Har en date med en tøs, men kan ikke gennemskue hende

Så spørg om råd herinde!

Re: Har en date med en tøs, men kan ikke gennemskue hende

Indlægaf Chacruna » fre 21. jul 2017 08:38

Jeg er uenig med Glow her. Lad være med at se det at du tager til Barcelona efter hende som noget negativt, own det shit. Jeg ville eskalere hurtigt og finde ud af om hun er på eller ej, jo tidligere du finder ud af det desto mere tid har i til at rå-kneppe dernede (hurtigt betyder naturligvis ikke at det ikke skal være kalibreret). Hvis du var efter et forhold ville der måske være noget om det, men det er du jo ikke så vidt jeg kan forstå. :D

Se hellere det at du tager derned som en statement of intent. Desire kan godt lide du viser at du tør være sårbar, hvilket jeg er enig med. Det må da være en måde at vise sårbarhed at du tør tage til Barcelona og risikere hun ikke er interesseret! :D
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Happytalk » fre 21. jul 2017 11:29

Barcelona:
1. I får vin på dit hotelværelse
2. I knepper..
3. Du møder nogle andre spanioler
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Cyount » fre 21. jul 2017 11:41

Hmm. I kommer med gode input begge to.

Tror ærligt hun er en smule freaked ud, at jeg gør noget så underligt som at 'forfølge' hende til barcelona :D . Men med det sagt, tror jeg ikke umiddelbart at man skal se den store investment som udelukkende noget negativt - tror stadig at idéen om at jeg tør gøre noget så åndssvagt og spontant kan have positiv indflydelse på hendes opfattelse.
Problemet er dog jeg ikke har nogle returbillet pt.. men det jo en anden sag. :D

Tænkte umiddelbart også selv at gå ret hurtigt til værks, så der ikke går alt for meget tid med at gå og spekulere. Men det lyder selvfølgelig ikke at der skal gås på kompromis med charme og emotionelt build-up, eller kalibreret som du udtrykker det, Chacruna. Jo før jeg ved besked jo bedre.

Som udgangspunkt ville jeg også mene at at rejsen til Barcelona er en måde at vise sin sårbar side, men det kan da godt være der skal skrues op for blusset, hvis det er den side hun kan lide.

Happytalk, i like your plan of attack! :D Tænker at 'tilfældigvis' gå forbi mit hotelværelse in case vi er ude og gå en tur - hvilket formentligt kommer til at ske.
Cyount
Fætter kanin

Indlægaf Chacruna » fre 21. jul 2017 12:38

Ja, Happyfeet har den rigtige indstilling her, I like it! :D
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Indlægaf Glow » fre 21. jul 2017 16:18

jeg tænkte der vil både være en skepsis og en beærethed fra hende over dit "grand move". Det er det jeg anbefalede udfra baseret på detaljerne i din beskrivelse. Hvis du vil kan du arbejde med beæretheden og være opmærksom på skepsisen men støt fjerne den. Eller gå i en anden retning vidende at hun er lidt beæret hvilket give "serendipity stil - lette swept awayish følelser" som er rigtig godt.

god held hvad du en vælger ;)
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Happytalk » fre 21. jul 2017 16:33

Anyway, tapas smager fucking godt i Barcelona!!!!!

Se kirken og parken/guidi. Der er også et sex museum på strøget der er meget sjovt.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Cyount » fre 21. jul 2017 18:26

Er glad for tilbage meldingerne. Tror din ide med at køre på at hun er beæret er et godt move, glow!
Havde holdt tøsen på is over telefonen det sidste halvandens døgns tid og havde holdt det lidt mystisk om jeg overhovedet kom eller ej. Testede om hun ville reopene, men Åbnede hende Da jeg stod på flyet med: "It's crazy How your luggage is only allowed to be 8 kg... Thanks Obama"

Fik god respons.
Sagede en tøs der sad ved siden af mig i flyet, bare for sport. Hun var super interesseret også selvom kæresten var med. Fik hendes Facebook. Humøret er højt.

Haha, glæder mig til at prøve tapas! tak for det happytalk. Hvis du har flere seværdigheder så held dem gerne ned i kommentarerne!

Tak for alt feedback! Jeg er sindssygt glad for ikke 100% at være alene i denne ellers halv fortvivlede tid :D
Cyount
Fætter kanin

Indlægaf Cyount » man 24. jul 2017 11:27

Field report:
Har haft daten. Var ikke super. Forsøgte at trykke på forskellige attraction buttons, men jeg var ikke offensiv nok i min approach. Tog ud for at drikke nogle øl med Hende, og mødte to tøser der gav mig en masse IOA som HB8 tydeligvis opfangede. Bruge deres opmærksomhed omkring mig imod hende, og fik kørt hendes selvværd ned ved at være somewhat udstødt, og mig som værende vejen ind i varmen. Endte med et F-close.
Cyount
Fætter kanin

Indlægaf Chacruna » man 24. jul 2017 11:37

Du indleder med "var ikke super" og ender med "endte med et f-close". Det lyder da perfekt :D

Godt klaret! Så er der jo bare tilbage at nyde turen med hende og have alt det sex i har lyst til!
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Indlægaf Cyount » man 24. jul 2017 11:43

Måske tvetydigt formuleret :D men de to tøser der gav mig opmærksomhed var vitterligt min saving grace for at garantere F-closen.
Mit game er rustent og skal helt sikkert optrænes. men man kan da ikke lade være med at smile lidt, når man gør noget så åndssvagt og det så alligevel lykkedes - mission complete! :D
Cyount
Fætter kanin

ForegåendeNæste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?