Har en date med en tøs, men kan ikke gennemskue hende

Så spørg om råd herinde!

Re: Har en date med en tøs, men kan ikke gennemskue hende

Indlægaf Kaizer » fre 28. jul 2017 23:40

‘Give her the logical excuses she needs to do what she emotionally wants to do.’, som Julien engang sagde til mig (-:
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Cyount » lør 29. jul 2017 06:46

Sejt. Så du bruger din seksuelle performance som DHV og at hun ikke kan få dig til at komme som en value constraint? - Hvis jeg ikke tager fejl.. Smart. Så de føler de bliver nød til at demonstere man tager fejl. Det lyder nærmest for godt til at være sandt :D

Hvordan håndterer du deres afvisning rationelt tho? Anerkender du det ? Jeg forsøgte mig med push pull og endnu en false take away. (Gik lidt på Jagt i baren og var ude og danse - hvorefter hun løber efter mig) Havde måske fungeret hvis jeg kunne få isoleret i forlængelse... hmm

Tænker lidt der skal skabes en realitet om at kæresten er eksisterende - som du selv siger som et abstrakt begreb men forstået som at han ikke er i med den " nuværende virkelighed", der udelukkende består af enselv og hende? Og fået skabt den bobbel som desire også taler om.
Cyount
Fætter kanin

Indlægaf Cyount » lør 29. jul 2017 06:48

Kaizer skrev:‘Give her the logical excuses she needs to do what she emotionally wants to do.’, som Julien engang sagde til mig (-:

Præcis det jeg tænkte. Skal dog nok se scenariet udspille sig for mig før jeg kan helt sætte mig ind i det.. monkey see monkey do
Cyount
Fætter kanin

Indlægaf Chacruna » lør 29. jul 2017 09:11

Det er mere en udfordring der skal få hende til at tænke "jeg kan i hvert fald godt få ham til at komme! Jeg vil vise ham at han ikke kan holde igen med mig selvom han prøver!".

Jeg har tidligere postet noget om boyfriend destruction herinde. Jeg synes klart det er værd at læse, specielt Harmfuls version da den bruger future-past-projections og false disqualifiers, der er ekstremt brugbare i det hele taget. Også når der ikke er nogen "kæreste".

http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=26&t=1867&p=9448&hilit=Bfd#p9448

Men for det meste er det meget simpelt, så ingen grund til at komplicere det. Hvis hun synes du er en "opgradering" burde hun være nem at få. Jeg siger måske noget med at de fleste forhold er "pladeholders" til man møder en anden der er bedre. Jeg viser hende at jeg ikke er dømmende overfor utroskab og gør det nemt for hende at være utro med mig. That's pretty much it.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Cyount » lør 29. jul 2017 13:50

Har ikke adgang til pågældende tråd desværre...
Men ja, kan godt følge dig i, at man skal demonstrere at man er en opgradering. Men det føler jeg man altid skal - Vise man er en opgradering. Hvis ikke for hendes nuværendes kæreste, så for hendes liv generelt.
Cyount
Fætter kanin

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?