Kæreste vil mødes med sin eks (hun har intet sagt)

Så spørg om råd herinde!

Kæreste vil mødes med sin eks (hun har intet sagt)

Indlægaf MrWonder » ons 15. aug 2018 13:41

Hey! Jeg beklager nedenstående er på engelsk.. Men skrev det oprindeligt til en engelsk PUA side.
Håber det går og der er nogle der vil give mig lidt sparring.

(Skulle måske have været i "Forhold og kærester"?)

I met this girl 5 months ago, when she had just gotten out of a relationship with (let's call him Anders) 2 weeks before.
She said she was completely done with him and would never go back etc. etc..
Not long into our relationship everyone around me and her kept telling me that she was SO into me... Like all the time..
She has also multiple times said that she wants us to move in together and stuff like that..

She is the type that dances a lot when she is going out (we always go out together).
All our friends are telling me "why are you putting up with her dancing with other guys?".. She has also told me herself that she felt bad about it, and tries to keep it down.
However I always say "I don't really care, if that is what makes your time out a little better, just do it. I'm not the jealous time, but if you did something or a guy grabs your ass and you say nothing.. The hammer will fall"
She has stated that she likes that i'm so confident and that I rest so much in myself that i'm not afraid of other guys..

So here comes the thing.. I recently became aware that she had spoken to her ex..
And this is where I became a jealous dick.. I don't want to justify the following behavior.. That's how it is..
I have been reading her facebook messenger messages and I saw that they have recently been texting.
She is writing stuff like "I miss you, I wish I endead up with you, I also wish you laid here with me, If we meet I want to make sure I look pretty for you, Do you wan't to meet?"
So now they are about to meet in the beginning of the next week to talk.. She hasn't told me anything about this.
Also in the beginning, they were suppose to meet a couple of days ago, and when I called her I asked in a discrete way, what she was going to do that day.. "This and this"... "So nothing out of the ordinary/exciting?" - "nope"..

How should I handle this? I would rather do something that would make her open up about it.. Cause if she does so, I guess it means that there is nothing to be scared of.
I don't want to tell her I read her messages, as this is very untypical behavior from my side and a huge trust issue. But.. Yea.. My thoughts are filling up with this all the time.

Any input is appreciated, thanks.
MrWonder
Gummi Tarzan

Re: Kæreste vil mødes med sin eks (hun har intet sagt)

Indlægaf Fame » ons 15. aug 2018 15:56

Det er strafbart at læse andres personlige beskeder. Så for det første, vil jeg anbefale, at du holder op med det. For det andet, har du ret i, at du ikke skal nævne det.
Men, nu er tilliden brudt. Og den er brudt ved, at du har gjort noget du ikke må, og opdaget, at hun har gjort noget, som hun ikke bør.

Det simpleste svar er - at bryde med hende, hvor du bruger en bullshit grund.

Du har blot været uheldig at finde en pige, som ikke er tro. Og, så er du uheldig med, at du ikke selv har været ærlig omkring at kigge i hendes private ting.

Next; og så lær at holde fingre og opmærksomhed hos dig selv.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf MrWonder » tors 16. aug 2018 13:06

Først og fremmest sætter jeg pris på du har brugt din tid på at svare :)!

Jeg er ikke parat til at gøre det forbi med hende endnu.. Hun har jo i princippet ikke gjort noget som kan defineres som utroskab.
Allerhelst vil jeg bare gerne have hun siger det som det er..
Kan jo også være det bare er den snak hun har brug for for at give helt slip.. Tvivler dog..
MrWonder
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » tors 16. aug 2018 17:14

Helt enig med Fame. Jeg vil på det kraftigste fraråde dig fra nogensinde at gøre det igen. Du har intet at vinde ved det.

Mit spørgsmål til dig er. Hvad søger du i en kæresten? Hvad er den ideelle kæreste for dig? Prøv at skrive en liste med kvaliteter, som du søger i en pige. Når du har din liste, så match den op på hende. Passer den? Er hun den kæreste du gerne vil have?

Personligt ville jeg aldrig nogensinde have en kæreste, der skriver til sin ekskæreste, at hun vil ønske hun var sammen med ham, at han lå ved siden af hende etc. Selvfølgelig er det ikke et argument, du kan bruge jer to imellem, men du bør på det kraftigste overveje, hvad det er du finder så interessant i en pige, der aktivt bedrager dig og går bag om ryggen på dig. Uanset om hun har sex eller ej med sin eks, så bedrager hun dig og lyver for dig.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Fame » tors 16. aug 2018 18:44

Hvis du ikke er parat til at gå fra hende, og der ikke er tillid mellem jer - så har du ekspressfart til et selvvalgt følelsesmareridt.

Jeg anbefaler stadig en omgang selvrespekt, og sige ‘nej tak’, og gå ud og opdag din egentlige værdi.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf MrWonder » fre 17. aug 2018 17:34

Jeg sætter pris på jeres svar og ved inderst inde godt at I har ret..
Men ja som sagt er jeg ikke parat til det..
Jeg har ikke lyst til at miste hende, jeg elsker hende og elsker at tilbringe tid med hende og den følelse hun giver mig.. Bortset fra lige nu ;).

Desuden mister jeg ikke kun hende.. Vi er i den samme vennegruppe af 3 par som fungerer rigtig godt sammen, vi ses hver weekend..
Så at gå fra hende ville lidt ødelægge dette.. Det vil aldrig blive det samme at sidde sammen os 6 så :).
MrWonder
Gummi Tarzan

Indlægaf vUlpeS » ons 22. aug 2018 17:46

Jeg synes, det ser ud som om du er i gang med at væve et tæppe af selvbedrag op omkring dig.
- Nu er vi lige pludselig ude i, at du holder ved hende for jeres fælles venners skyld. Ret mig endelig, hvis jeg tager fejl.

Min første kæreste var også sådan dér; en vaskeægte, manipulativ smatso.
Fra en mand til en anden: Kom ud mens du stadig har benene til det. Hun ender med at ødelægge dig.

Hvis du absolut må og skal køre videre, så tror jeg det bedste, du kan gøre, er at matche adfærden i et skalaforhold 1:1.
Hver gang, hun flirter med fremmede fyre, så ignorér det (få det i det mindste til at se sådan ud), og kør game på andre kvinder - meget gerne i hendes påsyn.

Jo flere, jo bedre. Hun stikker helt af over det, men på samme tid vil hun ikke kunne håndtere, at der er risiko for at miste sit ejerskab over dine testikler, noget hun vil kæmpe ivrigt for. Trust me.

Det bliver dramatisk, om du vil eller ej. Spørgsmålet er som nævnt, om du vil være en depressiv skygge af dig selv, når hun spytter dig ud igen, eller om du vil bevare din essens og finde en anden, som har lige så store bryster.
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?