere erfaringer selvfølgelig - man er ikke en høne uden hovede). Men den følsomme side er helt sikkert en god idé. Har jeg også selv tidligere oplevet gode erfaringer med.

Anti-needy var det jeg tænkte ville blive mit største problem, for hele scenariet skriger jo needyness! Men det er en god idé at antage at ingenting vil ske, da det kun så kan blive en mere positiv oplevelse.

Tak for svaret, det sætter ting i perspektiv og hjælper med at holde fokuset! :D
Cyount
Fætter kanin

Indlægaf Chacruna » fre 21. jul 2017 00:01

Jeg er enig med anti-needy. Bare vær opmærksom på at det ikke betyder "ikke eskaler" :D
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Indlægaf Glow » fre 21. jul 2017 03:18

lol.
hun er usikker på dig siden du ikke agerede på det der var i luften.
og så laver efterfølgende du et kæmpe move som gør hende mega usikker men også spændt og rørt fordi det er en stor investering - rejser til barca for at møde hende.

tror bare du skal træde et skridt tilbage, huske der var noget i luften og så have en fed date med hende og møde hende fra et synspunkt om at hun er 1) ret usikker fordi du ikke reagerede sidst på iois og andet 2) ret spændt på daten. Så kør det helt stille og roligt en god hyglig sjovt date og hvis i små skridt at du vil hende og anerkend hende som person (spørg ind og anerkend hendes svar valg, giv lidt af dig selv/dine oplevelser om det i taler om osv.). vær opmærksom på at hun muligvis lige skal høre/se/fatte/mærke at du vil hende et par gange for at fatte det så tænk små skridt fremad. hold forlænget øjenkontakt lidt hen i daten etc. (et eksempel på en mild men meget klar eskalering og visning af interesse - tit mere end nok) Og bliv ikke fortvivlet hvis hun er stille til at starte med i forhold til hvis du viser interesse i hende. Kør det roligt og støt videre mens i hygger jer. lad hende gerne tænde dig lidt - det hjælper.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

ForegåendeNæste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?