Har en date med en tøs, men kan ikke gennemskue hende

Så spørg om råd herinde!

Re: Har en date med en tøs, men kan ikke gennemskue hende

Indlægaf Cyount » tors 27. jul 2017 13:45

Nice! Super lærerig og pædagogisk post med gode eksempler. Hvilken af de ovenstående reaktioner har du selv bedst erfaringer med? For tænker nemlig personligt at mit game ville have bedst af at jeg ikke reagerer på dem, for the ease of it. Og så eksperimenter mere med shit test håndtering når resterende brikker i pudslespillet er på plads.
Cyount
Fætter kanin

Indlægaf DML » tors 27. jul 2017 15:03

Jeg bruger dem alle. Mit valg kommer meget an på situationen. Synes dog det er allersjovest at bruge enten 3 eller 4.
Are YOU living a life you want to relive?
DML
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Desire » tors 27. jul 2017 15:58

Cyount skrev:Nice! Super lærerig og pædagogisk post med gode eksempler. Hvilken af de ovenstående reaktioner har du selv bedst erfaringer med? For tænker nemlig personligt at mit game ville have bedst af at jeg ikke reagerer på dem, for the ease of it. Og så eksperimenter mere med shit test håndtering når resterende brikker i pudslespillet er på plads.

Det nemmeste er ikke at svare når du er rookie.
Jo mere erfaren du bliver jo længere op af stien bevæger du dig. Jeg er for flabet til de lette svar, så det er typisk ude i noget daddy-snak eller andet sjovt.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizer » tors 27. jul 2017 16:53

Det dybere aspect i eksempler er, man du er unreactive og self-amusing. Unfaced - det går dig ikke på. Var sammen med en pige i går, som sagde, at jeg var ‘underlig’/‘psykopat’/‘ikke hendes type’. 10 minutter efter fisker hun min pik frem og begynder at sutte på den.

Hvad der sker er, at pigen mærkede, at hendes logiske side (‘vi burde ikke have sex’, ‘jeg har ikke sex med en, jeg lige har mødt’) langsomt men sikkert er ved at blive overrumplet af hendes emotionelle side.

Derfor forsøgte hun , som et ‘last resort’, at få mig til at bryde min state (deraf også hendes state) ved aggresivt at fremprovokere en evt. emotionel og flinchy reaktion hos mig. Hvis det var sket, var vi ret hurtigt kommet tilbage på jorden igen. Men da den udeblev i tilstrækkelig grad, gik det, som det gik.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Cyount » fre 28. jul 2017 11:33

Field report:
Mødte en tøs igår som jeg forsøgte at pick up. Der går ikke ret lang tid før jeg kan mærke hun er interesseret. Kigger på mig med store øjne, holder hele tiden øje med mig når jeg snakker med andre, og kommer hele tiden hen til mig hvis jeg snakker med en anden. Hvis jeg er væk fra hende siger hun, at hun har ledt efter mig. Jeg bygger ret hurtig sexual attraction med dyb øjenkontakt og ved at udsende seksuel energi. Er meget opmærksom på kino denne her gang, og smider det ind så ofte det tillades uden at opfattes underligt. Kører en masse push pull og laver en false take away, hvorefter hun siger hun var bange jeg var sur på hende. får opbygget en masse pre-approval og tegn på social Intelligence fra andre mennesker. However Senere når jeg forsøger at close trækker hun sig væk og siger hun har en kæreste og undskylder men følger op med hun synes jeg er sød og virkelig har lyst.

Hvordan kommer man rundt om den obstacle?
Gætter på det er ligesom med shit test, og lade dered emotionelle side overrumple logikken? Ikke fordi jeg har lyst til at ødelægge forhold - bare af ren nysgerrighed
Cyount
Fætter kanin

Indlægaf Desire » fre 28. jul 2017 12:24

For det første kan du jo allerede eskalere langt tidligere. Det ville jeg have gjort. Så kan du nemlig langsomt bryde hendes asd/lmr ned.

Ja du skal have hende 100% emotionel og fjerne enhver rationel tankegang. Du kunne jo omfavne situationen, og lege med på, at det er forbudt og 'ikke går'.
Du kunne blive ved og ved med at lægge op til det, men trække dig sidste sekund og lægge en finger på hendes læber eller skubbe hende blidt væk.

Du kunne tage en snak med hende om, at man ikke skal lade sig binde af en partner, og at vi burde være seksuelt frie som unge.

Vigtigst af alt skulle du isolere hende med en lam undskyldning. Få hende væk fra alle dømmende blikke. Gå på eventyr. Og så opbygge en boble rundt om jer, så hun kun kan tænke på dig og dét moment. Her ville jeg nok også forsøgr at dirty talke en masse. Det er virkelig noget, der får hende i hendes emotionelle mindset.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Cyount » fre 28. jul 2017 13:06

Årh det er stærke sager du bringer på banen her - Damn! Det med at eskalere tidligere er helt sikkert en god idé som skal arbejde på!

Kan godt lide dit finger move! Det må jeg prøve.

Og angående isolering: Forsøgte utallige gange at isolere, men fik kun altid højst en 3 sekunders timespan før en fællesbekendt kom og afbrød.. hvordan håndterer man dem? Uden at være en idiot
Cyount
Fætter kanin

Indlægaf Happytalk » fre 28. jul 2017 20:24

du lader være at isolere... isoler kun hvis de andre i gruppen er et problem, eller pigen er genert for at kysse foran de andre..
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Desire » fre 28. jul 2017 20:58

Happytalk skrev:du lader være at isolere... isoler kun hvis de andre i gruppen er et problem, eller pigen er genert for at kysse foran de andre..

Ahh happy? Hvor kommer nu det fra.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Chacruna » fre 28. jul 2017 22:58

Jeg har været sammen med rigtig mange kvinder med kærester. Ofte er de bare utro uden at nævne det for mig før på et senere tidspunkt (efter sex). Men når de nævner det er min erfaring at det bedste er at håndtere det rationelt, give dem en million begrundelser for hvorfor det er okay at være utro. En anden ting jeg har gjort med stor succes er at begynde at snakke om at jeg er vildt god til at lade være med komme, og at hun faktisk ikke ville kunne få mig til at komme, hvis jeg beslutter mig for at stå imod, men det er som regel efter jeg har håndteret deres objection rationelt.
Det er meget nemt for mig at håndtere det rationelle aspekt fordi jeg helt reelt mener langt de fleste forhold er en slags dovenskab og at i de tilfælde er utroskab en positiv ting fordi det bryder med dovenskaben og åbner op for at noget nyt og bedre kan ske.
Så ja, jeg er enig i at køre det væk fra noget rationelt, men ikke før du har håndteret det rationelle i en eller anden udstrækning. Og behold "hendes kæreste" som et abstrakt begreb, undgå at komme ind på hans personlighed - men hvis du alligevel gør, så tag hendes kærestes side, for så vil hun selv skyde han i sænk. Hvis du siger noget negativt om ham så går hun ind og forsvarer ham.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

ForegåendeNæste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?