Snapchat tøs

Så spørg om råd herinde!

Snapchat tøs

Indlægaf Prins Grim » lør 8. sep 2018 19:58

Var på vej hjem fra byen med en kammeret, han havde meget AA men var frisk på piger, så jeg åbnede sets ned af de veje vi gik af. I det sidste set havde vi det meget sjovt med to piger, valgte at snapchat close mit target da logistics var dårlige og har erfaret det giver flere resultater end pigens nummer.

Vi skriver frem og tilbage over 3 uger, det starter med 60%mig 40%hende, som bliver til 50/50 og til sidst 30% l 70%.
Fornemmer hun begynder at blive utålmodig da hun sender en masse selfies med drenge i byen uden kontekst, svaret ikke på dem. Weekenden efter sender hun billeder i bh, g-streng og på toilettet af hendes g-streng nede om benene. Skriver senere om hun har en lækker veninde til min kammeret, hun svare ja hvis jeg arrangere noget, jeg går med til det. Venter 2 dage med intention om at invitere hende i byen med hendes veninde og hive dem hjem til min kammeret. I løbet af dagen sender hun et par billeder, begynder at skrive med hende på det sidste, skal til at gøre hende varm for at drop min intention og få hende ud. Pludselig skriver hun jeg skal stoppe med at skrive til hende, svaret ikke og tænkte.. nå :lol:

Næste dag sender hun et par billeder igen, tager ikke stilling til nogen af dem. Sent på natten sender jeg et billede til hende hvor jeg drikker og har det sjovt, med nogle venner og veninder i byen. Hun sender et billede tilbage hvor hun også er i byen, og spørg hvor jeg er.
På snapchat har du et kort hvor dine venner kan se din location og omvendt hvis du ønsker det. I det her tilfælde var vi begge synlige og ikke langt fra hinanden. Var ikke i tvivl om hun vidste hvor jeg var, svaret alligevel hvilken del af byen jeg var i :lol: men klokken var 6:00 om morgen, Jeg ville gerne hjem. Da jeg vågnede næste dag så jeg hun havde sendt et billede ved 8:00 tiden af sig selv hvor hun skrev, værste walk of shame i lang tid.

Jeg tager i byen minimum 4 gange om ugen, med formål at udvikle og forbedre mit game. Støder på en del piger jeg enten closer på et socialt medie, eller puller hvis stjernerne er på linje med mine nipples. Bliver selvfølgelig også denied masser af gange 8-)
Det gør jeg investere minimalt i mange af dem jeg skriver med, og kan være langsom til at sætte noget op. Foreksempel med hende her
Prins Grim
Nyklækket

Re: Snapchat tøs

Indlægaf DML » søn 9. sep 2018 22:48

Drop at skrive alt for meget frem og tilbage. Alt kommunikation over snap/tekst handler om at få pigen til at mødes med dig. Brug din story og send enkle value giving snaps rundt, men ikke for meget fluff. - https://www.youtube.com/watch?v=7OZebLs6v7o&t=382s

Seed, frame, qualify, lead. Opsummeret:

Seed: Kom med ideen til hvad i skal lave
Frame: Lav ideen til et win for hende.
Qualify: Få hende til at acceptere ideen
Lead: Gennemfør ideen

Et eksempel jeg havde fra sidste weekend:

Seed: Mine venner og jeg tager ned på et lidt hemmeligt sushi sted med byens bedste sushi inden vi tager i byen.
Frame: Din veninde og dig er velkomne nu i alligevel ikke har en forfest inden xxxx
Qualify: Så længe du lover at du opfører dig pænt, og kan holde fingrene fra mig.
Hende: Hahaha det er ikke noget problem ;)
Lead: Perfekt, vi ses klokken 18:00 på xxxxx. Tag noget sødt på så vi matcher

Fedt at høre du tager så meget action. Overvej at starte en log, det giver ekstremt meget!
Det er lækkert at have mange muligheder, men hvis du ikke kan lave dine muligheder om til lays, så kan det være ligegyldigt.
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?